haittaako jos jätkä on vuoden nuorempi??? se on kuses muhun, mut mä annoin ymmärtää et mua ei kiinnosta itseeni nuoremmat...mut mä en tiä mitä pitäs tehä se jätkä on kuulemma ihan kiva.... oon ite yheksännellä ja tää jätkä on kasilla... joten vinkkejä??? voisko toimii????
haittaako jos jätkä...
10
547
Vastaukset
- TOIMII!!!
20v kokemuksella!!!!
- catja
Ei tietenkään haittaa! Munkin jätkäkamu on mua vuotta nuorempi ja meillä toimii kaikki hyvin.
- -Mies1976-
Voi Teitä nuoria vaikka itekin olen vielä :) siis ei se iästä ole kiinni vaan luonteesta ym. iällä siinä periaatteessa ole mitään tekemistä. sinuna katsoisin ennen kuin hylkäisit ja jos kemiat osuis niin loppujen lopuksi iällä ei ole niin paljon merkitystä ja teillähän sitä ei edes ole ! vuos sinne tai tänne :=)
- -It's me-
jeps..kyllä se toimii!! ainakin niin mulla.. mä oon itse kasilla ja poikakaverini seiskalla.. ollaan oltu nyt kohta jo vuosi onnellisesti yhdessä!! :) eli ei sillä iällä nyt ole niin paljon merkitystä.. mutta sehän on ihan itsestä kiinni jos se vaivaa niin sit se vaivaa.. mut ei mun mielestä toi ikäero missään tunnu..
tzemppiä ja auringon paistetta!!! :) - miss
no ei todellakáa haittaa..!=)
- jammu
Ei, ei, ei. Tollanen ikäero piinaa teitä koko loppuelämänne. Jätkän täytyy olla vähintään 50 vuotta vanhempi, jotta juttu voisi onnistua. Ja huom: Muista myös horoskooppimerkit!
- jenny
hei... mun kaveri(tyttö) on kohta ollu vuoden yhdessä itseään vuotta nuoremman kanssa.. (9. ja 8. luokkalaisii..)jos teitä yhdistää ees yks juttu ja ootte samalla "tasolla" niin miks ei oonistuis..?! tsemppiä vaan..!! ;)
- onnistuu
onnistuu, koska mulla on yks frendi, joka on ollu yhen vuotta vanhemman muijan kanssa noin 1 vuoden yhdessä, se on 15 ja se muija on 16...
- abityttö
Sil ei todelkaan oo merkitystä kun seurustelette!! siis oikeesti, mä oon ollu yli puoli vuotta jo yhden itseeni vuotta nuoremman pojan kanssa ja se ei ole mitenkään oleellista meidän suhteessa, sitä ei edes huomaa, hyvin meillä menee!! olihan se aluksi sillee "outoo" ajatella meitä parina mutta nyt kun ollaan niin sitä ei todellakaan enää ajattele! ja millään älyllisyydellä yms ei oo mitään erilaista verrattuna kahteen samanikäiseen tms. onhan niitä sua vanhempiaki jätkiä jotka on varmasti älyllisesti alemmalla tasolla kuin sinä!! siis ei ikä ja järki kulje mitään ihme kaavaa pitkin eikä sitä voi miltään ikäkäyrältä sanoo kuin fiksu ja kypsä ihminen on, kaikki riippuu henkilöstä!!
Ja onnea kovasti sun ja tän kasilaisen suhteeseen, jos sellaisen päätätte startata! vilpittömät onnittelut jos löydätte toisistanne rakkauden! älä vaan anna iän olla sen esteenä!!! - meitsi
mitä väliä sillä on jos se on kasilla ja sä ysillä!!! mä oon ite ysillä ja voisin kuvitella et jos seiskaluokkalaisista löytäisin jonkun ihanna pojan ni tietenki iskisin kimppuun.. jos se on sitte älyttömän tyhmä ja lapsellinen ni ainahan sen voi jättää ja keksii jonku hyvän tekosyyn..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362779Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381602Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511565- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 331251
- 261161