Pride lapset.

Anonyymi

Onko alaikäiset osa,sekaisin, kun PRAID reppua tai yms.kannetaan?
Se kertoo jo vanhemmista paljon.
Homosekseuaalisuutta ylistävät huomiolla .
Tottakai jokainen saa olla mitä on,mutta pitääkö oisoittaa ,että kannatan homoutta?
Ihmeellisesi kasvatettuja lapsia mutta vanhemmat sen tekee.
Homous on epäsopivaa eli Pride Raamatussa,mihin olemme kasvaneet,se on luonnon oikku.

23

1042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Annetaan lasten olla lapsia. He ovat nykypäivänä valistuneita ja muodostavat seksuaalisuudesta oman näköistään ilman turhaa holhousta.

      Raamatulla ei merkitystä, uskontoa ei tarvita nykypäivän elämään sotkemaan sitä. Kaikkien pitää noudattaa SUOMEN lakia joten satukirjan opit ei sovi lain korvikkeeksi.

      Homous on hyväksyttyä nykypäivänä samaan tapaan kuin heterouskin, kaapissa ei tarvitse elää..

      T. Homopojan onnellinen iskä..

      • Anonyymi

        Juuri niin, annettaisiin lasten olla lapsia, tyttöjä ja poikia joiksi he ovat syntyneetkin ja jollaisina he haluavat kasvaa ja varttua aikuiseksi. Katsokaa vanhemmat, millaisilla varusteilla lapsenne koulutielle laitatte, ettei niihin sisälly piilomainontaa asiasta, jota ette itsekään hyväksy ja jonka vuoksi lapsenne voivat joutua jopa kiusatuksikin.


      • Anonyymi

        Raamatulla ei merkitystä

        Kertoo homopojan onnelinen iskä.
        Niin tulevaisuus,ei ole ihan mitä luulet sinulle ja homopojalle.
        Ehkä se tuntuu nyt hyvältä..näet sen myöhemmin.


      • Anonyymi

        Heterotko eivät muka levitä AIDSia ja mistä sinä nyt pedofilian tähän lisäsit vaikka erityisesti heterokristityt tekevät sitä.
        Sitä paitsi miksi tehdä tehdä ylipäätänsä lapsia kun voi kloonata valmiita aikuisia. Ei tarvitse säätää turhia Lähi-Idän kristinuskon etiikka-moraaliposeerauksia lasten takia.


      • Anonyymi

        Saa sitä olla vaikka keskustapuolueen kannattaja, mutta ei sitäkään tarvitse repussa julistaa.


      • Anonyymi

        Ihmisiä kaikki olemme joka tapauksessa olimme homoja heteroita tai muusukupuolisia. Päätäsi kiristää ilmiselvästi tiukka vanne, minkäs sille voi jos ympyräsi on pienet.. Jos sinä et hyväksy homoutta se poistaa ison osan elämääsi, laput silmillä ei näe mitään kaunista..

        En tuomitse itse ketään seksuaalisuuden perusteella, perusteeni liittyy ihmisyyteen ja elämän monimuotoisuuteen..

        T. Homopojan onnellinen iskä.


      • Anonyymi

        Kiitos. Hyvä viisaan isän kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin, annettaisiin lasten olla lapsia, tyttöjä ja poikia joiksi he ovat syntyneetkin ja jollaisina he haluavat kasvaa ja varttua aikuiseksi. Katsokaa vanhemmat, millaisilla varusteilla lapsenne koulutielle laitatte, ettei niihin sisälly piilomainontaa asiasta, jota ette itsekään hyväksy ja jonka vuoksi lapsenne voivat joutua jopa kiusatuksikin.

        Höpöhöpö. Ne on aikuiset jotka kaikkeen kiinnittää huomion.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatulla ei merkitystä

        Kertoo homopojan onnelinen iskä.
        Niin tulevaisuus,ei ole ihan mitä luulet sinulle ja homopojalle.
        Ehkä se tuntuu nyt hyvältä..näet sen myöhemmin.

        Isällä ja pojalla on ihan tavallinen elämä. Kuin sinullakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heterotko eivät muka levitä AIDSia ja mistä sinä nyt pedofilian tähän lisäsit vaikka erityisesti heterokristityt tekevät sitä.
        Sitä paitsi miksi tehdä tehdä ylipäätänsä lapsia kun voi kloonata valmiita aikuisia. Ei tarvitse säätää turhia Lähi-Idän kristinuskon etiikka-moraaliposeerauksia lasten takia.

        Aivan. Huomaavat heteroisät tuo niitä tauteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisiä kaikki olemme joka tapauksessa olimme homoja heteroita tai muusukupuolisia. Päätäsi kiristää ilmiselvästi tiukka vanne, minkäs sille voi jos ympyräsi on pienet.. Jos sinä et hyväksy homoutta se poistaa ison osan elämääsi, laput silmillä ei näe mitään kaunista..

        En tuomitse itse ketään seksuaalisuuden perusteella, perusteeni liittyy ihmisyyteen ja elämän monimuotoisuuteen..

        T. Homopojan onnellinen iskä.

        Hyvä. Ihmisen luonne ja teot on se joka tekee ihmisyyden.


    • Anonyymi

      Lapsi on lapsi. Antaa sen sellainen olla kuin on. Mielestäni pride teemaiset reput yms. Kertovat vain "Minä olen minä"
      Ei meidän siihen tarvitse puuttua samalla uskon kirja kädessä. Jos on ongelma hyväksyä erilaisuus niin sitten on.

      • Anonyymi

        Lapsi on lapsi. Antaa sen sellainen olla kuin on. Mielestäni pride teemaiset reput yms. Kertovat vain "Minä olen minä"

        Sinä vanhempi opetat homouden ja aidsin,kerro lapselle mitä on aids?
        Perseenseen nussinta apinoiden välityksellä levisi ihmisiin.
        Tämä on totta!


      • Anonyymi

        Kukaan nykyaikainen ihminen ei kiinnitä reppuihin huomiota. Vain tekopyhät uskovaiset kyttäävät kaikkea mikä liikkuu. Persut ,ne vanhat ukot ja akat kuuluu näihin nillittäjiin. Onneksi nuoret homot äänestivät jopa 2 pikkupoikaa ,homopoikia eduskuntaan. Ei Tynkkysen tarvitse edustaa yksin. Nyt Tynkkynen pyrkii EU parlamenttiin. Hän edustaa suurissa tilaisuuksissa sitten suomea mustan miehensä kanssa. Mitäs siihen boomeripersut sanoo ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsi on lapsi. Antaa sen sellainen olla kuin on. Mielestäni pride teemaiset reput yms. Kertovat vain "Minä olen minä"

        Sinä vanhempi opetat homouden ja aidsin,kerro lapselle mitä on aids?
        Perseenseen nussinta apinoiden välityksellä levisi ihmisiin.
        Tämä on totta!

        Ja perheenidiltä perheen äiteihin. Venäjä ja Thaimaa on perheenisien suosiossa jossa myös kokeillaan miestä ja naista ,joita on nusastu vuodesta toiseen jopa tusinan ukon kanssa vuorokaudessa.


    • Anonyymi

      Myös varhaiskasvatus on mädätetty suvakismilla. Suomessa etenkin Vihreät haluavat entistä enemmän ”seksuaalikasvatusta” eli homosaatiota päiväkoteihin. Tämän mahdollistaa viime vuosina päivitetty varhaiskasvatuslaki, joka vie entistä enemmän vanhemmalta oikeuksia pois omasta lapsestansa. Toisin sanoen vanhempien pitäisi vain sietää omiin lapsiinsa kohdistuva ”seksuuaalikasvatus”/suvakkien aivopesu.

      Meillä lapset ovat kotihoidossa juuri tämän takia. Me emme halua, että päiväkodissa joku transu/homo aivopesee lapsemme sekopäiksi.

      • Anonyymi

        " aivopesee lapsemme sekopäiksi." Taitaa tulla aivopestyksi ihan kotona :D


      • Anonyymi

        Et siis ymmärrä mitä on seksuaalikasvatus. Haluat että tytöt luulee olevansa raskaana kun on pussannut jonkun kanssa ,ja haikara tuo lapset. Seksuaalikasvatus ei lähde koulusta vaikka kuinka nillität. Lapseni on 40 vuotias ja heille neuvottiin peruskoulussa miten korsu puetaan elimen päälle ,eikä siinä ollut mitään ihmettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " aivopesee lapsemme sekopäiksi." Taitaa tulla aivopestyksi ihan kotona :D

        Varmasti.


    • Anonyymi

      Lopeta jo hullu hihhuli.

      • Anonyymi

        Hulluja nuo hihhulit.


    • Anonyymi

      Homous on sairautta.Pitäisi jokainen heistä ampua.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      3926
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      13
      2141
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      24
      1638
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1477
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1428
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      19
      1341
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1228
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1154
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 22
      1066
    Aihe