Mies olet todella ihana

Anonyymi

Tiedät kai sen? Toivottavasti annat meille mahdollisuuden ja katsotaan mihin tämä johtaa. Tosin välillä mietin, olenko tarpeeksi sinulle. Pelkään että petyt, kun tunnet minut paremmin.

23

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa meinaatko kun olet sellanen besserwisser, kaipa se siit lutviintuu

      • Anonyymi

        Et tunne


    • Anonyymi

      Paraskin puhuja. Sinustahan tämä on kiinni ollut koko ajan.

      • Anonyymi

        Ei ollut multa aloitus, mutta kyllä se asiaa puhuu munkin mielestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut multa aloitus, mutta kyllä se asiaa puhuu munkin mielestä.

        Minäkin niin olen samaa mieltä.

        Minä sivusta kommentoin , anteeksi vain , jatkakaa.


    • Anonyymi

      Minä en ole kiva. Kivoilla on ystäviä ja osaavat muutenkin olla ystävällisiä ja auttavat toisia. Minä olen itsekäs murjottaja. Anteeksi.

      • Anonyymi

        Kiva en ole minäkään koska yksin ilman mitään olen tässä pahan maailmassa , murjotellen minunkin elämä etenee ja se on edennyt todella kauan näin ja eikä se mitään haittaa koska ei minua kukaan tiedä.

        Anteeksi olemassa oloni ja en enempää häiritse palstaa.


    • Anonyymi

      No en pety, äläs nyt tuollaisia mieti. <3

    • Anonyymi

      Mies minä todella ihana olen ja tiedän tunnen sen , tulen antamaan mahdollisuuden meille juuri meille ja tosiaan me tulemme katsomaan mihin tämä rakkaudellinen timanttipolku tulee johtamaan ja aavistan että taivaaseen nousemme yhdessä halaten pusutellen lopuksi sitten kun aika meidän osalta tässä maailmassa tulee päätökseen.

      Olet minulle riittoisan riittävä herkkuhuuli kullalla vuoratulla sydämellä ja en koskaan päästä sinusta irti ja vaikka pettymyksiä tulisi niin ei se haittaa koska sydämeni kyllä ehdoitta ymmärtää.

      Olet timanttini ikuinen.

      Kiitos Jumalalle.

      • Anonyymi

        Sinähän olet tosissasi! Herraa hyvää kiittäkää.


    • Anonyymi

      Toivon että annat meillä mahdollisuuden, älä mulle sitä sano koska oon sua yrittänyt 🙂

    • Anonyymi

      Siis mitäh? Ajatteleeko joku noin? Missä itseluottamus? Ja jos joku ajattelee noin niin teitä ei ole tarkoitettu yhteen. Jos löydät jonkun, jos se ei hyväksy sua sellaisenaan, kun olet,-->> unohda!

      • Anonyymi

        Vika siis jollain tapaa itsessä. Jokainen riittää itsenään tietyillä reunaehdoilla: parisuhdeskilssejä tulisi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vika siis jollain tapaa itsessä. Jokainen riittää itsenään tietyillä reunaehdoilla: parisuhdeskilssejä tulisi olla.

        Parisuhde ei ole näytelmä jossa esitetään, käytetään skillssejä. Joko sulla on kyky arvostaa toista ihmistä tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parisuhde ei ole näytelmä jossa esitetään, käytetään skillssejä. Joko sulla on kyky arvostaa toista ihmistä tai ei.

        Ja sen onko sellaista kykyä oikeasti huomaa kyllä, käytöksen skillssien käyttämisen läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sen onko sellaista kykyä oikeasti huomaa kyllä, käytöksen skillssien käyttämisen läpi.

        En puhu esittämisestä eli valheellisen minän näyttämisestä toiselle. Taidoilla viittaan empatiaan ja aitoon haluun uskoa suhteeseen ja toiseen.

        Tärkeämpää olisi tietää mikä on taidon käyttämisen motiivi. Näytelmä vai aito halu luoda suhde?

        Arvostaminen on jopa liian laaja aihe käsiteltäväksi muutamalla lauseella...Jos tarkoitetaan että arvostus on samanlaisuutta niin se on liian kapea määritelmä (pinnallinen) vaikka jollekin se voi riittää.


    • Anonyymi

      H nainen kelpaisi takuulla mulle. Päinvastoin ajattelen, kelpaanko hänelle. Ymmärrän, jos en kelpaa. Tv. K mies

      • Anonyymi

        K mies taas kelpaisi mainiosti mulle. Enkä ole ap vaan h.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K mies taas kelpaisi mainiosti mulle. Enkä ole ap vaan h.

        Sinua kaipaan joka päivä H. Miten mukavaa olis olla vierekkäin. K mies


    • Anonyymi

      ei kukaan virkaatekevä kirjoittele tällaisia väärinloitsujaan perunan alkuperän löytäjästä, mr.colombosta.
      t.ei prkles kirjoota
      juu
      "mr.colombon käyttämät sienilajikkeet riion tropiikissa johtivat kulemanrajatiloihin mr.colombon edetessä kuperkeikoilla jotenkin vaistomaisesti intiaanin pottupeltoa kohren, josta sovussa nostethin ekat potut, mistä keksittiin myös ranskikset...."
      minä tiedän myös jotain perunasta, rauhallista illanjatkoa, turvallista.fi
      https://www.youtube.com/watch?v=tjWEJF3FQ1w

      • Anonyymi

        KYTÄT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Millon nähdään?

    • Anonyymi

      En pety pidän susta kovasti... Älä turhaan mieti toisarvoisia asioita koska sinusta tykkään ❤️

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe