Huonompi kuin Sinä. Olet minun yläpuolellani. Haluan vain, että tiedostat tämän. Siinä kaikki.
Olen mies pakotettu tiedostamaan, että olen
11
74
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin tiedostan tämän saman asian. Siinä kaikki.
- Anonyymi
Sulla mies on tuo mielikuvitus kateissa kun pykäät näitä identtisiä provojasi päivästä toiseen. Sen verran edes hämäystä peliin, ettei toi toinen vastaavanlainen aloitus pyöri etusivulla yhtäaikaa. Siis se aloitus jonka moni koki jostain syystä omakseen.
- Anonyymi
🖤🖤🖤
- Anonyymi
Moniko mies miettii naisten lailla omaa tasoaan verrattuna naisiin. Hm? Niinpä.
- Anonyymi
Älähän nyt. Kaikki ovat vajavaisia.
- Anonyymi
Miten niin pakotettu tiedostamaan? Miksi olisit huonompi kuin tämä mieshenkilö? Älä, sisko, vaivu epätoivoon!
- Anonyymi
Ei kuule ole siskon aloitus, eikä kirjoitus. Saadaanhan se selville. Noudata palstan sääntöjä!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuule ole siskon aloitus, eikä kirjoitus. Saadaanhan se selville. Noudata palstan sääntöjä!!!
Kyllä se on ap.
- Anonyymi
Kyllä se nyt on tiedos tää kiusaaja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on ap.
Täynnä ongelmia tuo mies.
- Anonyymi
No eikö kaikki oo sitte paremmin kuin hyvin, hypergamiahan on se palstatotuus
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741