Raivokohtauksia

Anonyymi

Saan raivokohtauksia, pienetkin asiat ärsyttää. Tänään raivokohtaus yltyi pahaksi ja hajoitin puhelimeni julkisella paikalla täydessä vihantunteessa. Olen henkisesti ihan loppu.

6

947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olin vähän samassa tilassa itse, vuosia sitten. Olen edelleenkin samassa tilassa, en toki niin pahasti, mutta tajusin lopulta mistä oli, omalla kohdalla kysymys.

      Minä en nuku tarpeeksi ja väsyn muutenkin to-del-la helposti, sillä minullahan on anemia, jota lääkärit eivät tunnistaneet.

      Väsyneenä se hermo ei pidä ei niinkuin yhtään.

      Ja kun olet kerännyt sitä väsymystä vuosikymmeniä, et enää itse tunnista olevasi väsynyt, etenkin kun nukkuminen (liian vähäinen määrä) ei vie sitä pois. Kun herään, olen ihan yhtä uupunut kuin nukkumaan mennessä.

    • Anonyymi

      jso se onkin juuri puhelimesi, joka on syy:
      -joudut vahtaamaan koko ajan sitä
      -siellä on toinen elämäsi, kahden elämän eläminen on rasittavaa
      -paistat aivosi sillä

      • Anonyymi

        Hah hah Puhelimet on syypäänä kaikkeen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah Puhelimet on syypäänä kaikkeen :D

        Kyllä ne on.


    • Anonyymi

      Tuohon oloon voi olla monta syytä elämäntilanteessa, mutta fyysisellä puolella yksi mikä tuli mieleen voi olla liian alhainen verensokeri. Se tekee ärtyisäksi ja kärsimättömäksi. Voisit käydä tarkistuttamassa.

      • Anonyymi

        ...edelliseen vielä, enkä tarkoita tätä vitsinä enkä vähättelynä, niin syö kunnolla. Katso, että syöt sellaista mistä tulee kylläiseksi ja mikä myös maistuu hyvältä. Ettei tule pitkiä nälkäisiä pätkiä. Pysyvästi liian alhainen verensokeri tai verensokeritason heittely voi tosin ilmetä niinkin, että vaikka ei olisi yhtään nälkä, niin tulee ärtyisyyttä joka paranee kun syö jotain verensokeria kohottavaa (hiilareita, terveellisempi vaihtoehto olisi fruktoosia sisältävä hedelmä). Tämä pikku neuvo ei tietenkään korjaa koko tilannetta mistä raivo-olot kumpuavat, mutta voi joskus olla sopiva "pisara" jonkun hankalan kohdan ylittämiseen.

        Tupakanpoltto vähentää näläntunnetta, ja silloin voi tulla tilanne jossa verensokeri pääsee laskemaan niin ettei sitä huomaa, ja ärtyisyys ja raivarit ovat todennäköisempiä silloin kelle vaan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe