Matt 16;24 Silloin Jeesus sanoi opetuslapsillensa: "Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua.
25 Sillä joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen.
26 Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi sielullensa vahingon? Taikka mitä voi ihminen antaa sielunsa lunnaiksi?
27 Sillä Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen tekojensa mukaan.
Mitä olette mieltä päivän sanasta.
7
99
Vastaukset
- Anonyymi
Niin maksaa ja ei ehkä katsele hyvällä sitä, kun täällä kinastellaan keskenämme !!
Se on totta, mutta tämä kina on pientä siihen, miten sen jälkeen tuhannen vuotta meitä ristittyjä tapettiin, isojen Kirkkojen sekä Valtioiden toimesta.
Nytkin Jeesuksen lähetystössä kuolee kymmeniä tuhansia lähetystyöntekijöitä.
- Anonyymi
EI pidä elää menneiden ihmisten synneissä, hekin aikanaan saavat tuomionsa. Pidetään vain huoli omista teoista ja virheistä ja tehdään niistä parannus, kun on elettävä tätä päivää, sillä eilinen on mennyt, nyt on nyt ja huomisesta emme tiedä, herätäänkö edes aamulla. Puhdas omatunto on paras päänalunen.
Olen samaa mieltä, menneisyyttä ei voi muuttaa Jumalakaan.
Parannustahan me joudumme tekemään päivittäin, liha on hauras.
Omantunnon puhtaus on tärkein ja tieto siitä, että Jeesus on lunastanut meidät laista Isälle kelpaavaksi.
- Anonyymi
Oshon "esoteerinen psykologia" -kirjassa Jeesuksen lause "joka kadottaa itsensä löytää itsensä" viittaa ns. kuudenteen kehoon. Lause on täysin epämatemaattinen ennen sitä. Sen jälkeen se on täyttä matematiikkaa.
- Anonyymi
Juutalaisen peite .
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaisen peite .
Se on mainittu useaan kertaan Raamatussa, tuskin tiedät merkitystä, sen on sanonut Jumala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465711Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki532978- 1832625
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102301- 272063
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k122006törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151716- 1451305
- 131207
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611133