Kanssani jo? Vai epäilyttääkö joku juttu?
Haluaisitko olla sillain
27
203
Vastaukset
- Anonyymi
Millai, seesteistä perhe elämää sillai, aurinko paistaa ja linnut laulaa 😉 kuka muuten olet. Mieheltä naiselle
- Anonyymi
Tutustua haluaisin mieheen.
- Anonyymi
Ja ihmettelen miksi kaipaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ihmettelen miksi kaipaan.
Naiseen haluaisin paremmin tutustua enkä ihmettele yhtään, miksi niin kaipaan! m>n
- Anonyymi
Kyllä nuo sinun jutut ja assosiaatiot on tässä niitä sairaita nekalan pontsonaikkonen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiseen haluaisin paremmin tutustua enkä ihmettele yhtään, miksi niin kaipaan! m>n
Mutta ei toista tuntematta voi niin kaivata. Mitä oikeastaan kaipaan niin en edes tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nuo sinun jutut ja assosiaatiot on tässä niitä sairaita nekalan pontsonaikkonen
Rumasti ja ilkeästi sanottu, hyi sinua, kukaan ei ole pontso tahi laardipallo paitsi... ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiseen haluaisin paremmin tutustua enkä ihmettele yhtään, miksi niin kaipaan! m>n
Varmaan kaipaan, koska hän on niin hyvännäköinen ja luultavasti hyvässä kunnossa. Siinä ainakin yksi syy miksi kaivata tuttua tuntematonta miestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rumasti ja ilkeästi sanottu, hyi sinua, kukaan ei ole pontso tahi laardipallo paitsi... ❤️
Vierivä pallo ei sammaloidu🤘
- Anonyymi
Haluaisitko tutustua unessa kunnolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko tutustua unessa kunnolla?
Miten voi tutustua unessa kunnolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rumasti ja ilkeästi sanottu, hyi sinua, kukaan ei ole pontso tahi laardipallo paitsi... ❤️
Ole nyt jo minuuttimuna hiljaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole nyt jo minuuttimuna hiljaa!
Nonno 🤣🤣
Ai oikke minuteman, noh 😘🥰 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi tutustua unessa kunnolla?
Ja tutustutaanko siellä mies vai mitä haluat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vierivä pallo ei sammaloidu🤘
Onneksi on tasainen piha eikä rinnetontti huh ja heh ja reps.
- Anonyymi
Kuka jo..?
- Anonyymi
Voi kuinka mä haluankaan!!!! 😫
Mikään muu ei epäilytä, kuin se, että mitähän mieltä sä olet!- Anonyymi
Sinähän paat kaikkea, mikä ei pakoon pääse!!
- Anonyymi
Tajuatko hän on naimisissa oleva mies. Tule täältä kysyy kotona ollaan! Jos sinut haluaa nii avot!
- Anonyymi
No mieti🙄
- Anonyymi
Miksi en haluasi jo! Mihin se sitten riittää.
- Anonyymi
Kunnianloukkaus!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnianloukkaus!!!!!
Teeppä sitten ilmotus!!!!!
- Anonyymi
Joo, mutta jotenki tuntuu ettei tunneta vielä toisiamme tarpeeks, et voitais noin läheisiiin väleihin ryhtyy, pitäiskö sun kertoo jotain, tuntuu että et oo kertonu mulle ihan kaikkee.
- Anonyymi
Samat aatokset. Mukavalta vaikuttaa. Paljon paremmin pitäis tuntea. Sitte vasta näkee läheneekö välit.
- Anonyymi
Sillain? Rynkyn putsaamisessa käytetään sillaa...
- Anonyymi
Silla on muuten pettämätöntä kangasta se.
http://www.kysy.fi/kysymys/mita-ainetta-oli-silla-tai-cilla-kangas-sita-oli-sodan-jal-keen-korvaamassa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392000
- 49836
- 85834
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7701Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 63534
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78447