Taas alkaa jännitys ja pelko, et miten suomipojat jaksavat vetää pelin kotiinpäin.🇫🇮🇫🇮.
Jääkiekon MM: Välierä Suomi -Saksa tänään.
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan toivotaan parasta ja pelätään pahinta, näillä eväillä nyt katsellaan vaan peliä.🇫🇮
- Anonyymi
Ketä kiinostaa, muuta kuin hulluja faneja tietenkin vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kiinostaa, muuta kuin hulluja faneja tietenkin vaan.
Vai niin,ehkä sua kiinostaa enemmänkin sovaperunana oleminen ja syöminen siten enemmän.
- Anonyymi
Suomi johtaa eka erässä 2-0 Saksaa vastaan. Toinen erä Suomi johtaa 2-1.Hyvin toistaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi johtaa eka erässä 2-0 Saksaa vastaan. Toinen erä Suomi johtaa 2-1.Hyvin toistaiseksi.
Kolmas erä nyt .SUOMI - SAKSA ja päättyi. VOITTOON.🇫🇮 2-1.HYVÄ SUOMI 🇫🇮.Voi kyllä on uskomatonta, mutta totta !
- Anonyymi
Pitää ajatella, että tottakai he jaksavat vetää pelin kotiin.
Myöhemmin vasta se toinen puoli, jos tarvetta on, mutta en usko.
Voitto kotiin! - Anonyymi
Eikö ole omaa sivustoa urheilujuoruihin? Täällä pitäisi olla aloitus, miksi taas yksi missi avautuu Seiskalle viestittelystään "tähtihyökkääjä" Anton Lundellin kanssa.
- Anonyymi
Käykö misukalle yhtä köpelösti ,kuin Saralle .On ne noloja tyyppejä nämä niin sanotut missit.
- Anonyymi
Miten siinä pelissä kävi?
- Anonyymi
Uskomaton saavutus taas Suomi-poikasilta, joka tapauksessa mitalli, väri ei vielä selvillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948201
- 403942
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html351282Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121030Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797