Kun ajattelee aikoja menneitä

Anonyymi

ja nykyisyyttä......

Niin selväähän se oli, että käytit minua hyväksesi, mutta miksi?

Olen herkkä ja ainakin vielä niinä alkuvuosina olin iloinen, positiivinen ja aito oma itseni.

Nykyään herkkyyteni ei ole kadonnut, mutta iloisuus on.

Tiedän, että jos pystyisit keskustelemaan kanssani, niin se helpottaisi oloani.

Voisitko paljastaa, mitkä sinun motiivisi oli toimia, niinkuin toimit?

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katsohan peiliin ja useamman kertaa puspus.

      • Anonyymi

        Et voi tietää kuka on aloituksen kirjoittaja. Sopisi varmaan monenkin ihmisen tilanteeseen, kuten vaikkapa minun, periaatteessa. En syytä häntä kuitenkaan tilanteestani, koska olinhan aivan rikki jo ennen kuin tavattiin hänen kanssaan. Jokin siinä vaan on, että ei sovi kemiat yhteen. Tekee pahaa molemmille, otaksun. Ei vaan luonnista, ei sitten millään. Ehkä seuraavassa elämässä, jos sellainen suodaan. Kova koulu ollut tämä elämä. Alusta asti.


      • Anonyymi

        Peiliin katsominen ei auta. Sieltä ei heru vastausta 🙁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi tietää kuka on aloituksen kirjoittaja. Sopisi varmaan monenkin ihmisen tilanteeseen, kuten vaikkapa minun, periaatteessa. En syytä häntä kuitenkaan tilanteestani, koska olinhan aivan rikki jo ennen kuin tavattiin hänen kanssaan. Jokin siinä vaan on, että ei sovi kemiat yhteen. Tekee pahaa molemmille, otaksun. Ei vaan luonnista, ei sitten millään. Ehkä seuraavassa elämässä, jos sellainen suodaan. Kova koulu ollut tämä elämä. Alusta asti.

        Teki pahaa sen hetken pienen kunnes löysin jotain mikä kuin kuittasi sen pahan.

        pus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi tietää kuka on aloituksen kirjoittaja. Sopisi varmaan monenkin ihmisen tilanteeseen, kuten vaikkapa minun, periaatteessa. En syytä häntä kuitenkaan tilanteestani, koska olinhan aivan rikki jo ennen kuin tavattiin hänen kanssaan. Jokin siinä vaan on, että ei sovi kemiat yhteen. Tekee pahaa molemmille, otaksun. Ei vaan luonnista, ei sitten millään. Ehkä seuraavassa elämässä, jos sellainen suodaan. Kova koulu ollut tämä elämä. Alusta asti.

        Tuo ei oikein osu tähän tilanteeseen/ tapahtumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teki pahaa sen hetken pienen kunnes löysin jotain mikä kuin kuittasi sen pahan.

        pus.

        Kirjoitat ikään kuin tuntisit minut jostain :D :D Noh, kerrohan ihmeessä, mikä sen "pahan kuin kuittasi" omalla kohdallasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat ikään kuin tuntisit minut jostain :D :D Noh, kerrohan ihmeessä, mikä sen "pahan kuin kuittasi" omalla kohdallasi?

        Helppo vastata , mikä kuittaa pahan ---> hyvä tietysti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppo vastata , mikä kuittaa pahan ---> hyvä tietysti.

        Hienoa, että löysit sen <3


    • Anonyymi

      kirjotat jonkun toisen henkilöllisyydellä

      • Anonyymi

        Tästä olen samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä olen samaa mieltä.

        Höpötystä. Kukaan ei tuommoista tee. Harhat pyörii teillä mielessänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpötystä. Kukaan ei tuommoista tee. Harhat pyörii teillä mielessänne.

        Aggressiosi ei (mies) oikein vakuuta, kuten ei myöskään päivänselvän asian herjaaminen harhaksi.


    • Anonyymi

      Oletko kysynyt häneltä voisitteko keskustella asiasta? Jos sinulla on tarve siihen, on keskustelun pyytäminen omalla vastuullasi ja myös vastuunottoa omasta hyvinvoinnistasi. Vastapuolella ei tietenkään ole pakko keskustella, mutta jos olet itse hoitanut ihmissuhteen arvostavasti ja asiallisesti aiemmin, ei hänellä ole varmaankaan mitään syytä kieltäytyä kauniisti pyydetystä keskustelusta. Vuosien ja kuukausien puiminen ei tietenkään ole kohtuullista, mutta yhden tai kahden keskustelun pitäminen on harvoin kynnyskysymys.

      Mielenterveys on harvoin parisuhteesta kiinni, vaikka epäonnistuminen kovaa tekeekin. Syyt ongelmiin tulee yleensä muualta ja vaikeudet on vaikka viimeinen pisara. Näin vaikka mielenterveys olisikin hävinnyt suhteen aikana. Poikkeuksena on tietenkin fyysisen ja henkisen väkivallan uhriksi joutuneet. Fiksu osaa erottaa omat haasteensa parisuhteen haasteista.

      • Anonyymi

        Ei ole parisuhdetta.


    • Anonyymi

      Trollit jotka kirjoittivat värittäen asiani nettiin . Se oli meikäläiselle liikaa .

      • Anonyymi

        Edellinen mieheltä .


      • Anonyymi

        Toinen asui naapurissa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen asui naapurissa .

        Onneksi pääsin eroon .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi pääsin eroon .

        Koskaan en anna anteeksi .


    • Anonyymi

      Mitä täällä arvuutellaan? Ei täsmää.

    • Anonyymi

      Eksät on syystä eksiä ja nyt taas jotta sä keksiä :DDDDD

    • Anonyymi

      Miehelle naiselta vai?

      • Anonyymi

        Kyllä


      • Anonyymi

        Ei ole naiselta.


    • Anonyymi

      No, ehkä paljastin vain oikean minuutesi tuon iloisuuden ja optimismin naamion takaa, avasin silmäsi elämän yleensä traagisuudelle ja oman tilanteesi erityiselle kauheudelle. Iloiset ihmiset ovat aika ikävää seuraa, joten minusta olet muuttunut parempaan suuntaan. Se kai oli tarkoitus. Että olisit mielenkiintoisempi ihminen.

      • Anonyymi

        Aivan kamala ja epäempaattinen teksti, mutta mitäpä täällä muuta voi odottaa. Erityisesti tuo avasin silmäsi elämän yleiselle traagisuudelle ja oman tilanteesi kauheudelle. Ylipäätäänkin ihmisten pitäisi löytää elämästään niitä ihan pieniäkin hyviä asioita ja erityisesti silloin, jos elämä on muutoin mustaa. Sinä siis löit lyötyä ja ylpeilet sillä, sairasta. Mutta niinhän suuri osa trollien jutuista täällä on.


    • Anonyymi

      Jos käytti sinua hyväksi, niin ehkä annoit siihen itse mahdollisuuden. Ehkä teit jopa aloitteen?

      • Anonyymi

        Syyllistät ap:tä. Miksi?

        Onko se ainoa mitä osaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyllistät ap:tä. Miksi?

        Onko se ainoa mitä osaat?

        Näillä tämän kaltaisilla tapauksilla on tyypillistä käytöstä tulla rienaamaan näihin provoiluihin, tosin he itse ei tietenkään tätä ymmärrä, mutta pääasia, että pääsee oletettuja haukkumaan.


      • Anonyymi

        Haloo, onko ketään kotona?! Älyvapaa teksti, totisesti! Ettäkö joku ihan suunnitellusti ja tieten tahtoen "antaa mahdollisuuden" ja "tekee aloitteen" itsensä hyväksikäytölle? Mikä pointti täs on, voisitko valottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haloo, onko ketään kotona?! Älyvapaa teksti, totisesti! Ettäkö joku ihan suunnitellusti ja tieten tahtoen "antaa mahdollisuuden" ja "tekee aloitteen" itsensä hyväksikäytölle? Mikä pointti täs on, voisitko valottaa?

        Ihastui, kokeili tikulla jäätä ja antoi ymmärtää olevansa valmis läheisempään kanssakäymiseen? Mutta kaikki ei mennytkään kuten toivoi? Siitä ehkä hyväksikäytetty olo.

        Eri asia, jos AP on pakotettu vastoin tahtoaan johonkin, joka vieläkin kaduttaa. Ehkä kokee tulleensa huijatuksi?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe