Jo on maailma mennyt mallilleen,että valtion pitää kustantaa pääministerille ruokaa!
Ja ihan ilmaiseksi 12 173 €/kk palkkiot ja päivärahat johtokuntia jäsenyydet ymym kuukausipalkkion lisäksi.
Tässä minimieläkkeellä elävänä (945€/kk miinus vero) pitää ruoka hankkia ja elää.
Kyllä menee uskottavuus ,että tämä puolue olisi ja ajaisi köyhän asiaa.
Älkää äänestäkö SDP:n ehdokkaita
Pääministerin aamupala
13
57
Vastaukset
- Anonyymi
Samanlaisia rosvoja löytyy Kankaanpäänkin Demareista.
- Anonyymi
Samanlaisia rosvoja kaikki puolueet, oma etu on tärkein.
- Anonyymi
Demarit rakastaa "yhteistä rahaa" jonka he itse saavat käyttää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demarit rakastaa "yhteistä rahaa" jonka he itse saavat käyttää
Kankaanpään Demarien kolme kärjestä ovat kuin kopioita Matiinista .Tiukoissa tilanteissa
Ja neuvotteluissa täysiä kusipäitä.
- Anonyymi
Koskahan tuo punakone jättää ero anomuksen .
- Anonyymi
On teillä ongelmat! Tässä maailmassa on vakavampiakin ongelmia kuin jonkun tamperelaisen nirppanokan aamupalat!
- Anonyymi
On toki, mm. tamperelaisen nirppanokan valtiontalouden hoito on vakavampi ongelma.
- Anonyymi
Olisiko syynä se kotikasvatus kahden naisen minä-nainen, minä-nainen, me naiset, me naiset ja naiset, naiset ja naisten sen nainen.
- Anonyymi
Palkka on noin 17000 euroa. Maksathan sinä hänen palkkansa veroistasi, etkä siitä kitise.
- Anonyymi
Pääministeri tuskin syö aamupalaa, kun on niin hoikka, sen sijaan runsaan aamupalan syövät varmasti Annika Saarikko ja Krista Kiuru.
- Anonyymi
Onhan tuo pääministerin ruokaraha on ollu käytössä jo pidemmän aikaa. Kyllä se kelpas sipilällekkin.
- Anonyymi
Ei ainakaan persuja kannata äänestää , persujen tavio on ajanut taksilla tänövuonna jo 30tuhannella eurolla, koskela nostanut matka korvauksia, kaikkein eniten satakunnassa yhdessä sen porin persun kanssa, jop 3 kertaisen määrän kuin muut satakuntalaiset edustajat, entinen persu
- Anonyymi
Voi herttinen sentään mitä populismia. Tuulipukukansa tykkää, kun saa paheksua "ahnetta" päämisteriä. Hyvin oli ansa viritetty. Laukesi sopivasti samalla hetkellä, kun alkoi kuntavaalien ennakkoäänestys.
Elämme mielenkiintoisia aikoja. Persut saattavat hyvinkin voittaa kuntavaalit, ja samoilla lämpimillä myös seuraavat eduskuntavaalit. Sen jälkeen elämme entistä mielenkiintoisempia aikoja. Rikkaat rikastuvat kiintyvällä vauhdilla, köyhiltä viedään loppukin toimeentulo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851758Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581036- 62926
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756