Sopiiko vuoden 2003 1,8 -litraiselle BMW-moottorille se enemmän etanolia sisältävä matalaoktaanisempi 95-bensa?
Alkoholin sieto?
9
60
Vastaukset
- Anonyymi
No toki sopii
- Anonyymi
Aloituksen bemarille sopii myös paalaus..
- Anonyymi
Kuinka niin? Suomalaisittain tuo edustaa vielä nuorta ikäluokkaa.
- Anonyymi
Turha se olisi paalata sata tonnia ajettua autoa joka palvelee hyvin.
- Anonyymi
Niin, voiko suurempi etanolimäärä aiheuttaa jotain vaurioita? Onko siellä esim. ruiskussa polttoaineensyötössä kumiosia joille se liika etanolialtistus ei sovi?
- Anonyymi
Meinaatko että sillä olisi kaikki nämä vuodet ajettu 98:lla?
Eiköhän se olisi jo hajonnut jos olisi hajotakseen.
Mulla on 1997 mallinen auto, johon ei erikseen suositella etanolia, kyseisen valmistajan autot on vastan vuosimallista 2000 eteenpäin "hyväksytty" etanolille.
Olen sillä kuitenkin ajanut etanolia sisältävällä polttoaineella niinkauan kuin sitä on ollut tarjolla eikä siinä ole ollut mitään ongelmaa.
Jos sinun autoosi tulee ongelmia tuosta polttoaineesta, se auto ehditään romuttaa ennenkuin ne ongelmat konkretisoituu.
Toisaalta, jos se jännittää ajaa sillä etanolipolttoaineella niin sitten 98:ia tankkiin, sillä se kuluttuttaa saman verran vähemmän mitä siinä on hintalisää.
Ajat kummalla vaan niin plus miinus nolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko että sillä olisi kaikki nämä vuodet ajettu 98:lla?
Eiköhän se olisi jo hajonnut jos olisi hajotakseen.
Mulla on 1997 mallinen auto, johon ei erikseen suositella etanolia, kyseisen valmistajan autot on vastan vuosimallista 2000 eteenpäin "hyväksytty" etanolille.
Olen sillä kuitenkin ajanut etanolia sisältävällä polttoaineella niinkauan kuin sitä on ollut tarjolla eikä siinä ole ollut mitään ongelmaa.
Jos sinun autoosi tulee ongelmia tuosta polttoaineesta, se auto ehditään romuttaa ennenkuin ne ongelmat konkretisoituu.
Toisaalta, jos se jännittää ajaa sillä etanolipolttoaineella niin sitten 98:ia tankkiin, sillä se kuluttuttaa saman verran vähemmän mitä siinä on hintalisää.
Ajat kummalla vaan niin plus miinus nolla.Ok, olet siis ajanut etanolilla ongelmitta. Olen nyt ajanut tuolla autolla sen 10 vuottani pelkästään 98:lla. Tuli mieleen että voisiko ajaa muullakin.
En ole tosiaan miettinyt tuota paalamista kun auto on ruosteeton ja talvisin ajettu hyvin vähän ja säilytetty uudesta asti autotallissa eikä ole ajettu sataa tonnia enempää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, olet siis ajanut etanolilla ongelmitta. Olen nyt ajanut tuolla autolla sen 10 vuottani pelkästään 98:lla. Tuli mieleen että voisiko ajaa muullakin.
En ole tosiaan miettinyt tuota paalamista kun auto on ruosteeton ja talvisin ajettu hyvin vähän ja säilytetty uudesta asti autotallissa eikä ole ajettu sataa tonnia enempää.PS. ja tiedän että tuttu auton ensimmäinen omistajakin ajoi 98:lla, eli vain sillä on ajettu.
- Anonyymi
Mitähän jos avaisit sen omistajan käsikirjan. Eiköhän siellä kerrota mitä sinne tankkiin saa lirutella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856304
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283140Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42859