Sarapolulla kerjääviä lapsia

Anonyymi

Rimputtelevat ovikelloa ja makailevat tiellä! Tyttö ja poika n.7-8v. Olin ulkona niin tulivat kerjäämään jäätelöä!!! Sanoin nätisti että ei ole ja menkää kotia jos on nälkä tai jano. Lähtivät siitä ja poika näytti keskaria! Todella törkeää käytöstä noin pieniltä, mitäköhän se on kymmenen vuoden päästä!!!?? Kenenköhän jälkikasvua?

15

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt käytös ei kyllä ollut lasten syy. Oliko kotona kaikki hyvin ? Etsivätkö kontaktia aikuiseen. Näissä tilanteissa pitäisi löytyä sitä tunneälyä.

      • Anonyymi

        Ei ole vieraan asia hoitaa toisten lapsia. Jokaisella omat murheensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vieraan asia hoitaa toisten lapsia. Jokaisella omat murheensa.

        Koko kylä kasvattaa. Jos tunnet itsesi niin vieraaksi, älä puutu.


    • Anonyymi

      Kannattaa seurata tilannetta, ja tehdä tarvittaessa huoli-ilmoitus:)

      • Anonyymi

        Enpä tiedä, olisi voinut hieman jututtaa lapsia, miksi kyselevät jäätelöä. On saattanut olla pelkkä päähänpistokin. Ei kai se juttelu olisi mitään maksanut, mutta tietenkin jos on ollut kiire eikä ole ehtinyt juttelemaan lasten kanssa.

        Tarvii varmaan vähän enemmän tietoa ennenkuin on syytä mennä mitään ilmoituksia tekemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiedä, olisi voinut hieman jututtaa lapsia, miksi kyselevät jäätelöä. On saattanut olla pelkkä päähänpistokin. Ei kai se juttelu olisi mitään maksanut, mutta tietenkin jos on ollut kiire eikä ole ehtinyt juttelemaan lasten kanssa.

        Tarvii varmaan vähän enemmän tietoa ennenkuin on syytä mennä mitään ilmoituksia tekemään.

        Kerran jollain R -kioskilla joku kyseli jotain kolikkoa. Sanoin, että ei oo. Poika tokaisi siihen: oot ikävä ihminen. Minua kait se vain huvitti, sillä kukaan ei ollut koskaan ennen minulle sanonut suoraan, että oot ikävä ihminen.


    • Anonyymi

      Kertonee asuinalueesta ja sen rakenteesta jotain. Ei tuollaista paremmilla alueilla onneksi ole.

      • Anonyymi

        Pelle 🤣😂


      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Eri sosiaaliluokissa olevilla nämä on auttamatta oireita. Tuonkin alueen tilanteen tietäen tämä ei yllätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Eri sosiaaliluokissa olevilla nämä on auttamatta oireita. Tuonkin alueen tilanteen tietäen tämä ei yllätä.

        Täh? Siellähän asuu enimmäkseen eläkeläisiä omakotitaloissa.


      • Anonyymi

        Joitakin vituttaa, mutta kyllä tämä on ihan totta.


    • Anonyymi

      Ennen se oli ihan ok aluetta. Duunareiden asuttama. Nyt alkaa hörhöt pyörimään. Laajakangas Back.

      • Anonyymi

        No tuskin Sarapolulla hörhöjä pyörii!!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuskin Sarapolulla hörhöjä pyörii!!?

        Se on tuo kainuulainen sivistynyt ja hienotunteinen ihminen.

        Pari lasta helteellä kyselleet jätskiä. Koko iso Laajankangas monine taloineen ja asuntoineen leimataan " semmoiseksi asuinalueeksi".

        Johtopäätökseni on, että koko Kajaanin kaupunki on näköjään semmoinen asuinalue, että eihän siellä nyt kukaan normaali hieno kainuulainen ihminen ilkeä edes asua.


    • Anonyymi

      Kyllä meillä on mutta täynnä tätä aluetta. Mistä näitä hörhöjä tänne näin keväisin löytyykään. Kauhean levottomaksi muuttunut. Neulojakin nakellaan autoista tienvarsille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe