Miksi mies jonka kanssa tein treffit seksinmerkeissä käyttäytyy näin. Eli, kävimme kuumina viesteillä ja lopulta sovimme tapaamisen. Mielestäni kaikki oli kivaa. Päädyimme sänkyyn mutta hän laukesi alle minuutissa. Sekstailimme uudestaan ja melkeen sama homma elikkä nopea laukeeminen. En yhtään valittanut asiasta mutta sen jälkeen hän käyttäytyi jotenkin nuivasti ja muuttui. On ollu ns ilkeä viesteissä. Eli olinko mä niin huono ja pettymys että laukeaminen tuli heti. Kysyn neuvoa koska haluan jatkossa muuttaa jotain jos tein väärin. Kertokaa miehet miksi laukeette nopeaa onko nainen niin vastenmielinen? Olen hyvässä kunnossa ja treenannut, saan kehuja ja kutsuja treffeille, mut mitä tein mahdollisesti väärin nyt? Kiva jos kerrotte omia näkemyksiä.
Miksi mies laukesi
15
1910
Vastaukset
Harjoituksen puutetta. Miestä hävettää.
- Anonyymi
Juu jos on todella kiihottunu toisesta jo alkuun niin tulee kyl nopeesti kun tottuu niin pääsee pitemmälle. Vit.uilu viesteissä kyllä viittaa huonoon itsetuntoon tai muihin ongelmiin. T. M50
Ennenaikainen laukeaminen johtuu geenipoikkeamasta, joka on lisääntynyt nykyisiin määriinsä, koska se on varhaiskansoilla ollut evolutiivisesti hyödyllinen, eli nopeasti laukeavat miehet ovat saaneet hiukan enemmän jälkeläisiä.
Kun elämä on ollut lähes keskeytymätöntä sotimista, naapuriheimon miehet on pyritty tappamaan ja naiset raiskaamaan. Hektisessä sodankäynnissä eniten naisia on saattanut raskaaksi nopeasti laukeava mies, joten hänen geeninsä ovat menestyneet.
Samaan suuntaan vaikuttaa myös se, että kun ökymiehet ovat pitäneet suurta vaimohaaremia, muut miehet ovat pyrkineet SALAA seksiin naisten kanssa. Eniten jälkeläisiä ovat saaneet nopeasti laukeavat, koska he ovat todennäköisemmin voineet toteuttaa aikeensa.
Se mikä oli ennen edullista, on nykyisin haitallista, mutta perintögeenien hitaan muutoksen takia vaikuttaa vielä kauan. Ilmiötä voidaan hiukan hillitä lääkkeillä, mutta niillä on taas myös sivuvaikutuksia.- Anonyymi
Ei oo ap:n vika ja se että mies laukeaa äkkiä on merkki siitä että nainen on ollut kuuma ja seksikäs, saaden miehen kiihottumaan voimakkaasti. Itse voin sanoa kokemuksella että jos nainen on jotenkin vastenmielinen niin ei todellakaan silloin laukea äkkiä. Voi olla ettei laukea ollenkaan. Mutta jos nainen on erittäin kiihottava ja seksikäs niin kyllä silloin kalu on hetkessä kivikova ja jos siitä alkaa suorilta sitä tunkemaan sisään-ulos niin kyllä lentää siemenet hetkessä. Mutta jos mies osaa hommansa niin ei em. tilanne ole toivoton. Pitää antaa kiihotuksen tasaantua ja olla hosumatta. Siinä pitää aluksi kiusoitella naista ja saada hänetkin kiihottumaan kunnolla. Kulliin ei pidä tässä vaiheessa kajota ollenkaan vaan vasta naisen käydessä kuumana, on aika työntää se sisälle ja aloittaa varovasti naimaan. Jos alkaa tuntua että liemet lähtee liikkeelle niin sitten jarrua ja vaikkapa asennon vaihto. Tällä tavoin pystyy taitava panomies tuottamaan suurta nautintoa naiselle kuten asiaan kuuluukin. Ap:n kohdalla mies varmasti on tajunnut olevansa huono sängyssä ja kun on saanut oman tyydytyksensä, on sortunut purkamaan siementensä lisäksi myös pettymyksensä naiseen. Surkeaa toimintaa, moiselle vätykselle ei kannata suoda uutta tilaisuutta. Pikaruiskijoita riittää Suomessa ihan liikaa. Joskus harvoin jos olen itse lauennut liian äkkiä, on se johtunut joko liian pitkästä ajasta (yli viikko) edelliseen laukeamiseen tai sitten siitä että nainen on innostunut ratsastamaan jolloin on melko mahdotonta säädellä yhdyntäliikkeitä. Mut joo, ei ole naisen syy jos mies ei osaa.
- Anonyymi
Kiitokset vastauksista. Olin vaan tosi pettynyt itseeni kun mietin teinkö väärin jotain. En ymmärrä edelleen miks mies käyttäytyi vihamielisesti tämön jälkeen. Kirjottelee somessa kommentteja epäsuorasti jossa hehkittaa itsrään ja vihjaa että olen läski. Vaik olen todella sporttinen ikäisekseni. Meillä oli ikäeroakyllä hän huomattavasti nuorempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitokset vastauksista. Olin vaan tosi pettynyt itseeni kun mietin teinkö väärin jotain. En ymmärrä edelleen miks mies käyttäytyi vihamielisesti tämön jälkeen. Kirjottelee somessa kommentteja epäsuorasti jossa hehkittaa itsrään ja vihjaa että olen läski. Vaik olen todella sporttinen ikäisekseni. Meillä oli ikäeroakyllä hän huomattavasti nuorempi.
Sä oot hyvä juuri noin. Miehillä on joillakin herkempi laukeaa samoin kuin naisillakin on. Miehen käytös johtuu hänestä itsestään ja minullakin eka orkku tulee herkästi , mutta sitten kestää hangata pidempäänkin😛
Anonyymi kirjoitti:
Et tehnyt mitään väärää. Tapailin itse yhtä kundia joka laukesi todella herkästi ja otti itseensä todella paljon ja sain haukut että syy on minussa. Laittoi viestiä todella monta kertaa että voitaisiin tavata enkä vastannut enää kun en halunnut kuulla lisää haukkumista. Kun tiesin että vika ei ole minussa.
- Anonyymi
Kyllä sitä itsekkin on tullut heti lauettua. Himoitsin yhtä naista kuukausia ja sitten kun viimein pääsi pillun päälle niin kalu seisoi kun rautakanki mutta aina kun yritti työntää sisään niin nuukahti samantien. Kun lopulta pääsin sisään niin se oli pari työntöä ja juhlat olivat ohi.
Hiukan nolotti ja hävetti.- Anonyymi
Sellaistako sexsielämäsi nykyään on? Pidätkö myös jellyjortikkaa samassa reiässä purjon kans?
- Anonyymi
Nyt sitten paljastuisit mutta mitäpä muuta voi odottaakaan lääkkeiden väärinkäyttäjältä!Laita osoitetiedot niin katsotaan sitte minne oikeasti osuu ja uppoaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt sitten paljastuisit mutta mitäpä muuta voi odottaakaan lääkkeiden väärinkäyttäjältä!Laita osoitetiedot niin katsotaan sitte minne oikeasti osuu ja uppoaa?
Aanus aukko säksättää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aanus aukko säksättää
Hoosiannaa huutaa molemmat reijät!😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten lääkkeiden käyttö liittyy aloitukseen millään tavalla? Oletko kenties joku jota otti arkaan paikkaan? Älä välitä on muitakin jolla ei homma aina pelitä 😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säkin taisit pajastua ja voit nyt kertoa että mikä sielä pääkopassa puristaa terv ntf vaiffi 😃
- Anonyymi
Miestä vain hävettää, koska laukesi liian nopeasti. Jos puhutte asiasta avoimesti, niin eiköhän se siitä selviä
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005288328- 2342798
- 262641
Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo42378- 1782090
- 1211941
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61765Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 811275
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621218