Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Oletko mustasukkainen kaivatustasi?

Anonyymi

Itseäni aina joskus ärsyttää kun toinen nai kaikkien kanssa, mutta minkäs sille voi. 🙁

8

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miks olisin. Ei kuulu mulle.

    • Anonyymi

      Itsellä ei ole enää kaivattua. 🥺

    • Anonyymi

      Sellaisia ne bisset on, kaikki liikkuva kelpaa.

    • Anonyymi

      Ei kannata haaskata aikaa ihmiseen, joka nai kaikkien kanssa. Täytyy osata arvostaa itseään sen verran, että riuhtaisee itsensä irti ja antaa elämän tarjota jotain parempaa. Ei saa tyytyä osaansa. Minä pidän itseni tällä hetkellä kiireisenä, nii en ehdi miettiä enää. Liian kauan surin. Mustasukkaisuus on myös täysin turhaa energiaa vievää. Pankoot ketä tykkää, mutta ei minua 😊🤗Miehet ei voisi tällä hetkellä vähempää kiinnostaa. Huomenna käyn ostamassa ulkokukkia parvekkeelle 🌻🌼🌸

    • Anonyymi

      Mulla on varmaan joku pervogeeni. Voisin katsella, kun nai kaikkien kanssa :)

    • Anonyymi

      pitää olla kiitollinen, että pääsee osalliseksi yhteisestä hyvästä. Omistusoikeus on niin mennyttä maailmaa, kollektiivinen yhteistavara on tulevaisuutta. Asunnotki jo liian pieniä turhan tavaran nurkkiin kasaamiseen. Käyttää tarpeen mukaan

    • Anonyymi

      ihmiset on erilaisia, paneutuvat antaumuksella eri asioihin, se pitää suoda suhteessakin. Itselle jää aikaa toteuttaa omia erityismielenkiinnonkohteitaan.

    • Anonyymi

      Olisin varmaan vähän, jos tietäisin enemmän. Kun en tiedä mitään niin hankala olla. Jos panisi kaikkien kanssa niin yrittäisin unohtaa kokonaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2297
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1427
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe