normaali kolmivaiheinen sähköliesi, miten vaiheet jakautuu levylle ja uunille?
sähkölieden vaiheet
9
184
Vastaukset
- Anonyymi
Uuni yhdellä vaiheella ja kaksi levyä kummallakin muulla kai yleensä, mutta onko sillä merkitystä?
- Anonyymi
2 liedelle 1 uunille.
- Anonyymi
Yleensä pieni ja iso levy yhdessä vaiheessa. Toiset pieni ja iso , ja kolmanessa uuni.
Elikkä jos. Laitat vaika yhsivaiheisena boit hyvin käyttää vaan kahta levyä tai vuorotella uunia.
Hatvoin meilläkään on liedssä päällänyhtäaikaa k u in yksi levy.
Vaikka syöttä johto 3.x 16a.
Kympin automatti sulakeela voi hyvin käyttää mökillä ko k oliettä kunhan ei laita kaikia levyjä yhtäaikaan y äysille vaan vuorottelee levyjä.
Kun on auyomaattu sulake niin jos tekee vurheen voit napsautaa sähköt y akisin päälle - Anonyymi
Minäpä tiedän että normaalissa liedessä ne jakautuvat normaalisti.
- Anonyymi
Nopealle levylle sitten L2 vaihe niin letut tulee rapeiksi reunoilta.
- Anonyymi
Katso vastauskirjasta
Asiantuntija amed - Anonyymi
Hyvin toimii keise yhdellä kympin sulakeela kun ei laita kuin k ksi levyy kerrallaan päälle ja miellään ei täysille.
Jos vaikka on puliteholla voit käyt t ää kaikia levyjä
Asikantuntija ,ruuanlaitto ja ruksnohjelmat, keittokirjat ja simankeitto - Anonyymi
Sähköliesi on erikoinen kone, siinä on usemmiten kolme vaihetta, mutta vähintään puolenkymmentä kytkintä. Jarrua ja kaasua ei ole lainkaan...
- Anonyymi
Kunhan nyt kirjoitetaan sähkölieden elämäkerta, niin siitä vaiheetkin sitten selviävät, niin !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101080
- 103959
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 87758
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 49539
- 36536
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa143522- 25515