Minulle ei ole kai ketään miestä

Anonyymi

Tässä maailmassa, joka rakastaisi pyteettä, olisi rehellinen ja pitäisi minusta juuri tällaisena kuin olen.
En huoli ihan ketä vaan ja se ei ainakaan helpota tätä tilannetta.
Toisaalta olen myös miettinyt, en kotiani tule koskaan enää miehen kanssa jakamasn, joten mitä sitä tekisi? Vakituinen sängynlämmittäjä, joka tulisi kun tarve on, maksullinen mies? Ei kiitos. Ehkä tyydyn vain olemaan itsekseni. Ikävä iskee joskus, murra yhtä nopeasti se myös katoaa.

Mnainen

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mutta

    • Anonyymi

      Olet vissiin yhden naiskirjoittajan fani täällä kun niin paljon häneltä kopioitua.

      Oletko nainen bii?

      • Anonyymi

        En ole kun hetero.


    • Anonyymi

      Itse miehenä olisin voinut kirjoittaa samoin. En ole luopunut toivosta mutta toisaalta en ole antanut kenellekään myöskään enää mahdollisuutta pitkään, pitkään aikaan.

      Itsesuojeluviettini on nykyisin vain vahvempi kuin läheisyydenkaipuuni. Helppoa se ei toki ole, välillä pakotetusti yritän vain saada ajatukset kohdistettua muualle, välillä siinä onnistuen, joskus taasen kyyneleitä valuttaen itseeni samalla tuskissani käpertyen.

      Aina tälläisen hetken, päivän tai yön jälkeen odottaa kuitenkin uusi päivä jolloin voi tehdä niitä asioita jotka tuottavat itselleen mielihyvää.

      Se voi olla oma harrastus, toisen auttaminen tai perheen, ystävän näkeminen.

      Jaksamisia alkuperäiselle kirjoittajalle ja myöskin kaikille niille jotka kokevat välillä tämänkaltaisia samankaltaisuuksia.

    • Anonyymi

      Minä se olen!!!!! Mitä sä höpötät!!!

      Mä ymmärrän, jos SINÄ et rakasta ja halua minua, mutta minä kyllä rakastan sinua ihan täysin ehdottomasti, pyyteettömästi, rehellisesti ja juuri sellaisena kuin olet!!!!

      Ja sä kyllä tiedät sen!

    • Anonyymi

      Osta nukkemies.

    • Anonyymi

      Kyllimies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe