Saan raivokohtauksia, pienetkin asiat ärsyttää. Tänään raivokohtaus yltyi pahaksi ja hajoitin puhelimeni julkisella paikalla täydessä vihantunteessa. Olen henkisesti ihan loppu.
Raivokohtauksia
6
983
Vastaukset
- Anonyymi
Olin vähän samassa tilassa itse, vuosia sitten. Olen edelleenkin samassa tilassa, en toki niin pahasti, mutta tajusin lopulta mistä oli, omalla kohdalla kysymys.
Minä en nuku tarpeeksi ja väsyn muutenkin to-del-la helposti, sillä minullahan on anemia, jota lääkärit eivät tunnistaneet.
Väsyneenä se hermo ei pidä ei niinkuin yhtään.
Ja kun olet kerännyt sitä väsymystä vuosikymmeniä, et enää itse tunnista olevasi väsynyt, etenkin kun nukkuminen (liian vähäinen määrä) ei vie sitä pois. Kun herään, olen ihan yhtä uupunut kuin nukkumaan mennessä. - Anonyymi
jso se onkin juuri puhelimesi, joka on syy:
-joudut vahtaamaan koko ajan sitä
-siellä on toinen elämäsi, kahden elämän eläminen on rasittavaa
-paistat aivosi sillä- Anonyymi
Hah hah Puhelimet on syypäänä kaikkeen :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah hah Puhelimet on syypäänä kaikkeen :D
Kyllä ne on.
- Anonyymi
Tuohon oloon voi olla monta syytä elämäntilanteessa, mutta fyysisellä puolella yksi mikä tuli mieleen voi olla liian alhainen verensokeri. Se tekee ärtyisäksi ja kärsimättömäksi. Voisit käydä tarkistuttamassa.
- Anonyymi
...edelliseen vielä, enkä tarkoita tätä vitsinä enkä vähättelynä, niin syö kunnolla. Katso, että syöt sellaista mistä tulee kylläiseksi ja mikä myös maistuu hyvältä. Ettei tule pitkiä nälkäisiä pätkiä. Pysyvästi liian alhainen verensokeri tai verensokeritason heittely voi tosin ilmetä niinkin, että vaikka ei olisi yhtään nälkä, niin tulee ärtyisyyttä joka paranee kun syö jotain verensokeria kohottavaa (hiilareita, terveellisempi vaihtoehto olisi fruktoosia sisältävä hedelmä). Tämä pikku neuvo ei tietenkään korjaa koko tilannetta mistä raivo-olot kumpuavat, mutta voi joskus olla sopiva "pisara" jonkun hankalan kohdan ylittämiseen.
Tupakanpoltto vähentää näläntunnetta, ja silloin voi tulla tilanne jossa verensokeri pääsee laskemaan niin ettei sitä huomaa, ja ärtyisyys ja raivarit ovat todennäköisempiä silloin kelle vaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569