Olen yksin ja masentaa

Anonyymi

Pakko kertoo vähä itestä. Kokenu viimeaikana itteni ulkopuoliseksi surulliseksi. Oon masentunut. Miespuolinen olen. En oo omistanu ketää kavereita ja tuttuja. Työelämäs olen, mutta kavereita ei ole. Välil musta tuntuu et onko mus jotain vikaa.. oonko tylsä tai liian paska ihminen. Olen hyvin ujo.. en saa parisuhdetta kun ei naiset kiinnostu. Tuntuu tosi pahalta ku toisilla on kavereita ja ite aina yksin.

64

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alotit sitten taas uuden ketjun.Eikö rumia ja lihavia naisia ole löytynyt,joita panna?

      • Anonyymi

        Sitä paitsi > hänellähän on mukava ja ikäisekseen hyvin säilynyt vaimo < Hän on passannut 50 vuotta ukkoas sen jälkeen kuin sanoi nuoren naisen älyttömyyttään >tahdon <

        Pyysi minuu projektilleen töihin. Minä toinen hölmö menin. Jälkeen päin sai selville, etten kuulu kirkkoon. Se on maksanu minulle satoi euroi. Se näät hakkeroittee mun kotikonettani. Voin sanoo: minun koneeni ei ole minun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä paitsi > hänellähän on mukava ja ikäisekseen hyvin säilynyt vaimo < Hän on passannut 50 vuotta ukkoas sen jälkeen kuin sanoi nuoren naisen älyttömyyttään >tahdon <

        Pyysi minuu projektilleen töihin. Minä toinen hölmö menin. Jälkeen päin sai selville, etten kuulu kirkkoon. Se on maksanu minulle satoi euroi. Se näät hakkeroittee mun kotikonettani. Voin sanoo: minun koneeni ei ole minun.

        Tää aloittaja on eri tapaus tää on Allu 36v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää aloittaja on eri tapaus tää on Allu 36v

        "Tää aloittaja on eri"
        Arveletko, ettei ap osaa laittaa nimekseen Allu 36? Sama tyyppi laittaa joka viikko nimekseen tyttö 11 tai vastaavaa.


    • Anonyymi

      Mä en enää tiedä mitä teen elämässä ku en saa naista ja oon aina yksin.

    • Anonyymi

      Välillä mietin että tätäkö tää mun elämä on..en jaksa enää.

    • Anonyymi

      Ehkä jossain vaiheea hyppäis junan alle ei tällästä jaksa.

      • Anonyymi

        Hetko sääliä tällä itsemurhauhkailulla kun sulla on pari muutakin ketjun aloitusta ja kaikissa sama ruikutus.Jos haluat itsemurhan tehdä niin toki saat tehdä.Mutta lopeta toi ruikutus ja itsesäälissä rypeminen.


    • Anonyymi

      No todellaki teen itsemurhan

    • Anonyymi

      Mä en jaksa tätä paskaa elämää enää ku mul ei oo elämäs ketään.

    • Anonyymi

      Mä en saa kavereita en tyttöystävää..emmä jaksa elää näin.. mun äitiki ihmettelee miten mun elämä tällästä.. oon niin ulkopuolinen... aina jo 3 v yksin ollu.. luuletko et jaksan tällästä elämää.. haluan parisuhteen mennä eteenpäin.

    • Anonyymi

      Mä oon jo 36 v mitä hittoa. Miksi en kelpaa naisille. Käyn töissä en juo..en polta.

    • Anonyymi

      No antaa olla. Mun elämäs on joku karma. Pysyn yksin ja kattelen ihmisiä.

    • Anonyymi

      Muista ilmoittaa töihin ettet tule maananataihin töihin koska olet tehnyt itsemurhan niin ei pomo soittele sun perään.

      • Anonyymi

        Jep ajan itteni rekan alle tänää.


    • Anonyymi

      Pääsee pois tästä yksinäisyydestä kun ei kelpaa koskaa naisille.

    • Anonyymi

      Näytänpä komealta ja oon pitkä. No en silti saa naista.

    • Anonyymi

      Jos en saa edes pullukkaa todella rumaa.. niin sitten tapan itseni.

    • Anonyymi

      Ehkä mun aika on tänää ajaa 160 rekan eteen

    • Anonyymi

      Mulla on niin paha olla kokoajan ja oon yksinäinen.. kävelen kadulla yksin.. oon vaa töissä.. sit taas yksin.. en saa naista samaa paskaa.. miksei vaa tappais ittensä kun kärsii tätä paskaa? Syön venlafaxin 150 mg.

      • Anonyymi

        Ai sä otit käyttöösi nyt lääkekortin,josko joku muu samaa läkkettä ottais suhun yhteyttä.


    • Anonyymi

      Minä syön lääkkeitä. Masennuslääkkeitä.. on kyllä paha mieli..ei toi terapia riitä.. tarvin apua lisää.

    • Anonyymi

      Ei naisia kiinnosta yhtään.. voisin mennä kotia.. jaksa enää.. nii paha mieli.. toisilla omat kaverit ja itse yksin.

    • Anonyymi

      Mä en oikee tiedä mitä apua tarvin.. tarvisin kovasti apua kun mulla ei oo elämää..vaan työpaikka.

      T. Allu

    • Anonyymi

      Lopeta nyt toi itsesäälissä rypeminen ja eti joku uus harrastus missä on paljon ihmisiä. Kyl sieltä saa kavereita ja naista saa vaikka rahalla jos on kerta niin hätä.

      • Anonyymi

        Käyn salilla ja oon ihmisten ilmoilla.. eipä ole kavereita.


    • Anonyymi

      Taidanpa hommata apua lisää. Ei tästä tuu mitää et oon aina yksin.

    • Anonyymi

      Kohta pelkään että tapan itseni oikeesti.

      • Anonyymi

        Ketään ei kiinnosta


    • Anonyymi

      Ei naisia kiinnosta yhtää.. nyt mä sen tajusin etten koskaa kelpaa kellekkään.

    • Anonyymi

      Ketään ei kiinnosta.

      • Anonyymi

        Ai sä oot huomannut nyt ettei ketään kiinosta. Menipä sulla siihen tajuamiseen aikaa.Uhkaatko nyt taas itsemurhalla kun et pääse panee naista.Ja töissä naiset ei juttele.Huomaa kyllä että oot heikkolahjanen kun minuutin kuluttua ruikutuksesta pitäis naiset soittaa sulle ja tulla panee sua.


    • Anonyymi

      No antaa mitä vittua ruikutan ei tää elämä muutu.. tää on helvettiä iso karma.. kyllä en kauaa jaksa.. sitten tapan itseni.

    • Anonyymi

      Puukolla kaula auki.. tai rekan alle.

    • Anonyymi

      Ehkä nyt ymmärrän et tarvin vitusti apua lisää... ja heikkolahjaisuuden takia en saa kavereita ja naista.. paskalta tuntuu.

    • Anonyymi

      Lähinnä koen olevani sairas hullu.

    • Anonyymi

      Jos sä hakisit heikkolahjaista naista itsellesi.Vaimmaisille on omia sivustoja.

      • Anonyymi

        Ehkä mielelläni tapan itseni.. en halua olla tällänen heikkolahjainen ja vammainen en ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä mielelläni tapan itseni.. en halua olla tällänen heikkolahjainen ja vammainen en ole.

        En halua olla tälläinen.. 5 minuuttia menis jos vedän kurkun auki?


    • Anonyymi

      Kuljen yksin kaiket päivät kaduilla.. en saa kavereita.. ehkä tekis mieli vetää ranteet auki.

    • Anonyymi

      Yritän jutella naisille ei ne kadulla ees vastaa.. mä taidan heti hakee puukon ja verää ranteet auki..

    • Anonyymi

      Ei ketää kiinnostu musta.. todellaki oon aivan paska toivoton heikkolahjainen läski.

    • Anonyymi

      Kyllä normaalit ihmiset saa naisia jolla on kavereita ja elämää.

    • Anonyymi

      Mä näytän normaalilta. En ole vammaisen näkönen mutta ei mulla ole kun työpaikka js yksinäisyys.

      • Anonyymi

        Mihin ne sun rahat on menneet kun sullahan oli paljon rahaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin ne sun rahat on menneet kun sullahan oli paljon rahaa?

        On mulla sopivasti ei ole paljon rahaa. Lainat 400 e kk.vuokra 650 e kk. Ja pieniä laskuja.


    • Anonyymi

      No ei voi mitää antaa olla. En jaksa enää. Pakko hyväksyä etten kelpaa enää koskaa ja tulee yksinäinen elämä.

    • Anonyymi

      Jos mä kerta haluan kuolla niin mun pitää se tehdä.

    • Anonyymi

      Mulla ei oo ollu koskaa kavereita ja kiusattu ja oon tosi erilainen ihminen.. ei tää elämä muutu.. kai vaa tapan itseni.

    • Anonyymi

      ootko koittanut googlettaa vammaiset niin sieltä löytyy sivustoja jolta voi hakea vertaistaan.Sähän sanoit että oot vammanen.Vammasilla naisillakin on varmasti samanlaiset tarpeet kuin sulla.

    • Anonyymi

      Mä en halua vammaista.. siispä ei kiitos.. mielelläni tapan vaa itteni.

    • Anonyymi

      Mun elämästä ei tuu hevon vittuakaa.. parempi päättää päivät.

      • Anonyymi

        Pidätkö itseäsi parempana vammaisena kun ei vammaiset naiset kelpaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidätkö itseäsi parempana vammaisena kun ei vammaiset naiset kelpaa?

        Ei kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kelpaa.

        Jos ei kelpaa saman tasoinen kun itse olet sitten pitää olla yksin. Niin ne muutkin on yksin kun luulevat itsestään liikoja.. Se on vaan tosiasia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei kelpaa saman tasoinen kun itse olet sitten pitää olla yksin. Niin ne muutkin on yksin kun luulevat itsestään liikoja.. Se on vaan tosiasia

        Millanen omantasoinen?


    • Anonyymi

      Oon ikisinkku.

    • Anonyymi

      Ehkä mun kuuluuki olla kuollut.

    • Anonyymi

      En jaksa enää.!!!

    • Anonyymi

      Tee treffipalsta ilmoitus

      • Anonyymi

        Mulla on tinder.badoo. e kontakti


    • Anonyymi

      Ei sitä naista taida vaan koskaan saada.. eivät halua vastata.. heti torjutaan ja ei kiinnostuta millään.

    • Anonyymi

      Ei tästä vaa tuu mistää mitää.. töihin ja yksin oloa.. ainaski rahaa tulee.. kun ei naisia koskaa vaa kiinnosta ja kavereitakaan ei vain ole yhtään.

    • Anonyymi

      Parempi sit vaa luovuttaa todellaki kun ei nainen ole osottanut kiinnostusta varmaa 2 v jo.. inhottava ku toiset pystyy seurustelee ja juttelee naisille.. mä koen olevani aina tuola kävelen yksin ja paha mieli erilainen ja ujo.. tuntuu ettei mua oo ees olemassa.. todellaki puhun terapiassa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe