Ainakaan niin jäykästi kun pitäisi. Siihen kun lisätään puristava kondomi niin loppuu viimeinenkin erektio. Onkohan olemassa mitään reseptivapaata erektiolääkettä?
Eipä enää ota eteen
20
2357
Vastaukset
- Anonyymi
Mene lääkäriin, siinä ei ole mitääm hävettävää, 5min ja resepti kourassa.
- Anonyymi
Esim. työterveyshuollon lääkäri kirjoittaa reseptin, jos vain vinkkaat ongelmaan.
- Anonyymi
King Size ?
Lääke ---> terveet elämäntavat ja virkeä mieli , se o sii pus.
Sukuvika ku suksi ei luista ? - Anonyymi
Minä saan sen seisomaan.
- Anonyymi
Ei käytetä kondomia.
- Anonyymi
Tarvitset leveämpiä kondomeja kuin marketin normaalit, jos erektio puristuu kokonaan.
- Anonyymi
Se on vaan väärä kumppani. Ei vehkeissä mitään vikaa ole.
- Anonyymi
Vika voi olla päässäkin.
- Anonyymi
Ainahan voit ottaa taakse?
- Anonyymi
Itselläni on yli 60 vuotias mies, itse olen 14v nuorempi. Meillä ei vielä efekti ongelmia ole mainittavasti, mutta heti kyllä passitan lääkäriin, jos tulee. Aivan luonnollinen asia. Mielenterveyttään ei kannata pilata ujostelemalla. Mars, lekuriin!
- Anonyymi
Efekti = erektio
Ei tuosta oireesta kannata turhaan kärsiä. Minäkin sain reseptin, vaikka se toimiikin. Masislääke meinaa viedä halut. Mutta ei minulla ole edes ketään, kenen kanssa seksiä harrastaisin.
Kodomit vie tunnon pois. Kun ei ole muutenkaan mikään liian herkkä vehe, niin kortsun kanssa saa höylätä vaikka aamuun saakka.
- Anonyymi
No ei se kyllä noin mene. - se 60:n avokas
Tämä on kyllä todella ärsyttävää kun ei voi kommentoida vastausta... Korjatkaa nämä sivut.
- Anonyymi
Lääkäriltä saat reseptin heti kouraan. Ota vaikka mehiläisen digiklinikka aika, niin ei tartte edes tavata lääkäriä kasvotusten. Sitten kokeilet ohuempia kondomeja tai vaihdat levempään kondomiin.
- Anonyymi
Mitä menetät siinä jos ei seiso? Kerro toki.
- Anonyymi
Heitä naamariin pari sinkki tabua päivässä,on köyhänmiehen viagara.
- Anonyymi
Kurpitsa valmiste inkotin estää kyseisen asian.Huoltaa eturauhasta ja vaikuttaa kuukauden
kuluttua aloituksesta. - Anonyymi
Osta olo apteekista testoboostia sitä nyt olen syönyt jonkun aikaa ja kokemuksella sanon et yläpeukku kannatti ostaa jopa 3 kert päiväs pystyy jyystämään
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346