Tultiin perjantaina perheen kanssa leirintäalueelle viikonlopuksi. Ekat kaksi päivää täällä oli rauhallista ja kaikki tuli toistensa kanssa toimeen. Tänään päivällä tänne tuli kolme matkailuautoa ja ulos tuli paljon romaneja ja yksi pieni koira. Se koira laitettiin narulla kiinni tolppaan ja no ei mennyt kauaan kun koira oli purrut narun poikki ja lähti juolsee rannalle päin ja vastaan tuli koiranulkoiluttaja joka vähän säikähti kun irtokoira tulee räksyttää viereen. No koira vietiin takas ja sen jälkeen on pysyny hetken autossa, eikä siinä vielä kaikki osa romaneista meni rannalle *KOIRAN* kanssa ja vei sen uimaan missä on kielletty koirat se mainitaan selvästi. Eikä kukaan halunut enään uida samassa vedessä. *MUTTA* ei tässä vielä kaikki oon siis lapsi mutta isäni ja veljeni meni saunaan ja sai saunoa aivan normaalisti ne tuli jäähyttelee terassille ja *SITTEN* kaksi teini ikästä meni pukuhuoneeseen ja tuli melkein heti sieltä ulos isäni kävi katommassa kattomassa tottakai onko mitään hävinnyt ja kas kas laukusta oli hävinnyt sähkötupakka ja kalja no sitten isäni yritti mennä perään mutta pojat oli hävinnyt no isäni kertoi asiasta eteenpäin ja olin siis vaunussa no sitten kuulin kun romanien luota kuuluu huutoa aukasin verhot ja näin kun joku mies kertoi niille mitän niitten lapset oli tehnyt isä ei ollut uskoa tapahtunutta ja alkoi kutsuu rasistiksi ja puhu ennakkoluuloosta kunnes yksi niistä pojista tuli sinne ja lopulta kertoi mitä tapahtu. Näin kuinka sen isällä alkoi kiehuu ja se repi sen pojan housut siis ihan kunnolla että ne repes eikä pojan housuista jäänyt melkein mitään jäljelle lisäksi pojalta lähti kuulemma kahdeksi viikoksi puhelin. Poika lähti autoon itkien housun palaset nilkoissa sen lisäksi pojan isä sanoi olevan pahoillaan. Niitten pitää kuitenkin lähtee viimeistään huomenna täältä pois. Sähkötupakka ja kalja palautettiin ja asia oli sillä selvä. Kuitenkin se koira kulkee täällä vapaana ja koira saa kulkee muitten alueilla. Ja muutenkin ne pitää välillä kovaa meteliä en vaan ymmärrä niitä.
Romanit ei osaa käyttäytyä
Anonyymi
5
345
Vastaukset
- Anonyymi
Mä kerran tutustuin rehelliseen mustalaiseen. Tiemme erkani, kun se varasti mun läppärin. Että ihan kiva. Melkein jo uskoin, että ei kaikki…..
- Anonyymi
Eipä tuo uutisena tule kenellekään, joka on romanien kanssa ollut ylipäätään missään tekemisissä.
- Anonyymi
No sentään perheessä pidettiin kuria, jos ei muuta...
- Anonyymi
Voi kauheeta. Koira vedessä. Entä ne ihmisen kuset ja paskat?
- Anonyymi
Täällä Lapissa päin sama meininki :D kyllä niistä jotku yrittää olla mukavia mutta dollarin kuvat niillä on aina silmissä😂🤪
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623