Eikä me muka rakastellakaan ikinä? Ikinä kuulostaa vähän turhan lopulliselta mun korvaan.
Mitä ihmettä mies?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Khyyllä me rakastellaan, ei tosin toisiamme, mutta tahoillamme joitain.
- Anonyymi
Ja paljon. Taidanpa menna makkariin.
- Anonyymi
Ei me enää rakastella. Katsellaan kaupan tarjouksia, kanamunat yms. Unohdinko mainita, että mulla on?
- Anonyymi
Enää? Ei me olla koskaan vielä rakasteltu. En ymmärrä tuosta kommentistasi enempää.
- Anonyymi
Ai mitenniin!?!? Siis todellakin rakastellaan! Miksi sä tuollaisia puhut!?!
Me, koko maailma, koko universumi ja rakkaus itsessään ansaitsee sen, että me rakastellaan!
Mikään muu koko kaikkeudessa ei ole täydellistä.
Sen kuuluu tulla todeksi!
Sinä ja minä yhdessä.
Tulla yhdeksi.- Anonyymi
No onneksi luin vielä tämän. Meinasin jo mennä nukkumaan henkisesti luovuttaneena. Kiitos kivasta kommentista, ei toki mulle tarkoitettu, mutta voisihan se olla, jos oikein pinnistä ja kuvittelee :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onneksi luin vielä tämän. Meinasin jo mennä nukkumaan henkisesti luovuttaneena. Kiitos kivasta kommentista, ei toki mulle tarkoitettu, mutta voisihan se olla, jos oikein pinnistä ja kuvittelee :)
Älä esitä naista.
- Anonyymi
Rakastellaan me nainen ja ikinä et ole kokenut parempaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2609760K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1785503Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1565129PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *694790- 2122359
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122209Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3021838- 901547
- 211481
- 411113