Missä tahansa olen ikinä asunutkin, niin en ole ikinä keksinyt naapureista yhtään mitään positiivista sanottavaa. Sen sijaan negatiivista vähän liikaakin.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Sulle suosittelen peiliin katsomista sekä muuttoa erämaahan että naapurit saavat rauhan.
- Anonyymi
Oma kuuppa sinun kannattaa ensin hoitaa kuntoon ja miettiä mistä se viha tulee.
- Anonyymi
Naapureiden käytöksestä?
- Anonyymi
Naapureita voi vihata, rakastaa, olla vihaamatta tai olla rakastamatta. Eli vaihtoehtoja on neljä (4).
- Anonyymi
Mutta kaikissa tapauksissa tilanteesta on hyvä tehdä aloitus tänne Suomi24:lle !
- Anonyymi
Hyviä naapureita ei voi vihata, idioottinaapureita kyllä.
- Anonyymi
Olemme hyviä naapuria silti vihattuja.
- Anonyymi
En voisi olla enempää samaa mieltä tästä kommentista! Juuri näin!
- Anonyymi
Minulla on kyllä ihan positiivisiakin kokemuksia, negatiivisia määrällisesti vähemmän (mutta siltikin liikaa) ja ne ovatkin sitten olleet varsin karmeita kokemuksia. En toivo kenellekään sellaisia naapureita mitä itse olen joutunut kestämään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4182029- 1971604
- 1491487
- 1231386
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh291186Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.247956- 113917
- 67782
- 26685
- 16685