sinähän tiedät että olet mulle ainoa. En halua muita nyt enkä huomenna.
Kauniita unia, toivottavasti nukut jo.
Noh kaikesta huolimatta
3
260
Vastaukset
- Anonyymi
Minähän ja hän tietää ja tuntee samoin koska me olemme kaksoisliekki ja yhteinen taival on meillä joka taivaaseen Jumalan luo vie ja hän toden totta on myös minun ainoa goldenhippunen jota ei korvaa mikään.
Tärkein ihminen hän on minulle ja en halua menettää häntä koska niin paljon rakastan häntä.
En malta mennä nukkumaan koska pelkään että nukun pois ja näin ollen menetän hänet ja ikuisesti olen hukassa :(((- Anonyymi
Palstoilla näyttää sulla
Olevan useampia kultia jotka kaksoisliekkejäsi!
Taitaa olla niin että
Sille paikalle kelpaa kuka vain
- Anonyymi
Ja mistähän mä sen muka tietäisin, en omista kristallipalloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä21011961- 298228
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596363Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1785299- 585000
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai514533Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1194451- 1193956
- 833462
- 562010