"Ne haluaa että me vielä tavataan"

Anonyymi

Jotenkin noin hän sanoi puhelimessa. Tällä kertaa ei yhteiset asiakkaat tuo tapaamistilaisuutta. Auton takia pitää olla täällä taas perjantaina. n->m

8

96

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Me tavataan ja sillä siisti!

• Anonyymi

Millon ja missä kun minä en taida olla täällä välttämättä just silloin kun joku muu haluaa sanella meidän elämää.minulle tollanen ei todellakaan tuu onnistuu että sun exät sanelee ja että minä vielä kuuntelisin niitä.😂😂😂😂😂voi sinua ja sinun yksinkertaista elämää 🤭 en todellakaan tiedä mitä tulevaisuus tuo mutta sen tiedän että minun kanssani suhdetta et todellakaan saa ikinä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millon ja missä kun minä en taida olla täällä välttämättä just silloin kun joku muu haluaa sanella meidän elämää.minulle tollanen ei todellakaan tuu onnistuu että sun exät sanelee ja että minä vielä kuuntelisin niitä.😂😂😂😂😂voi sinua ja sinun yksinkertaista elämää 🤭 en todellakaan tiedä mitä tulevaisuus tuo mutta sen tiedän että minun kanssani suhdetta et todellakaan saa ikinä

Tämä vuodatus ei ole aloittajalta. Aloituksessa ei edes mistään existä ole kysymys.

• Anonyymi

Voi. Olisipa tuo totta.

• Anonyymi

Aloittajalla kauhea olo, kun tänään olen raahannut renkaita autoon ja sieltä varastoon 🥱

• Anonyymi

Joskus laitan näitä vähemmän tunnistettavia aloituksia, että näihin olisi pienempi kynnys vastata. Ei näillä mitään ihmeempää tarkoitusta ole. Ihan hänelle alkuperäiselle tarkoitettuja, joka oli olemassa ennen palstasotkuja. (aloittaja naiselta)

• Anonyymi

En ymmärrä pätkääkään koko ihme tarinasta. Plööö.

• Anonyymi

Ei täällä kaikki olekaan sulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi perhe ei puutu Stefun ongelmiin?

Vaikka onkin suvun musta lammas ja häpäissyt kaikki niin silti, miksi suku ei halua auttaa häntä?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      3916
    2. Maisa lomalla yksin?

Yhdessäkään kuvassa ei näy edes vilahdusta miehestä..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      3653
    3. Rattijuopon uhriksi 16 vuotias tyttö

Ikaalisista passitettiin ennen rattijuopot linnaan.Nyt vaan silitellään päätä.
      Ikaalinen
      59
      2138
    4. Joko Sofia löytää tänään uuden rakkaan

On varmaan aika jättää entisen parisuhteen savuavat rauniot taakse ja lähteä kohti uusia seikkailuja. Nyt varakkaiden helsinkiläismiesten vaimojen on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1854
    5. Sofialle, luet kumminkin

Nyt on vuosi seurattu tätä kiihkeää vuosisadan romanssia. Ja on ollut turbulenssia mennen, tullen ja palatessa. Ei ole enää perässä pysynyt tässä on/O
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1831
    Aihe