Miten saada elämään uusia ihmisiä?

Anonyymi

Olen vähän hukassa ja olen yksinäinen. Miten saada ihmisiä elämään? En harrasta muutakon lenkkeilyä ja salia.. en omista ketää tuttuja en kavereita olen aika tälläinen erikoinen ja tosi ujo mies.. koen turhautuneisuutta ja oon masentunut. Mietin onko mitään tehtävissä?

91

1036

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mun elämä on aika vaikeeta ja tuntuu olevan niin yksin.. välil mietin että jaksaisko enää elää vai kuolisko pois?

    • Anonyymi

      Ku ei saa parisuhdettakaa niin ei vaa totaalisesti kestä tätä tuskaa ja paskaa.

      • Anonyymi

        Kun sun elämä on tuskaa ja paskaa, niin kenen luulisit haluavan jakaa kanssasi sen tuskan ja paskan? Tuskin on jonossa tulijoita siihen tuskaan ja paskaan kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sun elämä on tuskaa ja paskaa, niin kenen luulisit haluavan jakaa kanssasi sen tuskan ja paskan? Tuskin on jonossa tulijoita siihen tuskaan ja paskaan kanssasi.

        Aha no sit vois hypätä junan alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha no sit vois hypätä junan alle.

        Tuskaa ja paskaa löytyy muiltakin.
        Pidä edes joku ilo yllä ja jaa sitä muiden kanssa, niin kyllä se alkaa vähän jo muuttumaan paremmaksi.


    • Anonyymi

      Jossain yhdistys tai seurakuntoiminnassa todennäköisesti tutustuisi uusiin ihmisiin ja sieltä saattaisi hyvinkin löytyä mukavia ihmisiä.

      • Anonyymi

        Ei mua oikein noi kirkkotouhut kiinnosta.


    • Anonyymi

      Mä kaipaisin uusia kavereita. Ollut jo ihan liikaa yksin.

      • Anonyymi

        Lähdepähän sitten kaveriksi jollekulle!


    • Anonyymi

      En saa mistää kavereita.. kuten sanoin mussa on vikaa ja tunnen olevani hukassa.

    • Anonyymi

      Ketään ei oikein kiinnosta mun elämä. Kaipaan parisuhdetta mutta ei naisia kiinnosta.

      • Anonyymi

        Allu ei tätä samaa Taas


    • Anonyymi

      Ehkä sitä oikeesti tappais ittensä.

      • Anonyymi

        Multa ei irtoa säälipisteitä kenellekään. Kukaan ei OIKEESTI jaksa sun näitä ainaisia ruikutuksia. Hae seuraa vaikka tukinet.net SIVULTA


    • Anonyymi

      Tää on jatkunu jo vuosia tää sama paska. Yksinäistä elämää yksin.. ei sas naista ja kaikki muut saa naisia ja on elämää.. mä pyörin ympyrää eikä mikään muutu. Antaa olla en jaksa.

      • Anonyymi

        Ei ketään EDELLEENKÄÄN KIINNOSTA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ketään EDELLEENKÄÄN KIINNOSTA

        No ei kiinosta ei.Kyllä me kerrotaan sit jos kiinostaa.


    • Anonyymi

      Ehkä mun elämä on vaa paskaa.. yksinäistä.. oon lievästi vammainen.

    • Anonyymi

      Menettäny kaikki mun elämästä.. näytän hyvältä.
      Mut en saa ees parisuhdetta.

      • Anonyymi

        Kenessä lie vika? Ootko peiliin katsonut?


      • Anonyymi

        Miksi kenenkään pitäisi jaksaa sinun valitusta kuunnella? Vali Vali Vali Vali ja jatkuu ja jatkuu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenessä lie vika? Ootko peiliin katsonut?

        Mussa on todella pahasti vikaa. Lisäks oon niin erilainen kun muut. En voi sille mitää et olen tyhmä ja kouluttamaton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mussa on todella pahasti vikaa. Lisäks oon niin erilainen kun muut. En voi sille mitää et olen tyhmä ja kouluttamaton.

        Naiset ei halua edes jutella mulle missään. Ei edes töissä.. naiset ei katso ees mun päälle.. tuntuu ettei mua ole olemassakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mussa on todella pahasti vikaa. Lisäks oon niin erilainen kun muut. En voi sille mitää et olen tyhmä ja kouluttamaton.

        Monessa on vikaa mutta ei ne täällä valta koko aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monessa on vikaa mutta ei ne täällä valta koko aikaa.

        No miksi ne sitten jaksaa olla yksin?


    • Anonyymi

      Rupea kirjoittamaan blogia, "Allun ainaiset valitukset" .. Katso kuinka moni jaksaa seurata saman asian toistamista päivästä toiseen.

    • Anonyymi

      Yksi laittoi paikallislehteen ilmoituksen ja puhelinnumeronsa. Minäkin soitin hänelle ja olemme tavanneet jo kerran ja jutelleet puhelimessa. On tekeillä yksi kiva reissu. Hän oli saanut valtavasti soittoja. Siis nainen. Kaikki saadut ystävät ovat nyt naisia koska kaikki soittaneet miehet oli tarjonneet ensimmäiseksi vehjettään.

    • Anonyymi

      Tässä ois mun numero. Kaipaan kavereita

      046-9417643

    • Anonyymi

      Eipä ketään kiinnosta. Saa nähä koska tapan itseni.. sitä odotellessa.

    • Anonyymi

      On tehtävissä. Olen jo iäkäs. Ei ollu ikinä tosi ystäviä. Koulussa kiusattiin, joten koulu jäi peruskouluun. Tuli mies elämään ja lapsi, mutta myös itselleni sairaus. Ero miehestä lapsesta. Monet itkut olen itkenyt. Silti ei tänäkään päivänä ystäviä. Kai mä olen friikki. Ehkä sinäkin. Mutta te nuoret "friikit" voitte löytää toisenne. Yhdessä olette vahvat. Ja friikillä en tarkoita negatiivisia asioita. Tarkoitan asoita, joita yhdistän itseeni: ujo, hiljainen, pohdiskele, erakko... Meitä on. Yritetään löytää toisemme! Iästä (toivottavasti) riippumatta. Ja se lapseni on kuin minä nuorena. Ihan kuin hän olisi tuo kirjoittanut. Mene eteenpäin. Puske, punnerra, uurasta. Ajan kuluessa samanhenkiset ihmiset vain tuppaantuvat löytämään toisensa. Just love you!

      • Anonyymi

        eli kaikki ruikuttajat,samaa virttä laulavat ,heikkolahjaiset,itsesäälissä rypevät voivat ottaa häneen yhteyttä ja itsemurhalla uhkaavat.


      • Anonyymi

        Mä oon outo.. heikkolahjainen ja tosi ujo.. en puhu ku äitille ja naiset kiertää mut kaukaa. Komea ja pitkä olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon outo.. heikkolahjainen ja tosi ujo.. en puhu ku äitille ja naiset kiertää mut kaukaa. Komea ja pitkä olen.

        Tosi outoa etten vaa löydä ketään naista.


      • Anonyymi

        Minkä ikäinen olet, jos saan kysyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet, jos saan kysyä?

        Olen 36 v mies.. miten ni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 36 v mies.. miten ni?

        "Olen 36 vuotias mies..."
        Synnyit oikeasti luovutetussa Karjalassa Laatokan luoteisrannikolla 1941 luvun alussa.
        Kansanedustavaaleissa B. Kalliksen aikana, käytit vaaliesitteessäsi lehtori. Olit ehdokas.
        Terve kansankynttilä ei kirjoita joka ilta paikkansa pitämättömiä asioita.

        Kuulin Yle-radiosta, että osa tarhaikäisistämmekin on pienissä vaikeuksissa näin korona-aikoihin, mutta sinä jaksat vaan ruikuttaa.


    • Anonyymi

      0469417643 kaipaan kavereita ja naista.

    • Anonyymi

      Olen Allu kyllä.. kaipaan kavereita..?

    • Anonyymi

      Emmä jaksa olla yksin.. ei varmaa ole mitään tehtävissä.

    • Anonyymi

      Oon mä kattonu peiliin.. mut ei niitä kavereita näin 36 v saa ja parisuhdetta.. oon sit yksin..

      • Anonyymi

        Tämä ei ole se kaveri haku paikka. Kirjaudu tuonne tukinet.net sieltä löydät varmasti jutteluseuraa ja ehkä joskus kaverinkin.. Kokeile edes. Käytä se energia siihen, kuin täällä roikkumiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole se kaveri haku paikka. Kirjaudu tuonne tukinet.net sieltä löydät varmasti jutteluseuraa ja ehkä joskus kaverinkin.. Kokeile edes. Käytä se energia siihen, kuin täällä roikkumiseen.

        Taidan vaa ajaa rekan alle tänää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole se kaveri haku paikka. Kirjaudu tuonne tukinet.net sieltä löydät varmasti jutteluseuraa ja ehkä joskus kaverinkin.. Kokeile edes. Käytä se energia siihen, kuin täällä roikkumiseen.

        Mutta kun hän haluaa naisen jota panna ja tuolla sivustolla ei seksiseuraa voi hakea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun hän haluaa naisen jota panna ja tuolla sivustolla ei seksiseuraa voi hakea.

        Menisi laivalla Viroon siellähän halvalla saa.. 🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menisi laivalla Viroon siellähän halvalla saa.. 🤪

        Tai hommasi venäläisen naisen jos rahaa on 3v elättää. Sen jälkeen ne eroaa kun saavat kansallisuuden. Oon niin paljon nähnyt näitä tapauksia 60v ukoilla 20v venakkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun hän haluaa naisen jota panna ja tuolla sivustolla ei seksiseuraa voi hakea.

        Kuka niin on sanonut että haluan naisen ja panna? haluan parisuhteen en pelkkää panemista.


    • Anonyymi

      Totaalisesti en jaksa tätä elämää. Jatkunu 3 v kun nainen jätti mut.

      • Anonyymi

        Menu koko elämä paskaksi..meni nainen ja kaverit... oon sen jälkee tullut hulluksi yksinäiseksi. Käytös. Haukun ihmisiä.huudan ihmisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menu koko elämä paskaksi..meni nainen ja kaverit... oon sen jälkee tullut hulluksi yksinäiseksi. Käytös. Haukun ihmisiä.huudan ihmisille.

        Lääkitys kuntoon, vertaistukea, tee erilaisia asioita, haasta itsesi osallistumaan keskusteluihin jotka ei liity kenenkään ominaisuuksiin, parisuhteet ei ole kaikki kaikessa elämässä, kylähullun maineestakin voi yrittää rimpuilla vähän pois, jos yrität jotenkin pitää yllä erilaista kuvaa ja vaihdat maisemaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkitys kuntoon, vertaistukea, tee erilaisia asioita, haasta itsesi osallistumaan keskusteluihin jotka ei liity kenenkään ominaisuuksiin, parisuhteet ei ole kaikki kaikessa elämässä, kylähullun maineestakin voi yrittää rimpuilla vähän pois, jos yrität jotenkin pitää yllä erilaista kuvaa ja vaihdat maisemaa.

        Vähennä muiden haukkumista. Jos päädyt usein uhkailemaankin, niin sekin myös. Pilaat niillä vaan entisestään omia saumojas sosiaalisten suhteiden luomisen kanssa.


        Jos nyt olen ymmärtänyt, niin sulla on nämä?:

        - Ruma ulkonäkö
        - Olet kouluttamaton
        - Epävakautta, ehkä taipumus valehteluun, masennusta
        - Lievä kehityshäiriö
        - Heikkolahjaisuutta
        - Taipumusta ujouteen

        Mitä muuta ja onko yllä olevissa jotain korjattavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähennä muiden haukkumista. Jos päädyt usein uhkailemaankin, niin sekin myös. Pilaat niillä vaan entisestään omia saumojas sosiaalisten suhteiden luomisen kanssa.


        Jos nyt olen ymmärtänyt, niin sulla on nämä?:

        - Ruma ulkonäkö
        - Olet kouluttamaton
        - Epävakautta, ehkä taipumus valehteluun, masennusta
        - Lievä kehityshäiriö
        - Heikkolahjaisuutta
        - Taipumusta ujouteen

        Mitä muuta ja onko yllä olevissa jotain korjattavaa?

        ei ole rumaa ulkonäköö.. monet naiset sanoneet ei vain äiti että olen söpö ja kivan näkönen mies.. siinä 1 korjaus.. olen kouluttamaton käynyt apukoulun ja amiksen autopuolen. epävakautta on.. kehityshäiriö kyllä sama kun heikkolahjaisuus.. ujo olen ja hiljainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ole rumaa ulkonäköö.. monet naiset sanoneet ei vain äiti että olen söpö ja kivan näkönen mies.. siinä 1 korjaus.. olen kouluttamaton käynyt apukoulun ja amiksen autopuolen. epävakautta on.. kehityshäiriö kyllä sama kun heikkolahjaisuus.. ujo olen ja hiljainen.

        mutta mä en ole ruma.. ja oon 195 cm pitkä.. en edes yhtään lihava.. pieni kaljamaha ei kovin suuri.. siniset silmät.. pukeudun ihan siististi.. mulla on vakituinen työpaikka 16 € tuntipalkalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkitys kuntoon, vertaistukea, tee erilaisia asioita, haasta itsesi osallistumaan keskusteluihin jotka ei liity kenenkään ominaisuuksiin, parisuhteet ei ole kaikki kaikessa elämässä, kylähullun maineestakin voi yrittää rimpuilla vähän pois, jos yrität jotenkin pitää yllä erilaista kuvaa ja vaihdat maisemaa.

        Olen miettinyt vertaistukiryhmiä mut en halua mitää vammaisia mun kavereiksi.. ei kiitos.. miksi en saa normaaleita ihmisiä? olen jo katsonut 3 v paska känni alkoholisti työttömyysporukkaa en sitä jaksa enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähennä muiden haukkumista. Jos päädyt usein uhkailemaankin, niin sekin myös. Pilaat niillä vaan entisestään omia saumojas sosiaalisten suhteiden luomisen kanssa.


        Jos nyt olen ymmärtänyt, niin sulla on nämä?:

        - Ruma ulkonäkö
        - Olet kouluttamaton
        - Epävakautta, ehkä taipumus valehteluun, masennusta
        - Lievä kehityshäiriö
        - Heikkolahjaisuutta
        - Taipumusta ujouteen

        Mitä muuta ja onko yllä olevissa jotain korjattavaa?

        Miten niin kuvittelet, että mä olen ruma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ole rumaa ulkonäköö.. monet naiset sanoneet ei vain äiti että olen söpö ja kivan näkönen mies.. siinä 1 korjaus.. olen kouluttamaton käynyt apukoulun ja amiksen autopuolen. epävakautta on.. kehityshäiriö kyllä sama kun heikkolahjaisuus.. ujo olen ja hiljainen.

        No jaa. Totta tuo on, että taitavat olla aika lailla sama asia.

        Paremmat eväät nuo ovat kuin mullakaan.
        Sun pitää jotenkin petrata sosiaalisia taitoja, jos haluat löytää vain "normaaleja" ihmisiä. Moni pitää sua energiasyöppönä, jos toimit miten kulloinkin mieli tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin kuvittelet, että mä olen ruma?

        Sitten sekoitin johonkin toiseen tyyppiin. Pahoittelut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähennä muiden haukkumista. Jos päädyt usein uhkailemaankin, niin sekin myös. Pilaat niillä vaan entisestään omia saumojas sosiaalisten suhteiden luomisen kanssa.


        Jos nyt olen ymmärtänyt, niin sulla on nämä?:

        - Ruma ulkonäkö
        - Olet kouluttamaton
        - Epävakautta, ehkä taipumus valehteluun, masennusta
        - Lievä kehityshäiriö
        - Heikkolahjaisuutta
        - Taipumusta ujouteen

        Mitä muuta ja onko yllä olevissa jotain korjattavaa?

        Rumahan en missään nimessä ole!


    • Anonyymi

      Onko tämä elämisen arvosta? En jaksa enää.

      • Anonyymi

        Ensimmäisenä askeleena on, että kuuntelet mitä sulle ehdotetaan. Et vetäydy kuoreesi ja vaivu täyteen itsesääliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäisenä askeleena on, että kuuntelet mitä sulle ehdotetaan. Et vetäydy kuoreesi ja vaivu täyteen itsesääliin.

        No kai sitte niin.


    • Anonyymi

      Vihaan elämää..haluan tappaa itseni.. mikää ei muutu elämäs. En saa ikinä naista.

      • Anonyymi

        Kuinka kauan meinaat tolla itsemurhalla täällä uhkailla.Jos haluut tehdä itsemurhan niin tee se mutta lopeta tollanen järjetön itsesäälissä vellominen. Luuletko että kukaan nainen edes lihava ja ruma kiinostuu tollasessa itsesäälissä vellominen.


      • Anonyymi

        Sulla ei taida ihan olla oikea lääkitys kohdallaan. Jotkut masennus lääkkeet tekee tuota itsemurha ajatusta.
        Sellaiset jotka sen oikeesti tekee ei sääliä eikä huomiota hae keneltäkään. Kertoppa sille nuppi tohtorille ajatuksistasi
        Ja yritä täällä käyttäytyä aikuisten tavalla. Leikkikenttä leikit on leikittävä jossain muualla. Et ole ainoa ihminen tässä maailmassa vaikka niin luulet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei taida ihan olla oikea lääkitys kohdallaan. Jotkut masennus lääkkeet tekee tuota itsemurha ajatusta.
        Sellaiset jotka sen oikeesti tekee ei sääliä eikä huomiota hae keneltäkään. Kertoppa sille nuppi tohtorille ajatuksistasi
        Ja yritä täällä käyttäytyä aikuisten tavalla. Leikkikenttä leikit on leikittävä jossain muualla. Et ole ainoa ihminen tässä maailmassa vaikka niin luulet

        Ei allu osaa käyttäytyä kuin aikuiset kun sillä on hormonit ja aivotoiminta samanlaista kuin teinillä.Hormonit hyrrää töitä tehdessä ja paneminen on sen tärkein tehtävä elämässä.Nyt hän otti tuon 3 vuotta yksin kortin käyttöönsä.Sillä kolmella vuodella on suuri merkitys ja hakee sääliä koska 3 vuotta on ikuisuus hänen elämässään tai taitaa olla 5 minuuttia koska unohtaa että on kirjoittanut tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei allu osaa käyttäytyä kuin aikuiset kun sillä on hormonit ja aivotoiminta samanlaista kuin teinillä.Hormonit hyrrää töitä tehdessä ja paneminen on sen tärkein tehtävä elämässä.Nyt hän otti tuon 3 vuotta yksin kortin käyttöönsä.Sillä kolmella vuodella on suuri merkitys ja hakee sääliä koska 3 vuotta on ikuisuus hänen elämässään tai taitaa olla 5 minuuttia koska unohtaa että on kirjoittanut tänne.

        Niin en osaakkaa.. aivotoiminta on kyllä kuin 15v.. siksi olen heikkolahjainen saan raivareita ja huudan ihmisille.. sille ei voi mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei taida ihan olla oikea lääkitys kohdallaan. Jotkut masennus lääkkeet tekee tuota itsemurha ajatusta.
        Sellaiset jotka sen oikeesti tekee ei sääliä eikä huomiota hae keneltäkään. Kertoppa sille nuppi tohtorille ajatuksistasi
        Ja yritä täällä käyttäytyä aikuisten tavalla. Leikkikenttä leikit on leikittävä jossain muualla. Et ole ainoa ihminen tässä maailmassa vaikka niin luulet

        NO en tiedä onko lääkitys kohdillaa.. mutta elämä on tätä samaa ja turhautunut..ei saa tyttöystävää oon komea ja pitkä mies en vammaisen näköinen. ei saa kavereita.. mitä mun pitäs tehdä hyväksyä tää mun elämä et se on tällästä ja vitut en hyväksy piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kauan meinaat tolla itsemurhalla täällä uhkailla.Jos haluut tehdä itsemurhan niin tee se mutta lopeta tollanen järjetön itsesäälissä vellominen. Luuletko että kukaan nainen edes lihava ja ruma kiinostuu tollasessa itsesäälissä vellominen.

        No ei varmaa kiinnostu.. mitä mun pitäs vittu sanoa hä????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei varmaa kiinnostu.. mitä mun pitäs vittu sanoa hä????

        SE NYT ON VAA KARU TOTUUS ETTÄ MÄ OLEN HEIKKOLAHJAINEN KIUSATTU LAPSENA OLLUT EMU KOULUSSA.. KAVERITON KALJUUNTUNUT ISOMAHAINEN YKSINÄINEN UJO MIES.. MITÄ MUN PITÄS SANOA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei allu osaa käyttäytyä kuin aikuiset kun sillä on hormonit ja aivotoiminta samanlaista kuin teinillä.Hormonit hyrrää töitä tehdessä ja paneminen on sen tärkein tehtävä elämässä.Nyt hän otti tuon 3 vuotta yksin kortin käyttöönsä.Sillä kolmella vuodella on suuri merkitys ja hakee sääliä koska 3 vuotta on ikuisuus hänen elämässään tai taitaa olla 5 minuuttia koska unohtaa että on kirjoittanut tänne.

        Ei todellakaa oo paneminen tärkeintä elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NO en tiedä onko lääkitys kohdillaa.. mutta elämä on tätä samaa ja turhautunut..ei saa tyttöystävää oon komea ja pitkä mies en vammaisen näköinen. ei saa kavereita.. mitä mun pitäs tehdä hyväksyä tää mun elämä et se on tällästä ja vitut en hyväksy piste.

        Ei ole lääkitys kohdillaan. Kerro lääkärille näistä itsetuhoinen ajatuksistasi. Voi olla että nykyinen lääkitys ei ole sinulle sopiva..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin en osaakkaa.. aivotoiminta on kyllä kuin 15v.. siksi olen heikkolahjainen saan raivareita ja huudan ihmisille.. sille ei voi mitään

        Miksi luulet että tavis aikuinen nainen kiinnostuisi 15v tasolla olevasta? Etsi tasoistasi seuraa sellaisista jotka ovat sinun kanssa samalla tasolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi luulet että tavis aikuinen nainen kiinnostuisi 15v tasolla olevasta? Etsi tasoistasi seuraa sellaisista jotka ovat sinun kanssa samalla tasolla

        No en tiedä.. ei onnistu mikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi luulet että tavis aikuinen nainen kiinnostuisi 15v tasolla olevasta? Etsi tasoistasi seuraa sellaisista jotka ovat sinun kanssa samalla tasolla

        Joo no mistä semmosia löytää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo no mistä semmosia löytää?

        Sähän et halunnut tutustua vammaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähän et halunnut tutustua vammaisiin.

        Miks mun pitäs tutustua vammaisiin, koska en ole itse vammainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks mun pitäs tutustua vammaisiin, koska en ole itse vammainen?

        Miks kenenkään pitäis tutustua suhun ennakkoluuloiseen tampioon?


    • Anonyymi

      Mitä helvettiä mun pitäs sanoa????

    • Anonyymi

      "Mä oon outo.. heikkolahjainen ja tosi ujo.. en puhu ku äitille ja naiset kiertää mut kaukaa. Komea ja pitkä olen."
      Ja sitten:
      "Tosi outoa etten vaa löydä ketään naista."

      On joo. Tosi outoa. Huoh.

    • Anonyymi

      No ihan sama. Pysyn yksin. En saa kavereita.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        käy tutustumassa https://www.tukiliitto.fi/

        Joo no edelleen mä en ole mikään kehitysvammainen.. ei mua kiinnosta.


    • Anonyymi

      joo antaa olla koko sivusta.. törkeetä paskaa tulee.. että mä olen vammainen ja mun pitäs tutustua vammaisiin.. ei mun tarvi. käyn normi töissä missä on normaaleita ihmisiä. Ihme paskaa lähinnä tommonen. kiitos ja hei.

    • Anonyymi

      Parempi kun ei kirjota yhtään mitään, pelkkää paskaa tulee niskaan.

    • Anonyymi

      Jos oikeasti sulla on joku vamma tai sairaus?niin voit mennä sen alan yhdistykseen paikkakunnallasi esim eli heidän kokoontumisiin esim..
      .Joka paikkakunnalla on joku esim.mielenterveys yhdistys esim..voit kysyä vaikka psykiatrian poliklinikan sosiaalityöntekijältä esim niistä..Niin voi niitä sulle etsiä jollet itse löydä esim netistä sitä tai niitä yhdistyksiä joissa voisi käydä yms.. Sitten muutenkin ihan on esim.Eurosinkut niminen ryhmä kokoontuu yleensä kuukausittain..voit katsoa Facebookissa heidän juttuja...Luonto aiheisiin ryhmiin voi mennä mukaan jos on edes vähän Luonto kiinnostusta..Sitten voi mennä yleisiin puistojumppiin esim pientä maksua vastaan niin näkee ainakin muita ihmisiä..Kesällähän ihmisiä näkee kahviloissa,terasseilla,puistoissa,uimarannoilla yms vastaavissa Yritä mennä juttelemaan jonkun kanssa niin voihan hän kiinnostua juttelemaan yms vastaavaa.. Voitte ehkä sopia tapaavanne taas ensi viikolla esim samassa paikassa samaan aikaan yms vastaavaa??mitå keksittekin??..Mukavaa kesäkuuta sulle!!yritå keksiä jotakin suht neutraalia juteltavaa aluksi niin ehkä siitä sitten vähitellen löytyy joku oikein yhteinen puheen aihekin..Kyl yleensä ihmiset etsivät lisääkin kavereita ympärilleen mutta yleistää ei tietenkään voi.. mutta zemppiä yrittämiseen siis..!!

      • Anonyymi

        Ei ole kehitysvammaa.. en näytä vammaiselta. laaja alainen oppimisvaikeus on. mutta nytte riitti tää palsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kehitysvammaa.. en näytä vammaiselta. laaja alainen oppimisvaikeus on. mutta nytte riitti tää palsta.

        ”Vammaisiin henkilöihin kuuluvat ne, joilla on pitkäaikainen ruumiillinen, henkinen, älyllinen tai aisteihin liittyvä vamma, jonka vuorovaikutus erilaisten esteiden kanssa voi estää heidän täysimääräisen ja tehokkaan osallistumisensa yhteiskuntaan.


    • Anonyymi

      Mä olen myös yksinäinen, nuorena yrittänyt tutustua uusiin ihmisiin, mutt en kiinnosta muita, kun olen tylsä ja tavallinen tapaus. Enempi tuttavuussuhteet olleet sellaisia, ett olen joku tukihenkilö toiselle, kun eivät ole enää tarvinneet, niin mut on heitetty pois. Olin välillä pois työelämästä ja muustakin, monivuotisen omaishoitajuuden takia, ei sitä silloin mihinkään päässyt menemään noin vain. Töihin ei ole mahdollisuuksia iän takia, töissähän sitä näkis ja tapais ihmisiä, mutt sekin on nyt mahdotonta. Järkytyin melkoisesti, kun pitkäaikainen tuttava, lopetti yhteydet, kun aloitin omaishoitoa, silloin olis eniten ystävää tarvinnut, jonka kans olis voinut puhua muusta kuin hoitotyöstä. Kai tähän yksinäisyyteenkin tottuu, kun on pakko, ei yksin tule käytyä missään, ehkä joskus vois yksinkin mennä elokuviin tai teatterissa käymään jne..., olen huono tutustumaan ihmisiin, jotkut tilanteet ja paikatkin ahdistaa., joten ei enää onnistu muihin tutustuminen.

    • Anonyymi

      ”Vammaisiin henkilöihin kuuluvat ne, joilla on pitkäaikainen ruumiillinen, henkinen, älyllinen tai aisteihin liittyvä vamma, jonka vuorovaikutus erilaisten esteiden kanssa voi estää heidän täysimääräisen ja tehokkaan osallistumisensa yhteiskuntaan."

      Allu jättää tahallaan myös mainitsematta epävakaan persoonallisuuden piirteet jotka hänellä on diagnosoitu, sekä passiivis-vihamielisen persoonallisuuden joka hänellä myös on diagnosoitu.
      Näihin asioihin on myönnetty psykoterapia, jos sitten siellä enää käy.
      Allu vetää vain tuota heikkolahjaisuuttaan esiin ikäänkuin se tässä olisi ihoin ongelma! Kyllä se on nuo persoonallisuuden häiriöt jotka todellakin vaikeuttaa tuntuvasti kehenkään tutustumista.
      Nämä ongelmat näkyvät selkseästi Allun miljoonissa postauksissa eri palstoille, aina samoista asioista toistaen ja toistaen ja toistaen ja......

    • Anonyymi

      Mooii kuis vanha oot

    • Anonyymi

      Alapa juttelemaan muille salilla kävijöille, niin saat edes juttuseuraa hetkeksi. Samalla opit tuntemaan niitä uusia tyyppejä.

    • Anonyymi

      Kun kiinnostuu muista ihmisistä niin hekin kiinnostuvat sinusta, tosin ei tietenkään säännönmukaisesti.

      Heillä jotka kärsivät yksinolostaan, on tosin usein sellainen ajattelutapa, että miksi pitäisi kiinnostua muiden typeristä ongelmista ja lähteä niihin mukaan, kun itselläkin on tarpeeksi?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1326
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      54
      895
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      809
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      764
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      756
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      754
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      744
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe