Mies, voi miten kaipaankaan sinua. Ei muut vain Sinä olet paras. Haluaisin niin halata sinua. Hyvää kesäistä viikonloppua sulle,ehkä pian kohdataan. Halailemisiin!
Voi rakas kulta
9
106
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri kuin minun ajatukseni a miehestä 🥰😍🥰 niin paljon olen ajatellut hänen ja minun yhteisiä hetkijä ja kokemuksia ja olisin halunnut muistella hänen kanssaan niitä ihania aikoja yhdessä.suukkoja sinulle a mies.oot paras.
- Anonyymi
Oot luultavasti Si alkuinen nainen 😐
- Anonyymi
Sinikalta on.
- Anonyymi
Rakastan sinua j, suukkoja päivääsi 😘, toivottaa, rakkaasi,s💘
- Anonyymi
Ootko S_l_a, kysyy J-mies?
- Anonyymi
Ei ole lähellekkään nuo henkilöt.
- Anonyymi
Keltä naiselta oli aloitus?
- Anonyymi
samoin.. https://youtu.be/qBK1kipz46Y
halailemisiin! - Anonyymi
Kuunnelkaa juutuubista Taisto Tammen tai Rainer Frimanin jonkin kappaleen, minkä tahansa. Kuulette rakkauden sanoman ja sen todella hienot tulkitsijat! Tv. Romaanimusiikista innostunut vanhempi mies Roista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1074239Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572428Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781640Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61103- 66854
- 21823
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118813- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768