Lieksa olisi hyvä yhdistää osaksi Nurmesta. Nurmes voisi olla hallinnollinen keskus, koska siellä on enemmän osaamista. Kyseenalaista haluaako Nurmes tätä ainakaan somalien kanssa Nurmes ei ole valmis Lieksaa huostaansa ottamaan.
Lieksa osaksi Nurmesta!.
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lieksa pärjevvää iha omillaan. Jos tulloo rahasta kapelo, nii minä voen laenata pitkällä takasinmaksuaejalla, eikä välttämäti tarvii kaikkii pallauttookkaa.
Ai pirskatti, tässähän onnii lähettävä kaljjoo hakemmaan kaapasta, ku on perjanttae päevä ja kaekki. - Anonyymi
Varmaan järkevää. Mutta mistä toimiva johto? Näyttää kummassakin kunnassa olevan johtamisongelmia.
- Anonyymi
Voisi ottaa somalipopulaation ilman lieksalaisia.
- Anonyymi
Ohhoh. Lieksan ongelmat ovat totaalisesti muualla kuin maahanmuuttajissa. Virkamiesvallassa on se ongelma.
- Anonyymi
Taitaa molemmissa kaupungissa olla enemmän jahtaamis- kuin johtamisongelmia, mutta salaiseksi väärin perustein laitetut asiakirjat pitääkin kiinnostaa.
- Anonyymi
Liitoksen nimeksi ehdotan tasapuolisuuden nimissä Liemes.
- Anonyymi
Oisko muita neronleimaus ajatuksia näin perjantaina?
- Anonyymi
Kyllähän neronleimauksia syntyy. Tehdään kaikista Pieliseen rajoittuvista kunnista yksi kaupunki, nimenä voisi olla vanha ja neutraali Pielisijärvi ja hallinnollinen keskuspaikka Paalasmaa. Kaikki halukkaat saisivat rantatontin ja Pielisen ympäri voisi rakentaa Suomen pisimmän rantatien.
- Anonyymi
MoktarJukkasalakarienGubta ei tykkää.
- Anonyymi
Kannatan!Lieksan asukas luku nousisi reippaasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909