Ihanat Ässät

Anonyymi

25

601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jep,jep😄ja ilmoittaja oli varmaan joku ex:än fani vai mitä?

      • Anonyymi

        Kannattaisiko sinun jo tulla tähän päivään?


    • Anonyymi

      Näin glamouristi sitä vaan rakastetaan😂

    • Anonyymi

      Rajua rakkautta.

    • Anonyymi

      On kyllä stefu aika loppu ilmeisesti, jos ääneen itkee, kuten uutinen kertoi.

      • Anonyymi

        Saatanan akka tuhoaa tyystin Stefanin,on yrittänyt ryhdistäytyä jo hyvin ja akka tietenkin ryyppäsi ja sekoili taas.Ottaa todella päähän, miksi miksi miksi näin piti miehelle käydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatanan akka tuhoaa tyystin Stefanin,on yrittänyt ryhdistäytyä jo hyvin ja akka tietenkin ryyppäsi ja sekoili taas.Ottaa todella päähän, miksi miksi miksi näin piti miehelle käydä.

        Mies 34 (?) jumakauta pitää osata pitää huolta itsestään. Jo ei ole hyvä olla yhdessä sitten erotaan. Tuntuu kuin kyse olisi 3-5 vuotiaista kakaroista, itketään kun ei saada tahtoaan läpi. Voi jessus mikä helkutti noita kahta vaivaa .. onko teatteria vai onko totta, aikuisia EI ??????
        Miehelle käy juuri niin kuin mies itse haluaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatanan akka tuhoaa tyystin Stefanin,on yrittänyt ryhdistäytyä jo hyvin ja akka tietenkin ryyppäsi ja sekoili taas.Ottaa todella päähän, miksi miksi miksi näin piti miehelle käydä.

        Ei Sofia ole syypää tämän miehen sekoiluihin ja tuskin nyt väkisin kaataa viinaa hänen kurkkuun,ja ihan itse hän päättää jatkaa suhdetta Sofian kanssa,ei vain osaa päästää irti,vaikka aivan tolkutonta sekoilua on kyllä koko suhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Sofia ole syypää tämän miehen sekoiluihin ja tuskin nyt väkisin kaataa viinaa hänen kurkkuun,ja ihan itse hän päättää jatkaa suhdetta Sofian kanssa,ei vain osaa päästää irti,vaikka aivan tolkutonta sekoilua on kyllä koko suhde.

        Osaa houkutella ja syypää kaikkeen on lokkien lokki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaa houkutella ja syypää kaikkeen on lokkien lokki!

        Tiedän yhden tapauksen mihin on myös hokutellut ,sanomaan jotakin ja Steppulihan sitten mennyt sanomaan cvaikkei olisi itse ehkä saanut sanottua.Kertonee paljon ja enempää en kerro.


    • Anonyymi

      Siellä on herätty aikaisin työpäivään ja pikku vahinko käynyt parvekkeen kanssa

    • Anonyymi

      Kuulostaa ihan palturilta. Soffa jossain puhunut että hän ei voi jäädä tms, onko Soffa ollut silloin ulkona tämän ilmiantajan kanssa vai oliko Soffa kenties sisällä asunnossa, josta ilmiantaja superkuulollaan kuuli?
      Niin tekaistu juttu taas.

      • Anonyymi

        Sofia on ollut ulkona ja kyllä tuollainen kuuluu toisten parvekkeelle, jos sattuu siellä olemaan. Kuvitteletko, että kuiskaa kun toinen on parvekkeella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia on ollut ulkona ja kyllä tuollainen kuuluu toisten parvekkeelle, jos sattuu siellä olemaan. Kuvitteletko, että kuiskaa kun toinen on parvekkeella?

        Aika ilkee temppu lukita kaatokännissä oleva mies parvekkeelle ja sitten häippäistä asunnosta. Entä jos Stefu olisi sammunut sinne ja oksentanut itsensä tukehduksiin. Eikö tuo ole ilmiselvä heitteille jättö?
        Vieläkö Therman uskaltaa luottaa silikooninukkeensa?


      • Anonyymi

        Tuskinpa vaan on palturia. Täysin tyypillistä touhua tälle pariskunnalle. Kuka muka on yllättynyt ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika ilkee temppu lukita kaatokännissä oleva mies parvekkeelle ja sitten häippäistä asunnosta. Entä jos Stefu olisi sammunut sinne ja oksentanut itsensä tukehduksiin. Eikö tuo ole ilmiselvä heitteille jättö?
        Vieläkö Therman uskaltaa luottaa silikooninukkeensa?

        Etenkin kun kyseessä on Stefun asunto tai ainakin hänen maksamansa. Tää pariskunta on vuorotellen komiikkaa ja draamaa. Ei yhtään mitään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etenkin kun kyseessä on Stefun asunto tai ainakin hänen maksamansa. Tää pariskunta on vuorotellen komiikkaa ja draamaa. Ei yhtään mitään muuta.

        Kyllä tästä on komiikka ja ilo kaukana!


    • Anonyymi

      Stebu vollattanu taas ku naiset soffi ei päästä sisää mun asuntoon äitiiii😭😭😭

      • Anonyymi

        Olis vaan naapurit soittanu häirijön tekijöille poliisit ja pari vaan putkaan rauhoittumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis vaan naapurit soittanu häirijön tekijöille poliisit ja pari vaan putkaan rauhoittumaan.

        Missä Stefu siellä poliisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä Stefu siellä poliisi.

        Voi ei tuota pariskuntaa!ihan teinien touhuja heillä,mitenkähän tuokin tarina mahtaa päättyä? toivottavasti ei satu mitään tosi vakavaa,sen verran lujaa menee tuolla steppulilla,miten hänestä onkin tullut tuollainen koko kansan pelle?aina sattuu ja tapahtuu!


    • Anonyymi

      Stefu on huutanut että "Tää on MUN asunto, mä en pääse OMAAN kämppääni....." Oisko ollut taas pientä piikkiä Sofiaa kohtaan....🤭

      • Anonyymi

        Sofia elää elämäänsä. Viestejä edelliselle miehelle:
        "V***u sä oot sairas. Sä oot aivan sekaisin ja mun pitää juoda vähemmän. Mene hoitoon. Minä ja sinä: ohi". "Ota se hotelli, et pääsen sinne täksi yöksi." "Kuulitko????????????????" "Nyt vain tarvis päästä sisälle, kiitos? Sen kai vielä saan vaikka SUN kortti, SUN rahat onki".
        Onko mikään muuttunut? No se että Sofia ei päässyt sisään Nikon asuntoon ja nyt Stefu puheiden mukaan ei päässyt sisään omaan asuntoonsa.


      • Anonyymi

        Uskomatonta mutta nuo miehet ovat kuitenkin antaneet ymmärtää Sofialle että kaikki on MUN mikä on käytössäsi.


    • Anonyymi

      Syventymisestä nyt vaan jo itseensä ja lapseensa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2783
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2140
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1924
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1776
    6. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    7. 132
      1744
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe