...nainen O.K. on ihan hirveä lääkäri! Ei kannata mennä! Kävin tässä alkuviikosta tämän naislääkärin luona, ja on aivan varma, etten toista kertaa mene. Asiani oli gynekologinen tutkimus. Huoneeseen mennessä lääkäri tokaisee: "Nyt housut pois, tässä on jo vähän kiire". Kello oli 8.50.. Kiire? Eipä odotushuoneessa ainakaan ketään näkynyt, varmaan kahville oli kiire... Suomenkieli oli aika epäselvää, jota piti miettiä että ymmärsi. Otteet oli vähän liian rajut, ei kertonut mitä oli seuraavaksi tekemässä. Alapää on ollut kipeä käynnistä lähtien ja vuotoa ollut koko ajan. Ei ollut viimeksi mitään oireita kun kävin vuosi sitten eri lääkärillä, ja tosi mukava lääkäri olikin edellisellä kerralla.
Vaikka opiskelija olenkin, seur. kerran menen yksityiselle!!!!!
Rantakylän lääkäri...
15
4266
Vastaukset
- Minna
katso peiliin ja kysy sitten, olisitko itse voinut toimia toisin?
se auttaa ymmärtämään.
Ihan hyvä lääkäri se on jos olet itse asiallinen.
se on oikeasti tosi hyvä siinä, huumorintajuinenkin.
ethän sinäkään ole ystävällinen kaikille,- mie
ite kyllä menin sinne, että lääkäri hoitaa tutkimukset asianmukaisesti. kyllä siinä huumori oli kaukana kun kerroin, että koskee ja silti kaivaa sormillaan emättimessä... onko se sinun mielestä asiantuntevaa hoitoa? varmasi näki kyllä kasvoistani, ettei ollut hyvä.
Taisi olla huono aamu lääkärillä, ei ollut varannut tavaroita valmiiksi, juoksi niitä hakemassa, ja lopuksi kun olin jo housut laittanut jalkaan kysyy, että "oisitko tarvinnu sidettä?"... hyvähän se siinä vaiheessa, no empä tarvinnu.
Ja sitä paitsi, en ole ainut joka näin puhuu k.o lääkäristä - ehkä olet tottunut kovakouraiseen lääkäriin.. - erves
mie kirjoitti:
ite kyllä menin sinne, että lääkäri hoitaa tutkimukset asianmukaisesti. kyllä siinä huumori oli kaukana kun kerroin, että koskee ja silti kaivaa sormillaan emättimessä... onko se sinun mielestä asiantuntevaa hoitoa? varmasi näki kyllä kasvoistani, ettei ollut hyvä.
Taisi olla huono aamu lääkärillä, ei ollut varannut tavaroita valmiiksi, juoksi niitä hakemassa, ja lopuksi kun olin jo housut laittanut jalkaan kysyy, että "oisitko tarvinnu sidettä?"... hyvähän se siinä vaiheessa, no empä tarvinnu.
Ja sitä paitsi, en ole ainut joka näin puhuu k.o lääkäristä - ehkä olet tottunut kovakouraiseen lääkäriin..MItä vittua (kirjaimellisesti)
täällä itket, valita itselleen
ei meitä kiinnosta sun pillus
- Hölmö
Asiatonta se on täällä valittaa.
Jospa olisit ottanut asian puheeksi vaikka heti ja paikan päällä. Niin aikuiset tekee.- BIMBOBO
Aika älyvapaa, koska
MEITÄ EI KIINNOSTA SUN JUTUT
EIKÄ MURHEESI
VALITA POTILASASIAMIEHELLE JOS ON VALITTAMISTA
USKON, ETTÄ SYY ON SUSSA EI LÄÄKÄRISSÄ
- Riippis
SYMPATIAT on mulla ainakin sun puolella. Tollanen kokemus on ihan ok purkaa mielestä vaikka sitten täällä. Nää pässit ei vaan tajua , että halusit estää toisilta moisen järkytyksen. Antaa mennä vaan sinne kourittavaks, kai niitten pillut on parkkinahasta ja kestää kurituksen.
Kivaa päivänjatkoa sulle. - Sivullinen S
Totuushan on, että suuri osa lääkäreistä ei välitä potilaista paskan vertaa. Jos eivät hauku suoraan päin naamaa, niin heti selän takana.
Lääkäreillä on yleensä kiire yksityisvastaanotoille, koska sieltä he saavat ne suuret rahat. Kuukausipalkka terveyskeskuksesta tai sairaalasta tulee vain siihen päälle, mutta sen taki lääkärin ei montaa tuntia tarvitse itse työpaikalla olla.
Toki on olemassa myös mukavia lääkäreitä, mutta jos sellaisen löytää, niin voi olla yllättynyt.
Mutta ei tuo sinun ongelmasi silti tänne kuulu.- Johan Lewis
Eli aukolla on väliä.
Tämä tuli mieleen kun tuttavani meni terveyskeskuksen vastaanotolle valittamaan että "aina kusettaa". Mieslääkäri epäili vian olevan eturauhasessa ja sen tutkiminen oli tietysti tehtävä tuhkaluukun kautta. Satuin olemaan paikalla, kun tuo tutkimuksessa käynyt tuli kotiinsa ja heti auton oven aukaistuaan alkoi valittamaan; se ukko on hoppelipoika..se ukko on hoppelippoika..
Saattaahan olla niinkin, että lääkäri joutuu työntämään sormensa peräaukkoon jopa työn laadusta johtuen, joten se ei merkitse automaattisesti että lääkäri olisi homo. - ananasakääpä
Johan Lewis kirjoitti:
Eli aukolla on väliä.
Tämä tuli mieleen kun tuttavani meni terveyskeskuksen vastaanotolle valittamaan että "aina kusettaa". Mieslääkäri epäili vian olevan eturauhasessa ja sen tutkiminen oli tietysti tehtävä tuhkaluukun kautta. Satuin olemaan paikalla, kun tuo tutkimuksessa käynyt tuli kotiinsa ja heti auton oven aukaistuaan alkoi valittamaan; se ukko on hoppelipoika..se ukko on hoppelippoika..
Saattaahan olla niinkin, että lääkäri joutuu työntämään sormensa peräaukkoon jopa työn laadusta johtuen, joten se ei merkitse automaattisesti että lääkäri olisi homo.Taitaa olla harvinaisen sairasta sakkii täällä vastaamassa. Mikä teitä vaivaa, tuli pillerit otettua? Tosi törkeitä palautteen antajia.. hmm, miksiköhän?
- Johan Lewis
ananasakääpä kirjoitti:
Taitaa olla harvinaisen sairasta sakkii täällä vastaamassa. Mikä teitä vaivaa, tuli pillerit otettua? Tosi törkeitä palautteen antajia.. hmm, miksiköhän?
viestisi minulle, niin pyytäisin sinua perustelemaan väitteesi missä kohden kirjoitukseni on törkeä?
Epäilemättä kuulun mainitsemaasi harvinaisen sairaaseen sakkiin joka on täällä vastaamassa. Sitä en tiedä mikä minua vaivaa koska sairas itse ei sairaudeltaan voi noin vaikeaan kysymykseen vastata, se on jätettävä ulkopuolisen tahon tehtäväksi joka on erikoistunut vastaavien tapauksien hoitoon.
Pillerit olen kyllä muistanut ottaa, tämän aamun annos koostui seuraavanlaisesti:
Metforem 500mg 2kpl. Metohexal 47.5mg 1kpl. Primaspan 100mg 1kpl. Magnesia 350mg -sekä näiden lisäksi tilapäisesti Burana 800mg.
Oman vajavaisen ymmärrykseni mukaan en voi mitään sille, mitä edellisessä viestissäni kirjoitin tapahtuneen. --Kehoitan vielä lopuksi kaikkia palstan käyttäjiä tarkkailemaan erityisesti minun lähettämiäni kirjoituksia ja ilmoittamaan jokaisesta asiattomasta viestistä jonka olen palstalle lähettänyt.
Se on pieni vaiva, mutta suuri edistys S24 sisältöön. - ananasaääpä
Johan Lewis kirjoitti:
viestisi minulle, niin pyytäisin sinua perustelemaan väitteesi missä kohden kirjoitukseni on törkeä?
Epäilemättä kuulun mainitsemaasi harvinaisen sairaaseen sakkiin joka on täällä vastaamassa. Sitä en tiedä mikä minua vaivaa koska sairas itse ei sairaudeltaan voi noin vaikeaan kysymykseen vastata, se on jätettävä ulkopuolisen tahon tehtäväksi joka on erikoistunut vastaavien tapauksien hoitoon.
Pillerit olen kyllä muistanut ottaa, tämän aamun annos koostui seuraavanlaisesti:
Metforem 500mg 2kpl. Metohexal 47.5mg 1kpl. Primaspan 100mg 1kpl. Magnesia 350mg -sekä näiden lisäksi tilapäisesti Burana 800mg.
Oman vajavaisen ymmärrykseni mukaan en voi mitään sille, mitä edellisessä viestissäni kirjoitin tapahtuneen. --Kehoitan vielä lopuksi kaikkia palstan käyttäjiä tarkkailemaan erityisesti minun lähettämiäni kirjoituksia ja ilmoittamaan jokaisesta asiattomasta viestistä jonka olen palstalle lähettänyt.
Se on pieni vaiva, mutta suuri edistys S24 sisältöön.En vastannut sinulle J Lewis, vaan muille sekopäille!
- tästä..
ananasaääpä kirjoitti:
En vastannut sinulle J Lewis, vaan muille sekopäille!
..vaan muille sekopäille..
eli johan- rukkakin kuuluu samaan sarjaan.
- mkjh
hei, jos jotain vaivaa, menkää lääkäri henna kettuselle. taitaa nykyään vastaanottaa rantakylässä. kiva lääkäri. ei tarvi pngottaa, olipa asia mikä hyvänsä.
- päässä
sama lääkäri oli joskus töissä paiholassa. vaikka oli vaikeeta just silloin, tuntui, että lääkäri (h. kettunen)ainakin yritti auttaa. terveisiä jos luet;)
- kjuyfdxzg
päässä kirjoitti:
sama lääkäri oli joskus töissä paiholassa. vaikka oli vaikeeta just silloin, tuntui, että lääkäri (h. kettunen)ainakin yritti auttaa. terveisiä jos luet;)
asioissa, siilaisella siru seppälä osaa olla asiallinen, rento ja tavallinen. ja puhuu suomea, ei vain latinaa tai venäjää ;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462761Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15964Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27924En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm78889Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149888- 80878
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829