Kanssani jo? Vai epäilyttääkö joku juttu?
Haluaisitko olla sillain
27
143
Vastaukset
- Anonyymi
Millai, seesteistä perhe elämää sillai, aurinko paistaa ja linnut laulaa 😉 kuka muuten olet. Mieheltä naiselle
- Anonyymi
Tutustua haluaisin mieheen.
- Anonyymi
Ja ihmettelen miksi kaipaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ihmettelen miksi kaipaan.
Naiseen haluaisin paremmin tutustua enkä ihmettele yhtään, miksi niin kaipaan! m>n
- Anonyymi
Kyllä nuo sinun jutut ja assosiaatiot on tässä niitä sairaita nekalan pontsonaikkonen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiseen haluaisin paremmin tutustua enkä ihmettele yhtään, miksi niin kaipaan! m>n
Mutta ei toista tuntematta voi niin kaivata. Mitä oikeastaan kaipaan niin en edes tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nuo sinun jutut ja assosiaatiot on tässä niitä sairaita nekalan pontsonaikkonen
Rumasti ja ilkeästi sanottu, hyi sinua, kukaan ei ole pontso tahi laardipallo paitsi... ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan kaipaan, koska hän on niin hyvännäköinen ja luultavasti hyvässä kunnossa. Siinä ainakin yksi syy miksi kaivata tuttua tuntematonta miestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rumasti ja ilkeästi sanottu, hyi sinua, kukaan ei ole pontso tahi laardipallo paitsi... ❤️
Vierivä pallo ei sammaloidu🤘
- Anonyymi
Haluaisitko tutustua unessa kunnolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko tutustua unessa kunnolla?
Miten voi tutustua unessa kunnolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole nyt jo minuuttimuna hiljaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole nyt jo minuuttimuna hiljaa!
Nonno 🤣🤣
Ai oikke minuteman, noh 😘🥰 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi tutustua unessa kunnolla?
Ja tutustutaanko siellä mies vai mitä haluat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vierivä pallo ei sammaloidu🤘
Onneksi on tasainen piha eikä rinnetontti huh ja heh ja reps.
- Anonyymi
Kuka jo..?
- Anonyymi
Voi kuinka mä haluankaan!!!! 😫
Mikään muu ei epäilytä, kuin se, että mitähän mieltä sä olet!- Anonyymi
Sinähän paat kaikkea, mikä ei pakoon pääse!!
- Anonyymi
Tajuatko hän on naimisissa oleva mies. Tule täältä kysyy kotona ollaan! Jos sinut haluaa nii avot!
- Anonyymi
No mieti🙄
- Anonyymi
Miksi en haluasi jo! Mihin se sitten riittää.
- Anonyymi
Kunnianloukkaus!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnianloukkaus!!!!!
Teeppä sitten ilmotus!!!!!
- Anonyymi
Joo, mutta jotenki tuntuu ettei tunneta vielä toisiamme tarpeeks, et voitais noin läheisiiin väleihin ryhtyy, pitäiskö sun kertoo jotain, tuntuu että et oo kertonu mulle ihan kaikkee.
- Anonyymi
Samat aatokset. Mukavalta vaikuttaa. Paljon paremmin pitäis tuntea. Sitte vasta näkee läheneekö välit.
- Anonyymi
Sillain? Rynkyn putsaamisessa käytetään sillaa...
- Anonyymi
Silla on muuten pettämätöntä kangasta se.
http://www.kysy.fi/kysymys/mita-ainetta-oli-silla-tai-cilla-kangas-sita-oli-sodan-jal-keen-korvaamassa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372495Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3591938- 401597
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311423Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281330Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles107889Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762