Ketkä äänestää näitä ympäristörikosta

Anonyymi

Eli tuulimyllyjä puoltaneita.Nehän varmistavat hpj: n negatiivisen väestökehityksen.Kun väki loppuu,niin mitäpä niillä suunniteilulla koulupalatseilla tehdään.

10

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivon keskustalle murskatappiota ja ikuista kadotusta. Ovat olleet mahdollistamassa vihervasemmiston johdolla tehtävää maamme taloudellista rappiotilaan ajoa. Heidän olisi pitänyt häipyä ajat sitten hallituksesta, mutta kun oma etu ajaa maan edun ohi, niin tässä on lopputulos. Kepun johto on vieraantunut kannattajistaan. Minun silmissä perus kepun kannattaja on työteliäs maalainen, niin eiväthän he voi äänestää kepua joka on täysin vasemmistolainen tätä nykyä.

• Anonyymi

Kepu avusteinen punavihreä hallitus haluaa maakuntaveron ja eu-uskoinen kokoomus EU-verot.
      Siksi PS.
      Käy äänestämässä.

• Anonyymi

Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko syyttää perussuomalaisia valehtelusta, koska puolue on nostanut esiin hallituksen tavoitteen päästä eroon öljylämmityksestä Suomessa.
      – Lapissa mainostettiin perussuomalaisia sellaisilla sanankäänteillä, jotka olivat suoranaisia vääriä ja valheellisia syytöksiä hallituksen politiikasta. Esimerkiksi siitä, että hallitus olisi kieltämässä öljylämmityksen.

Lystin kustantavat suomalaiset veronmaksajat
      Hallitusohjelmassa asiasta linjataan kuitenkin näin: ”Valtion ja kuntien kiinteistöjen öljylämmityksestä luovutaan vuoteen 2024 mennessä. Kannustetaan öljylämmitteisiä kiinteistöjä siirtymään muihin lämmitysmuotoihin 2020-luvun aikana erillisellä toimenpideohjelmalla.” Toisin sanoen hallitus kieltää valtiolta ja kunnilta öljylämmityksen niiden kiinteistöissä vuoteen 2024 mennessä. Tämän lystin kustantavat tavalliset suomalaiset veronmaksajat.
      – Lisäksi hallitus ”kannustaa” kansalaisia luopumaan kiinteistöjensä öljylämmityksestä seuraavan 9 vuoden aikana tekemällä öljylämmityksestä käytännössä niin kallista, että kiinteistöjen lämmitysratkaisua on pakko vaihtaa.

• Anonyymi

Näin corona-aikana olisi iskunpaikka houkutella esim. etätyöntekijöitä etelä-suomesta Haapajärvelle,mutta eipä taida heitä kiinnostaa paikkakunta.
      Ja miksi kiinnostaisi,kun vielä löytyy myös kuntia joita ei ole pilattu tuulimyllyillä.

• Anonyymi

Kaikki talonpojat, emännät ja MTK:n jäsenet, te tiedätte miten EU pyrkii jatkossakin nakertamaan Suomen omaa maanviljelystä, karjataloutta ja ruokahuoltoa. Älkää menkö halpaan EU-mielisten puolueiden silmänkääntötemppuihin.
      Keskusta ajoi läpi miljardien lahjarahan meitä huonommin taloutensa hoitaneille maille.
      Ääni Keskustan sijaan Perussuomalaisille on ääni maaseudun elinvoimaisuudelle.

• Anonyymi

Miten Haapajärvi voi olla kriisikunta vaikka siellä tuulimyllyt on pyörinyt jo vuosikaudet?

• Anonyymi

KEPU:laiset ovat törsänneet kaikki rahat turhuuksiin!

• Anonyymi

Kyllähän entiset päättäjät, jotka ovat ajaneet kaupungin talouden nykyiseen tilaan, pitää kiireesti laittaa pois. Ei heidän kyvyt riitä tekemään oikeita päätöksiä.
      KEPU:laisten ei varsinkaan! Kannattaisi laittaa nuo talous asiat ulkopuolisten tutkintaan, onko " ilmaisia aamiaisia" jaettu hyväveliverkostoille tai uskonveljille!
      Tukiaisillahan KEPU:laiset ovat tottuneet vaan elämään!

• Anonyymi

Kaikille hallituksessa oleville tulee takkiin vaaleissa. Marinin hallitus on huonontanut työtätekevien elintasoa, samoin eläkeläisten. Elinkustannukset ovat Suomessa EU:n kalleimpia, joten duunarin tai eläkeläisen ei kannata äänestää hallituspuolueita. Vaikuttaa, että hallituksen ystävillä, joita he tänne haluavat, menee tukien osalta hyvin.

• Anonyymi

On tainnu Abo Wintturi huijata haavikkaita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe