Miten on kestäneet nämä uuden malliset scaniat, lähinnä moottorit, meneekö helposti yli miljoona kilometriä, vai porsiiko aiemmin kuten edelliset, sekä 6 koneet ja v8 koneet vai mikä on heikoin paikka.
Uusimmat scaniat
3
1136
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä uudenmat ankanpäät porsii tosi usein, ei hyvä.
- Anonyymi
Palo autoksi ei kelpaa työturvallisuus ohjaamot ahtaita peilit peittää risteykset näkyvyys jne
- Anonyymi
Scania pitää omista rahoista huolta tosin taitaa nykyisin VOLSKWAGEN hallita
Scanialle marraskuussa 2014. Scania teki kirjanpitoon 375 miljoonan euron varauksen.
Scania kertoo tehneensä aina yhteistyötä komission kanssa, mutta ei hyväksynyt kuitenkaan komission näkemystä hintakartellista Scanian osalta.
Komissio antoi lokakuussa 2017 Scanialle 881 miljoonan euron sakot. Scania valitti päätöksestä EU-tuomioistuimeen ja antoi tammikuussa 2018 takauksen sakkojen vakuudeksi odottaessaan päätöstä. Asia on vielä kesken EU-oikeudessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1023665Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292413Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1422049Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.35915- 44841
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30820Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61815Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5809- 40717
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies89705