Eipä enää ota eteen

Anonyymi

Ainakaan niin jäykästi kun pitäisi. Siihen kun lisätään puristava kondomi niin loppuu viimeinenkin erektio. Onkohan olemassa mitään reseptivapaata erektiolääkettä?

20

2328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mene lääkäriin, siinä ei ole mitääm hävettävää, 5min ja resepti kourassa.

      • Anonyymi

        Esim. työterveyshuollon lääkäri kirjoittaa reseptin, jos vain vinkkaat ongelmaan.


    • Anonyymi

      King Size ?

      Lääke ---> terveet elämäntavat ja virkeä mieli , se o sii pus.

      Sukuvika ku suksi ei luista ?

    • Anonyymi

      Minä saan sen seisomaan.

    • Anonyymi

      Ei käytetä kondomia.

    • Anonyymi

      Tarvitset leveämpiä kondomeja kuin marketin normaalit, jos erektio puristuu kokonaan.

    • Anonyymi

      Se on vaan väärä kumppani. Ei vehkeissä mitään vikaa ole.

      • Anonyymi

        Vika voi olla päässäkin.


    • Anonyymi

      Ainahan voit ottaa taakse?

    • Anonyymi

      Itselläni on yli 60 vuotias mies, itse olen 14v nuorempi. Meillä ei vielä efekti ongelmia ole mainittavasti, mutta heti kyllä passitan lääkäriin, jos tulee. Aivan luonnollinen asia. Mielenterveyttään ei kannata pilata ujostelemalla. Mars, lekuriin!

      • Anonyymi

        Efekti = erektio


    • Ei tuosta oireesta kannata turhaan kärsiä. Minäkin sain reseptin, vaikka se toimiikin. Masislääke meinaa viedä halut. Mutta ei minulla ole edes ketään, kenen kanssa seksiä harrastaisin.

    • Kodomit vie tunnon pois. Kun ei ole muutenkaan mikään liian herkkä vehe, niin kortsun kanssa saa höylätä vaikka aamuun saakka.

      • Anonyymi

        No ei se kyllä noin mene. - se 60:n avokas


    • Tämä on kyllä todella ärsyttävää kun ei voi kommentoida vastausta... Korjatkaa nämä sivut.

    • Anonyymi

      Lääkäriltä saat reseptin heti kouraan. Ota vaikka mehiläisen digiklinikka aika, niin ei tartte edes tavata lääkäriä kasvotusten. Sitten kokeilet ohuempia kondomeja tai vaihdat levempään kondomiin.

    • Anonyymi

      Mitä menetät siinä jos ei seiso? Kerro toki.

    • Anonyymi

      Heitä naamariin pari sinkki tabua päivässä,on köyhänmiehen viagara.

    • Anonyymi

      Kurpitsa valmiste inkotin estää kyseisen asian.Huoltaa eturauhasta ja vaikuttaa kuukauden
      kuluttua aloituksesta.

    • Anonyymi

      Osta olo apteekista testoboostia sitä nyt olen syönyt jonkun aikaa ja kokemuksella sanon et yläpeukku kannatti ostaa jopa 3 kert päiväs pystyy jyystämään

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe