Lähden viikoksi retkeilemään. 🪵🌲☀️
Vihdoin ja viimein toteutan haaveeni ja
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko ehtinyt startata kauaksikin? Niin ja hyvää trippiä!
- Anonyymi
Viikko poissa normiarjesta tekee varmasti hyvää. Joskus ollut itse mökkeilemässä viikon verran, oli mukavaa ja kotia palatessa arvosti enemmän itsestään selviä asioita kuten, ett suihkussa pystyi käymään joka päivä, mökillä ei ollut sähköjä, eikä juoksevaa vettä, mutt siellä oli rauhaisaa, ilma raikkaampaa jne...
- Anonyymi
Alkaa oleen jo aivan helvetisti sääskiä, antavat liikkumiseenki uutta potkua, ku pitää huitoo ku hullu. Offiakaan ei oikein osaa käyttää. Viime kesänä yks oli juoksulenkillä valkoisessa kauluspaidassa, varmaan kohtuuhyväki ratkaisu, vielä jos siinä huppu olis. Niin ja koivuvitsalla se vielä huito.
- Anonyymi
On se vanhan piian onnea se. :)
- Anonyymi
Tarkoitin siis vanhanpiian retriittiä..
- Anonyymi
Ai takapihalle pistät teltan pystyyn...noh :D
- Anonyymi
Mä laitan boksereihin teltan pystyyn ennen unia. :D
-sivusta
- Anonyymi
Kunpa voisin joskus lähteä sun mukaan!
- Anonyymi
Eikö meidän pitäny lähteä yhdessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232463Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531743Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111054Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2951022- 259982
- 146893
- 56854
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110759- 46745
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8728