Miten tämä nyt meneekään...aikoinaan myin auton ja hankittiin vain yksi auto. Se meni miehen nimiin ja annoin täydet bonukset autoon. Nyt ollaan hankkimassa toista autoa, minun nimiin. Voiko ekasta autosta siirtää täydet bonukset minun autoon, koska todellisuudessa ovat minun kerryttämät?
Bonusjärjestelmä
4
74
Vastaukset
- Anonyymi
Nykyäänhän saa täydet bonukset kuka vain heti alussa ainakin ifillä. Ei niitä varmaan missään yhtiössä enää kerätä tarvitse, jos ei töppäile.
- Anonyymi
Täydet bonukset saa IFIstäkin vain kaskovakuutukseen. Uusi liikennevakuutus alkaa sielläkin 30 prosentista ja nousee siitä 10% portain vuodessa, ellei tule korvattavia vahinkoja.
- Anonyymi
Bonukset ovat henkilökohtaisia, ei niitä voi siirtää toiselle henkilölle.
- Anonyymi
Bonuksesi on ollutta ja mennyttä. Silloin aiemmin bonukset sai siirtää, mutta ei saa enää. Mutta jos kakkosautokin otetaan miehen nimiin, niin siihenkin saa samat bonukset. Ellet halua tätä, niin alat taas kerätä liikennevakuutuksen bonuksia alusta (kaskon voi saada valmiiksi täysille bonuksille).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.695952- 1295249
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4433173Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s991586Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3661209- 291029
- 651001
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46926Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109884Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52859