Joku parannus tuli ja kokonaisuus on nyt päin sitä ittiään. Nuohan välilehtikuvakkeet on luonnottaman isot...
Miten ne saa takaisin?
Menipä firefoxiki vituxi
24
746
Vastaukset
- Anonyymi
Jaaa.... Mikähän versio on nyt sitten kyseessä... Itse en ole huomannut mitään tuollaista, ja versio on 88.0.1, eikä tätä uudempaa ole saatavilla...
- Anonyymi
Uusin mahtaa olla 89.0. Tuli aivan tavalliseen tapaan Mintin päivityksenä.
- Anonyymi
Firefox 89 uuden proton - käyttöliittymän saa poistettua ja vanhan palautettua näillä ohjeilla:
https://winaero.com/how-to-restore-classic-look-in-firefox-89-and-disable-proton-ui/
Eli siis osoiteriville about:config ja sieltä kaikki browser.proton. alkuiset asetetaan tilaan FALSE.- Anonyymi
jaa, taas joku beettaversio...
- Anonyymi
Kiitos paljon
- ei aloittaja -
- Anonyymi
Ei mitään naamataulumuutoksia
Firefox 89.0 - Anonyymi
Kannattaakin siirtyä Edgeen.
- Anonyymi
No, eipä tuo ruikutus "mainosmiehiltä" mitään uutta ole.
- Anonyymi
Uusi Microsoft Edge perustuu Chromiumiin, ja se julkaistiin 15.1.2020. Se on yhteensopiva kaikkien tuettujen Windows- ja MacOS-versioiden kanssa. Se on nopea, suorituskykyinen ja hyvin yhteensopiva sivustojen ja laajennusten kanssa, ja sen tietosuoja- ja tietoturvaominaisuudet ovat omaa luokkaansa, joten toista selainta et tarvitse.
- Anonyymi
Kaikenlaiset Edge betat kannattaa jättää lataamatta.
- Anonyymi
On ne kyllä kauheita halkoja!
Uusi välilehti palkkia olisi kyllä varaa puolella pienentää.- Anonyymi
Hanki isompi näyttö jos sentin pätkä on liian leveä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki isompi näyttö jos sentin pätkä on liian leveä.
Kyllä tämä 55" läppärin jatkeena riittää minulle mainiosti.
Palkin korkeus 4 cm.
- Anonyymi
Jotenkin tuntuu ettei sulla ole ihan tärkeysjärjestys kohdillaan, jos joidenkin kuvakkeiden koko muka on niin merkittää muutos, että koko selain menee susta sen takia persiilleen.
- Anonyymi
Kaikki selaimet pilalla mitkä käyttää chromiumia.
- Anonyymi
Kaikki selaimet pilalla mitkä käyttää chromiumia.
- Anonyymi
Vierityspalkitkin taas liian kapeat, eikä tottele entistä css tiedostoa.
Näin on taas että päivitykset on vain paskennuksia, joilla toimivasta tehdään toimimaton. - Anonyymi
Tiedetään, Firefox on ihan _aska!
- Anonyymi
Mikä on? Paskako? Paras selain mitä löytyy elektroniikkalaitteisiin, joten...
- Anonyymi
about:config, sieltä saat korjattua teeman ym. Minulla ihanat edellisten versioiden "kuvakkeet".
- Anonyymi
voisko tuohon olla FF:n sisällä "säätö"?
- Anonyymi
Pakettivarastossa näyttää olevan myös versio 75.
firefox/focal 75.0 build3-0ubuntu1 amd64
Mitenköhän tuon saa asennettua? Pelkkä apt upgrade päivittää uusimpaan.- Anonyymi
Tuolla pitäisi asentua:
sudo apt install firefox=75.0 build3-0ubuntu
- Anonyymi
Sen saa kun avaat osoitteen ...
about:config
hakuun kirjoita ...
browser.uidensity
Vaihda em. arvoksi 1
Käynnistä selain uudelleen. Sitten menet hiiren oikeasta menusta, johonkin palkkiin klikaten, "Muokkaa työkalupalkkia..." alhaalta löydät "Tiiviys" jne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856