Wallas Safeflame 900, hehkuvastus päällä koko ajan?

Anonyymi

Mistä hakea vikaa kun Wallaksen SafeFlame 900 levyt on lämpiää uudelleen käytön jälkeen vaikka laite ei ole päällä. Tyypillisesti kuumenee kun laittaa akut päälle kun vaikka tuntia aikaisemmin on levyä käyttänyt. Käytön jälkeen levy jäähtyy kylmäksi, eikä kuumene. Sitten jos käyttää akut pois päältä, ja kun laittaa akut uudestaan päälle, laiteen päälevy on niin kuuma (esim 30 min päästä) ettei kestä oikein kädellä koskea.

Pumppu ei käynnisty itsekseen, ei mikään viittaa siihen että palo olisi päällä. Meneekö mulla hehkutusvastus itsekseen päälle ja kuumentaa levyn. Apulevykin lämpenee jonkin verran, eli virtaako lämmin ilma ulos ja kuumentaa samalla toisen levyn? Onko tuo vastus niin iso että päälle jäädessään kuumentaa levyn?

Jos vika on vastus, niin mistä hakea vikaa; vastus oikkarissa vai vuotaako jostain virtaa (pääkytkin)?

3

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Hehkuhan se virtaa ottaa. Rele (jos se oli hehkun rele,
      onko näissä muita releitä) näyttää olevan kolvattu oikein kunnolla kiinni piirilevyyn. Voikohan tuota relettä mitata ja mitähän arvoja pitäisi vastaan tulla?

• Anonyymi

Jos se on mekaaninen rele, voit kuunnella napsahtaako se päälle, kun virran kytkee. Äänen pitäisi olla selvästi kuultavissa.

Jos se ei napsahda, se on rikki koska releen pitää todennäköisesti olla auki ilman virtaa. Muitakin releitä on, joten tämä on arvaus.

Releen vaihtaminen auttaa rikkinäiseen releeseen, mutta jos se on hajonnut jonkun vian takia, uusi rele hajoaa myös. Erityisesti alijännitteellä on tapana hitsata releen kärjet kiinni.

Ai niin, älä tee itse. Kysymyksestäsi paistaa läpi, ettei homma ole sinun ydinosaamistasi. Polttimen kanssa voi saada paljon pahaa aikaan, jos ei mene ihan oikein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4251
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2360
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1881
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1495
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1463
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1274
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      788
    8. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      747
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      691
    Aihe