Ainakaan niin jäykästi kun pitäisi. Siihen kun lisätään puristava kondomi niin loppuu viimeinenkin erektio. Onkohan olemassa mitään reseptivapaata erektiolääkettä?
Eipä enää ota eteen
20
2367
Vastaukset
- Anonyymi
Mene lääkäriin, siinä ei ole mitääm hävettävää, 5min ja resepti kourassa.
- Anonyymi
Esim. työterveyshuollon lääkäri kirjoittaa reseptin, jos vain vinkkaat ongelmaan.
- Anonyymi
King Size ?
Lääke ---> terveet elämäntavat ja virkeä mieli , se o sii pus.
Sukuvika ku suksi ei luista ? - Anonyymi
Minä saan sen seisomaan.
- Anonyymi
Ei käytetä kondomia.
- Anonyymi
Tarvitset leveämpiä kondomeja kuin marketin normaalit, jos erektio puristuu kokonaan.
- Anonyymi
Se on vaan väärä kumppani. Ei vehkeissä mitään vikaa ole.
- Anonyymi
Vika voi olla päässäkin.
- Anonyymi
Ainahan voit ottaa taakse?
- Anonyymi
Itselläni on yli 60 vuotias mies, itse olen 14v nuorempi. Meillä ei vielä efekti ongelmia ole mainittavasti, mutta heti kyllä passitan lääkäriin, jos tulee. Aivan luonnollinen asia. Mielenterveyttään ei kannata pilata ujostelemalla. Mars, lekuriin!
- Anonyymi
Efekti = erektio
Ei tuosta oireesta kannata turhaan kärsiä. Minäkin sain reseptin, vaikka se toimiikin. Masislääke meinaa viedä halut. Mutta ei minulla ole edes ketään, kenen kanssa seksiä harrastaisin.
Kodomit vie tunnon pois. Kun ei ole muutenkaan mikään liian herkkä vehe, niin kortsun kanssa saa höylätä vaikka aamuun saakka.
- Anonyymi
No ei se kyllä noin mene. - se 60:n avokas
Tämä on kyllä todella ärsyttävää kun ei voi kommentoida vastausta... Korjatkaa nämä sivut.
- Anonyymi
Lääkäriltä saat reseptin heti kouraan. Ota vaikka mehiläisen digiklinikka aika, niin ei tartte edes tavata lääkäriä kasvotusten. Sitten kokeilet ohuempia kondomeja tai vaihdat levempään kondomiin.
- Anonyymi
Mitä menetät siinä jos ei seiso? Kerro toki.
- Anonyymi
Heitä naamariin pari sinkki tabua päivässä,on köyhänmiehen viagara.
- Anonyymi
Kurpitsa valmiste inkotin estää kyseisen asian.Huoltaa eturauhasta ja vaikuttaa kuukauden
kuluttua aloituksesta. - Anonyymi
Osta olo apteekista testoboostia sitä nyt olen syönyt jonkun aikaa ja kokemuksella sanon et yläpeukku kannatti ostaa jopa 3 kert päiväs pystyy jyystämään
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569