Onko alaikäiset osa,sekaisin, kun PRAID reppua tai yms.kannetaan?
Se kertoo jo vanhemmista paljon.
Homosekseuaalisuutta ylistävät huomiolla .
Tottakai jokainen saa olla mitä on,mutta pitääkö oisoittaa ,että kannatan homoutta?
Ihmeellisesi kasvatettuja lapsia mutta vanhemmat sen tekee.
Homous on epäsopivaa eli Pride Raamatussa,mihin olemme kasvaneet,se on luonnon oikku.
Pride lapset.
23
1195
Vastaukset
- Anonyymi
Annetaan lasten olla lapsia. He ovat nykypäivänä valistuneita ja muodostavat seksuaalisuudesta oman näköistään ilman turhaa holhousta.
Raamatulla ei merkitystä, uskontoa ei tarvita nykypäivän elämään sotkemaan sitä. Kaikkien pitää noudattaa SUOMEN lakia joten satukirjan opit ei sovi lain korvikkeeksi.
Homous on hyväksyttyä nykypäivänä samaan tapaan kuin heterouskin, kaapissa ei tarvitse elää..
T. Homopojan onnellinen iskä..- Anonyymi
Juuri niin, annettaisiin lasten olla lapsia, tyttöjä ja poikia joiksi he ovat syntyneetkin ja jollaisina he haluavat kasvaa ja varttua aikuiseksi. Katsokaa vanhemmat, millaisilla varusteilla lapsenne koulutielle laitatte, ettei niihin sisälly piilomainontaa asiasta, jota ette itsekään hyväksy ja jonka vuoksi lapsenne voivat joutua jopa kiusatuksikin.
- Anonyymi
Raamatulla ei merkitystä
Kertoo homopojan onnelinen iskä.
Niin tulevaisuus,ei ole ihan mitä luulet sinulle ja homopojalle.
Ehkä se tuntuu nyt hyvältä..näet sen myöhemmin. - Anonyymi
Heterotko eivät muka levitä AIDSia ja mistä sinä nyt pedofilian tähän lisäsit vaikka erityisesti heterokristityt tekevät sitä.
Sitä paitsi miksi tehdä tehdä ylipäätänsä lapsia kun voi kloonata valmiita aikuisia. Ei tarvitse säätää turhia Lähi-Idän kristinuskon etiikka-moraaliposeerauksia lasten takia. - Anonyymi
Saa sitä olla vaikka keskustapuolueen kannattaja, mutta ei sitäkään tarvitse repussa julistaa.
- Anonyymi
Ihmisiä kaikki olemme joka tapauksessa olimme homoja heteroita tai muusukupuolisia. Päätäsi kiristää ilmiselvästi tiukka vanne, minkäs sille voi jos ympyräsi on pienet.. Jos sinä et hyväksy homoutta se poistaa ison osan elämääsi, laput silmillä ei näe mitään kaunista..
En tuomitse itse ketään seksuaalisuuden perusteella, perusteeni liittyy ihmisyyteen ja elämän monimuotoisuuteen..
T. Homopojan onnellinen iskä. - Anonyymi
Kiitos. Hyvä viisaan isän kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin, annettaisiin lasten olla lapsia, tyttöjä ja poikia joiksi he ovat syntyneetkin ja jollaisina he haluavat kasvaa ja varttua aikuiseksi. Katsokaa vanhemmat, millaisilla varusteilla lapsenne koulutielle laitatte, ettei niihin sisälly piilomainontaa asiasta, jota ette itsekään hyväksy ja jonka vuoksi lapsenne voivat joutua jopa kiusatuksikin.
Höpöhöpö. Ne on aikuiset jotka kaikkeen kiinnittää huomion.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatulla ei merkitystä
Kertoo homopojan onnelinen iskä.
Niin tulevaisuus,ei ole ihan mitä luulet sinulle ja homopojalle.
Ehkä se tuntuu nyt hyvältä..näet sen myöhemmin.Isällä ja pojalla on ihan tavallinen elämä. Kuin sinullakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heterotko eivät muka levitä AIDSia ja mistä sinä nyt pedofilian tähän lisäsit vaikka erityisesti heterokristityt tekevät sitä.
Sitä paitsi miksi tehdä tehdä ylipäätänsä lapsia kun voi kloonata valmiita aikuisia. Ei tarvitse säätää turhia Lähi-Idän kristinuskon etiikka-moraaliposeerauksia lasten takia.Aivan. Huomaavat heteroisät tuo niitä tauteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisiä kaikki olemme joka tapauksessa olimme homoja heteroita tai muusukupuolisia. Päätäsi kiristää ilmiselvästi tiukka vanne, minkäs sille voi jos ympyräsi on pienet.. Jos sinä et hyväksy homoutta se poistaa ison osan elämääsi, laput silmillä ei näe mitään kaunista..
En tuomitse itse ketään seksuaalisuuden perusteella, perusteeni liittyy ihmisyyteen ja elämän monimuotoisuuteen..
T. Homopojan onnellinen iskä.Hyvä. Ihmisen luonne ja teot on se joka tekee ihmisyyden.
- Anonyymi
Lapsi on lapsi. Antaa sen sellainen olla kuin on. Mielestäni pride teemaiset reput yms. Kertovat vain "Minä olen minä"
Ei meidän siihen tarvitse puuttua samalla uskon kirja kädessä. Jos on ongelma hyväksyä erilaisuus niin sitten on.- Anonyymi
Lapsi on lapsi. Antaa sen sellainen olla kuin on. Mielestäni pride teemaiset reput yms. Kertovat vain "Minä olen minä"
Sinä vanhempi opetat homouden ja aidsin,kerro lapselle mitä on aids?
Perseenseen nussinta apinoiden välityksellä levisi ihmisiin.
Tämä on totta! - Anonyymi
Kukaan nykyaikainen ihminen ei kiinnitä reppuihin huomiota. Vain tekopyhät uskovaiset kyttäävät kaikkea mikä liikkuu. Persut ,ne vanhat ukot ja akat kuuluu näihin nillittäjiin. Onneksi nuoret homot äänestivät jopa 2 pikkupoikaa ,homopoikia eduskuntaan. Ei Tynkkysen tarvitse edustaa yksin. Nyt Tynkkynen pyrkii EU parlamenttiin. Hän edustaa suurissa tilaisuuksissa sitten suomea mustan miehensä kanssa. Mitäs siihen boomeripersut sanoo ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä vanhempi opetat homouden ja aidsin,kerro lapselle mitä on aids?
Perseenseen nussinta apinoiden välityksellä levisi ihmisiin.
Tämä on totta!Ja perheenidiltä perheen äiteihin. Venäjä ja Thaimaa on perheenisien suosiossa jossa myös kokeillaan miestä ja naista ,joita on nusastu vuodesta toiseen jopa tusinan ukon kanssa vuorokaudessa.
- Anonyymi
Myös varhaiskasvatus on mädätetty suvakismilla. Suomessa etenkin Vihreät haluavat entistä enemmän ”seksuaalikasvatusta” eli homosaatiota päiväkoteihin. Tämän mahdollistaa viime vuosina päivitetty varhaiskasvatuslaki, joka vie entistä enemmän vanhemmalta oikeuksia pois omasta lapsestansa. Toisin sanoen vanhempien pitäisi vain sietää omiin lapsiinsa kohdistuva ”seksuuaalikasvatus”/suvakkien aivopesu.
Meillä lapset ovat kotihoidossa juuri tämän takia. Me emme halua, että päiväkodissa joku transu/homo aivopesee lapsemme sekopäiksi.- Anonyymi
" aivopesee lapsemme sekopäiksi." Taitaa tulla aivopestyksi ihan kotona :D
- Anonyymi
Et siis ymmärrä mitä on seksuaalikasvatus. Haluat että tytöt luulee olevansa raskaana kun on pussannut jonkun kanssa ,ja haikara tuo lapset. Seksuaalikasvatus ei lähde koulusta vaikka kuinka nillität. Lapseni on 40 vuotias ja heille neuvottiin peruskoulussa miten korsu puetaan elimen päälle ,eikä siinä ollut mitään ihmettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" aivopesee lapsemme sekopäiksi." Taitaa tulla aivopestyksi ihan kotona :D
Varmasti.
- Anonyymi
Lopeta jo hullu hihhuli.
- Anonyymi
Hulluja nuo hihhulit.
- Anonyymi
Homous on sairautta.Pitäisi jokainen heistä ampua.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579