Eikä me muka rakastellakaan ikinä? Ikinä kuulostaa vähän turhan lopulliselta mun korvaan.
Mitä ihmettä mies?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Khyyllä me rakastellaan, ei tosin toisiamme, mutta tahoillamme joitain.
- Anonyymi
Ja paljon. Taidanpa menna makkariin.
- Anonyymi
Ei me enää rakastella. Katsellaan kaupan tarjouksia, kanamunat yms. Unohdinko mainita, että mulla on?
- Anonyymi
Enää? Ei me olla koskaan vielä rakasteltu. En ymmärrä tuosta kommentistasi enempää.
- Anonyymi
Ai mitenniin!?!? Siis todellakin rakastellaan! Miksi sä tuollaisia puhut!?!
Me, koko maailma, koko universumi ja rakkaus itsessään ansaitsee sen, että me rakastellaan!
Mikään muu koko kaikkeudessa ei ole täydellistä.
Sen kuuluu tulla todeksi!
Sinä ja minä yhdessä.
Tulla yhdeksi.- Anonyymi
No onneksi luin vielä tämän. Meinasin jo mennä nukkumaan henkisesti luovuttaneena. Kiitos kivasta kommentista, ei toki mulle tarkoitettu, mutta voisihan se olla, jos oikein pinnistä ja kuvittelee :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onneksi luin vielä tämän. Meinasin jo mennä nukkumaan henkisesti luovuttaneena. Kiitos kivasta kommentista, ei toki mulle tarkoitettu, mutta voisihan se olla, jos oikein pinnistä ja kuvittelee :)
Älä esitä naista.
- Anonyymi
Rakastellaan me nainen ja ikinä et ole kokenut parempaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435970
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4282953- 1522943
- 262314
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv202161- 781487
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä141194Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101112- 531040
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo411012