Missä tahansa olen ikinä asunutkin, niin en ole ikinä keksinyt naapureista yhtään mitään positiivista sanottavaa. Sen sijaan negatiivista vähän liikaakin.
Voiko naapureita muuta kuin vihata?
9
89
Vastaukset
- Anonyymi
Sulle suosittelen peiliin katsomista sekä muuttoa erämaahan että naapurit saavat rauhan.
- Anonyymi
Oma kuuppa sinun kannattaa ensin hoitaa kuntoon ja miettiä mistä se viha tulee.
- Anonyymi
Naapureiden käytöksestä?
- Anonyymi
Naapureita voi vihata, rakastaa, olla vihaamatta tai olla rakastamatta. Eli vaihtoehtoja on neljä (4).
- Anonyymi
Mutta kaikissa tapauksissa tilanteesta on hyvä tehdä aloitus tänne Suomi24:lle !
- Anonyymi
Hyviä naapureita ei voi vihata, idioottinaapureita kyllä.
- Anonyymi
Olemme hyviä naapuria silti vihattuja.
- Anonyymi
En voisi olla enempää samaa mieltä tästä kommentista! Juuri näin!
- Anonyymi
Minulla on kyllä ihan positiivisiakin kokemuksia, negatiivisia määrällisesti vähemmän (mutta siltikin liikaa) ja ne ovatkin sitten olleet varsin karmeita kokemuksia. En toivo kenellekään sellaisia naapureita mitä itse olen joutunut kestämään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3277839Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662196- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161432- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91281Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181721249RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601220Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1391047