Mitä ihmettä mies?

Anonyymi

Eikä me muka rakastellakaan ikinä? Ikinä kuulostaa vähän turhan lopulliselta mun korvaan.

8

145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Khyyllä me rakastellaan, ei tosin toisiamme, mutta tahoillamme joitain.

• Anonyymi

Ja paljon. Taidanpa menna makkariin.

• Anonyymi

Ei me enää rakastella. Katsellaan kaupan tarjouksia, kanamunat yms. Unohdinko mainita, että mulla on?

• Anonyymi

Enää? Ei me olla koskaan vielä rakasteltu. En ymmärrä tuosta kommentistasi enempää.

• Anonyymi

Ai mitenniin!?!? Siis todellakin rakastellaan! Miksi sä tuollaisia puhut!?!

Me, koko maailma, koko universumi ja rakkaus itsessään ansaitsee sen, että me rakastellaan!

Mikään muu koko kaikkeudessa ei ole täydellistä.

Sen kuuluu tulla todeksi!

Sinä ja minä yhdessä.
      Tulla yhdeksi.

• Anonyymi

No onneksi luin vielä tämän. Meinasin jo mennä nukkumaan henkisesti luovuttaneena. Kiitos kivasta kommentista, ei toki mulle tarkoitettu, mutta voisihan se olla, jos oikein pinnistä ja kuvittelee :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No onneksi luin vielä tämän. Meinasin jo mennä nukkumaan henkisesti luovuttaneena. Kiitos kivasta kommentista, ei toki mulle tarkoitettu, mutta voisihan se olla, jos oikein pinnistä ja kuvittelee :)

Älä esitä naista.

• Anonyymi

Rakastellaan me nainen ja ikinä et ole kokenut parempaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi perhe ei puutu Stefun ongelmiin?

Vaikka onkin suvun musta lammas ja häpäissyt kaikki niin silti, miksi suku ei halua auttaa häntä?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      3800
    2. Maisa lomalla yksin?

Yhdessäkään kuvassa ei näy edes vilahdusta miehestä..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      3522
    3. Rattijuopon uhriksi 16 vuotias tyttö

Ikaalisista passitettiin ennen rattijuopot linnaan.Nyt vaan silitellään päätä.
      Ikaalinen
      54
      2046
    4. Joko Sofia löytää tänään uuden rakkaan

On varmaan aika jättää entisen parisuhteen savuavat rauniot taakse ja lähteä kohti uusia seikkailuja. Nyt varakkaiden helsinkiläismiesten vaimojen on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1814
    5. Sofialle, luet kumminkin

Nyt on vuosi seurattu tätä kiihkeää vuosisadan romanssia. Ja on ollut turbulenssia mennen, tullen ja palatessa. Ei ole enää perässä pysynyt tässä on/O
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1790
    Aihe