Nopea olo (kohtaus)

Anonyymi

Näistä aikaisemmista nopea olo kohtaus keskusteluista olen lukenut aikaisemmin, eikä edes lääkärit ole saaneet selville mistä kohtaukset johtuvat (Korjatkaa siis jos olen väärässä). Olen kuitenkin itse jollain tapaa helpottunut, että en ole ainoa näiden samojen kohtauksien kanssa. Minulla tämä kohtaus tuli ensimmäisen kerran kun olin 10 vuoden paikkeilla, kuumetta oli sen 40 astetta ja tunsin kun aistini tuli paljon yksityiskohtaisemmaksi ja kovemmaksi. Myös vanhempani ympärilläni tekivät asiat vähintään 2 kertaisella vauhdilla, huomautin vain asiasta että miksi teillä on niin hirveä kiire. Kohtaus kesti jonkin aikaa en muista tarkalleen, mutta oli todella ahdistava ja pelottava kokemus. Kun kuume laski ja kerroin kohtauksista vanhemmilleni, he tokaisivat että kuumeessa voi tulla kouristuksia, mutta nämä kohtaukset jatkuivat minulle kun palasin terveenä kouluun. Niitä tuli monta kertaa päivässä ja olin todella peloissani, kerroin taas vanhemmilleni ja he alkoivat myös huolestumaan. Päivystykseen mentäessä minulle tehtiin testejä ja varattiin aika pään kuvaukseen. Mistään ei löytynyt mitään viitteitä sairauksista, vietin osastolla myös viikon tarkkailussa ja pyydettiin painamaan hälytysnappia kun kohtausalkaa. Niitä kohtauksia tuli muutamia, osastolla oltaessani, mutta koskaan en mitään diagnoosia saanut. Kotiin päästyäni kohtaulsia ei enään tullut, niitä tulee nykyään todella harvoin max 1 kerran vuodessa, yleensä kun olen kovassa kuumeessa tai sitten aamutupakan jälkeinen tila käynnistää kohtauksen. Nykyään osaan suhtautua kohtauksiin rauhallisemmin, vaikka kuinka epämukavia ovatkin. Kuitenkin, jos joku on saanut näitä kohtauksia täältä keskustelupalstalta, niin oletteko te saaneet lääkäriltä järkevää selitystä vai onko kyseessä vieläkin täysimysteeri kohtaus.

23V Mies

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiira Korpi sekoili liittonsa EROON!

Ei riittänyt sitten sisältö tuossakaan liitossa kuin pari vuotta. Suku maksoi kalliit häälahjat, joita ei tietenkään palautella ja pian jo Kiiralla uu
        Kotimaiset julkkisjuorut
        78
        7142
      2. Pääjohtaja Yli-Viikarilta kysyttiin haluja jatkaa VTV:n ylijohtajana

"Tähän uraan liittyvään kysymykseen voisin vastata Irja Askolan runon sanoin: Tultaessa tienristeykseen / joku kauhistuu / tieni näyttää päättyvän / t
        Maailman menoa
        197
        6085
      3. Maisa torpa selittää hyymylehdessä

Syötä hakusana… UUTISET 20.6.2021 Maisa Torppa selittelee miksi lomakuvissa on alkoholia ja hänkin juo drinksulasista Maisa Torppa on lähtenyt
        Kotimaiset julkkisjuorut
        108
        3867
      4. Lihoavat miehet

Olen ollut kahdessa vakavassa suhteessa, molemmissa mies lihoi ekana vuonna. Toinen 15kg ja toinen yli 20kg. Minua ei haitannut. Molemmat ovat nyt tak
        Lihavuus
        45
        2920
      5. Sofia ja trumpetin soittaja hangossa

Nyt on sellaista silmäpeliä ja kuvaamista puolin ja toisin että taitaa doggyface stefulle olla ens yönä muutama pirun kuva taas storyissa..
        Kotimaiset julkkisjuorut
        168
        2423
      6. Miesten ulkonäköpaineet

https://yle.fi/uutiset/3-11987255 Siinä pitkä artikkeli aiheesta, ja lopussa ihan mielenkiintoisia kommentteja. Artikkelissa mainitaan sen verran mon
        Sinkut
        84
        2097
      7. Oikeasti olisin sut halunnut mies

omaksi, kullaksi, rakkaaksi, kumppaniksi, ystäväksi, olkapääksi, hellittäväksi, arkeen ja juhlaan, eteiseen ja peräkammariin, sohvalle ja sänkyyn, rii
        Ikävä
        130
        2008
      8. Suomen suurin rotta

Ah rakkaus, kaiken se kestää! https://aijaa.com/7sLjSd
        Kotimaiset julkkisjuorut
        131
        1946
      9. Miksi Stefu jätti Sohvin?

Mikä oli tällä kertaa syynä?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        23
        1857
      10. Shokkiero! Maajussi-Miia ja Kimmo eri teille - Miia paljastaa eron syyt

Voi ei, olipa yllätys. Voimia kumpaisellekin eroprosessiin. https://www.suomi24.fi/viihde/shokkiero-maajussi-miia-ja-kimmo-eri-teille-miia-paljastaa-e
        Kotimaiset julkkisjuorut
        11
        1693
      Aihe