Teetkö abortin vain siksi että se on laillinen?

Anonyymi

Luin vähän kumman kommentin että jos abortti on sallittu niin se lisää abortteja? Onko nyt sitten niin että jos näin juuri Terveystalon gynekologin mainoksen raskaudenkeskeytys palvelusta niin minä siitä innostuneena hankkiudun raskaaksi ilman ehkäisyä ja hommaan abortin vain vastatakseni tarjontaan?

Sama asia on että jos saan sukupuolitautiklinikalla hoidon niin tämä rohkaisee minua hankkimaan mies jolla on ehdottomasti sukupuolitauti ja panen hänen kanssa paljalla että saisin taudin. Koska saan siihen hoidon laiillisesti??

Ihan vaan kun tarjotaan hoitoa niin minä hommaan tahallani itseni hankaluuksiin josta tulee kuluja ja kipuja ja lääkekuuria sun muuta. Haloo, hei...

Vaikka minä köyhänä saan sukupuolitaudit hammaslääkärit ja muut muutenkin toimeentulotukeen niin en minä mene tahallaan tekemään mitään mikä on inhottavaa ja vaikeaa. Samoin sain abortinkin toimeentulotukena kuten muutkin terveydenhoitomaksut. Hullua olis jos aborttia ei saisi sairaalassa, mihin sitä joutuisi jos itse pitäis tehdä, haloo????

11

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä jotkut täällä uhoilee säännöllisesti näinkin tekevänsä. Kuvittelee kai sillä ärsyttävänsä vastustajia, kostaa jotakin katkeruuttaan vihaamilleen lapsille, tai mikä lie kieroutuma näillä motivaationa.
      Mutta ihan realistisesti, mitä lepsumpi laki, sitä useamman se houkuttaa käyttämään aborttia "ehkäisynä", kun se nytkin ollut mahdollista yli 50 vuotta. Valitettavasti.

• Anonyymi

Montako tuollaista tapausta tiedät?

• "Kuvittelee kai sillä ärsyttävänsä vastustajia".

Kovinhan vastustajilta tulee , ei niin sivistynyttä tekstiä ja lapsellista pisteiden kera kirjoittelua.

• Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

"Kuvittelee kai sillä ärsyttävänsä vastustajia".

Kovinhan vastustajilta tulee , ei niin sivistynyttä tekstiä ja lapsellista pisteiden kera kirjoittelua.

Miten sivistymättömästä teosta voisi kirjoittaa kovin sivistyneen kuuloisia tosiasioita?

Kuten hyvin tiedät, pisteiden käyttö on usein välttämätöntä sen sakkisi luotto kamun eli lapsellisen kätyribotin takia..

• Anonyymi

Pitääkö naista sun mielestä sitten rankaista ehkäisyn käyttämättömytdestä lapsella??

Mitä on sanottava siitä että lapsen tulee olla RANGAISTUS NAISELLE ????

Onko Lapsen tehtävä olla rangaistus???

• Anonyymi kirjoitti:

Miten sivistymättömästä teosta voisi kirjoittaa kovin sivistyneen kuuloisia tosiasioita?

Kuten hyvin tiedät, pisteiden käyttö on usein välttämätöntä sen sakkisi luotto kamun eli lapsellisen kätyribotin takia..

Mikä on "lapsellinen kätyrirobotti"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitääkö naista sun mielestä sitten rankaista ehkäisyn käyttämättömytdestä lapsella??

Mitä on sanottava siitä että lapsen tulee olla RANGAISTUS NAISELLE ????

Onko Lapsen tehtävä olla rangaistus???

Miten lapsi on rangaistus kenellekään muualle adoptoituna?

• Anonyymi

"Kyllä jotkut täällä uhoilee säännöllisesti näinkin tekevänsä"

Lienee vitsailua abortinvastustajien kiusaksi. Sama jos joku haluaisi tippurin siksi tahallaan koska siihen saa hoitoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten lapsi on rangaistus kenellekään muualle adoptoituna?

"Miten lapsi on rangaistus kenellekään muualle adoptoituna?"

On raskaus ja synnytys se vähimmäisrangaistus. Ainahan vastustajat haluaa mahdollisimman paljon vahinkoa niille jotka kehtaa harrastaa seksiä. Koko ajan sinäkin tuuttaat että "pitää kantaa vastuu" kärsimällä synnytys ja pilaamalla vartalo. Kun meni nainen "levittelee". Kai tuo nyt on niin selvä kuvio että "levittelystä" kuuluu saada rangaistus. Äitiys on siis rangaistus seksistä voi herranjumala teitä mikä asenne. Jos lapsen pitää ja elämä muuttui helvetiksi köyhänä niin taas kuuluu että " mitäs menit levittelee".

Äitiys ja lapsi on abortinvastustajalle siis RANGAISTUS. Mahtavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kyllä jotkut täällä uhoilee säännöllisesti näinkin tekevänsä"

Lienee vitsailua abortinvastustajien kiusaksi. Sama jos joku haluaisi tippurin siksi tahallaan koska siihen saa hoitoa.

Ai nyt se onkin ihan vaan pelkkää "vitsailua".. ;D

"haluaa mahdollisimman paljon vahinkoa niille jotka kehtaa harrastaa seksiä"

Aina vaan samaa vainoharhaista ja täysin järjen vastaista mutuasi.

"kärsimällä synnytys ja pilaamalla vartalo."

Miten pilaamalla? Onko parempi pilata psyyke lapsen tappamisella ja kärsiä koko syyllisyyden riivaama loppuelämä?

"Jos lapsen pitää ja elämä muuttui helvetiksi köyhänä niin taas kuuluu että " mitäs menit levittelee"."

Näinhän se sinun sakkisi halventaa urheita äitejä..

"lapsi on abortinvastustajalle siis RANGAISTUS"

Miten sellainen toimii johonkin muualle adoptoituna?

• Anonyymi

Salaliitton kaltaista ajattelua , liittynee jonkin lahkolaisen mielentilaan .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa meni synnyttämään

Hyvinkään sairaalaan. https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-saapui-synnyttamaan-mikko-rakas-kuvasi-kultaansa-videokameralla-katso-kuvat?utm_sou
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      8032
    2. Nikokin nauraa Sofian ikävälle

https://www.seiska.fi/kotimaa/niko-ranta-aho-sai-kuulla-sofia-belorfin-rajusta-piikittelysta-tvssa-paljonkertova-reaktio Mutta nainen ei vaan älyä hä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      2967
    3. Onko Maralla rahat loppu

Elkö ole varaa ottaa remppamiestä vaan Pikkarainen joutuu maalaamaan. Vitsi mikä teatteri video taas. Vaimo katsoo kun mä maalaan. En kestä, mut ei mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      2303
    4. 46
      1697
    5. Onko Martina Aitolehden rikostuomiot este USA-matkalle?

Avataanpa tästä kokonaan oma keskustelu nyt kun aihe nousi toisen otsikon alla esiin. Miten käy maailmanmestaruuskisojen? Pääseekö rikostaustainen Mar
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1387
    6. Sano että sä

Huijasit mua, et halusit vain testata mun tunteita? 🥺
      Ikävä
      80
      1134
    7. Maran ja Hannun yhteenmuutto

Ai että mä odotan sitä, että pariskunnan arki alkaa. Tähän asti ollut alkuhuumaa ja siinä jo yksi välirikko, Mara poisti hempeilykuvat instasta. Katot
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1124
    8. Stefan mitä mietiskelet, et kihlanut Sofiaa vaikka nättiä kihlasormusta näytti toinen kädessään.

Sofi odottaa sormusta kuin kuuta taivaalta ja mikähän on Stefanin laittanut nyt niin mietteleväiseksi ja epävarmaksi ykskaks. ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1096
    9. Mama Aitolehti syömässä

Ja säilyttää maskia käsivarressa. No onpa hygieenista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      962
    Aihe