Onko elämä

Anonyymi

Mielestäsi ihanaa?

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai näissä tunteissa ilman sitä miestä. Eipä ole.

      • Anonyymi

        En tarkoita mitään suhdehömppää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoita mitään suhdehömppää

        Painu siis takaisin kaalimaalle!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoita mitään suhdehömppää

        Rakkaus on rakastuneena aika iso osa elämää. Ei voi olla ihanaa ilman sitä ketä rakastaa. Enkä puhu suhteesta vaan tunteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painu siis takaisin kaalimaalle!!!

        Mitä tää oikein tarkoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus on rakastuneena aika iso osa elämää. Ei voi olla ihanaa ilman sitä ketä rakastaa. Enkä puhu suhteesta vaan tunteesta.

        Onnea, kun on joku jota rakastaa ja vastakaikuakin olet saanut. Itsellä ei ollut onnea rakkaudessa, ei tullut ketään koskaan kohdalle ja nyt olen jo liian vanha edes miettimään asiaa, elämä vain meni näin mun kohdalla. Toisille löytyy jonoksi asti uusia rakkauksia, kun entinen on hiipunut, toisille elämä ei suonut yhtäkään kohdalle tulevaksi, täytyy olla jossain määrätty ennakkoon, kuka saa rakkautta elämään ja kuka jää ilman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tää oikein tarkoittaa?

        Opettele suomea niin ymmärrät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea, kun on joku jota rakastaa ja vastakaikuakin olet saanut. Itsellä ei ollut onnea rakkaudessa, ei tullut ketään koskaan kohdalle ja nyt olen jo liian vanha edes miettimään asiaa, elämä vain meni näin mun kohdalla. Toisille löytyy jonoksi asti uusia rakkauksia, kun entinen on hiipunut, toisille elämä ei suonut yhtäkään kohdalle tulevaksi, täytyy olla jossain määrätty ennakkoon, kuka saa rakkautta elämään ja kuka jää ilman.

        Kyllä olen saanut rakkauttakin osakseni, en ole enää teini. Tuossa muut halusi jatkaa minuna, on harmi ettei saa itse puolustaa omia tekstejään vaan tyhmemmät ne aina sotkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea, kun on joku jota rakastaa ja vastakaikuakin olet saanut. Itsellä ei ollut onnea rakkaudessa, ei tullut ketään koskaan kohdalle ja nyt olen jo liian vanha edes miettimään asiaa, elämä vain meni näin mun kohdalla. Toisille löytyy jonoksi asti uusia rakkauksia, kun entinen on hiipunut, toisille elämä ei suonut yhtäkään kohdalle tulevaksi, täytyy olla jossain määrätty ennakkoon, kuka saa rakkautta elämään ja kuka jää ilman.

        Ei ole liian myöhäistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen saanut rakkauttakin osakseni, en ole enää teini. Tuossa muut halusi jatkaa minuna, on harmi ettei saa itse puolustaa omia tekstejään vaan tyhmemmät ne aina sotkee.

        Sitähän täällä tapahtuu kokoajan. Joku tulee matkimaan kirjoitustapaa.


    • Anonyymi

      Ei ole. Mutt tässä sitä eletään päivä kerrallaan eteenpäin. Joillekin voi olla, la dolce vita, toisille pelkkää selviytymistä päivästä toiseen. On mulla tietenkin katto pään päällä, on ruokaa ja puhdasta vettä, monilla ei ole mitään noistakaan.

      • Anonyymi

        Hieno asenne! Se on just noin. Elämässä ei pidä valittaa kaikesta.


    • Anonyymi

      Todellakin on, nykyään on! Ennen ei ollut.. Nyt mä vasta elän😀 vuosia vuosia elin usvassa.

      • Anonyymi

        Miksi usvassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi usvassa?

        Sellaisessa jossa ei olis pitänyt elää, eroaminen oli elämäni paras ratkaisu... Eron jälkeen vasta mun elämä alkoi ja olen tällä hetkellä niin tyytyväinen kaikkeen.


    • Anonyymi

      Muuten mutta pandemia rajoittaa. :(

    • Anonyymi

      Ei se ole ollut sitä moneen vuoteen. Sitten se on ihanaa kun on mielekäs pysyvä työpaikka. Sen jälkeen alkaa elämä näyttää paremmalta ja ihmissuhde alkaa todella kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Toivotaan ett onnistaa työpaikan suhteen. Se antaa puhtia elämään, kun on töitä ja alkaa elämä sujumaan paremmin. Itsellä ei enää ole mahdollisuuksia saada enää tässä iässä oikeita töitä, ei pysty terveyssyistä tekemään kaikkea ja se rajoittaa työmahdollisuuksia. Ei voi mitään, elämä ei aina suju oman tahdon mukaan. Kun ei ole töitä, ei kuulu mihin porukkaan, on ulkopuolinen, ei ole ystäviä ja eikä käy missään, niin eipä siinä mitään ihmissuhdetta synny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan ett onnistaa työpaikan suhteen. Se antaa puhtia elämään, kun on töitä ja alkaa elämä sujumaan paremmin. Itsellä ei enää ole mahdollisuuksia saada enää tässä iässä oikeita töitä, ei pysty terveyssyistä tekemään kaikkea ja se rajoittaa työmahdollisuuksia. Ei voi mitään, elämä ei aina suju oman tahdon mukaan. Kun ei ole töitä, ei kuulu mihin porukkaan, on ulkopuolinen, ei ole ystäviä ja eikä käy missään, niin eipä siinä mitään ihmissuhdetta synny.

        Jaa minulla on kyllä toisinpäin en halua kuulua enää mihinkään porukkaan. Porukassa olo on vähän kuin aseistakieltäytyjällä upseerikerholla. Meidän koko yhteiskuntammehan on upseereiden ja reservin upseereiden hallitsema. Käytännössä ei voi mennä yhtään mihinkään ilman että siellä on yllämainitut pätemässä ja tuputtamassa satanistista elämän katsomustaan.


    • Anonyymi

      Miksi sen pitäis ihanaa olla, se on elämää ja siihen kuuluu myös huonoja hetkiä ja aikojakin, joista luopuisi epäröimättä. Ne ihanat hetket toki elämisen arvoisia, ja hyvä arkikin. As good as it gets -asenne realistinen. Vasta menettäessään huomaa monen asian arvon.

      • Anonyymi

        Mutta jos se on ollut vuosien ajan rankkaa, niin ei sellaista toivo kenellekään Stressi, sairaudet, taloudellinen tilanne.


    • Anonyymi

      On se ihanaa kun sen oikein oivaltaa.
      Nyt on hyvin. 🙂

      • Anonyymi

        Juuri näin! Täytyy oppia vain tiedostaa kaikki mukava.


    • Anonyymi

      Elämä on ankeaa, varsinkin kun joutuu olemaan ilman Häntä.

    • Anonyymi

      Parempi sanoa vain että on. Aina on ihanaa. Muuten täällä alkaisi hirveä mässäily toisten ihmisten ongelmilla ja niistä pilkan tekeminen.

      • Anonyymi

        Kirjoitat asiaa , onni olla onnellinen ja sitä onnea on ihana jakaa pyyteettömästi aidoille ei juonikkaille...


    • Anonyymi

      No ei se aina!!??

    • Anonyymi

      Suurenmoista sanoisin ja voi elämän kevät ikuinen hänelle , hänelle juuri.

    • Hetkittäin. Nyt on viimeisen vuoden ollut hankalaa ja ei niin ihanalle ole tuntunut. Itseasiassa aika uupunut ja allapäin enimmäkseen. Ehkä se siitä vielä joku päivä kohenee.

    • Anonyymi

      Miksi elämän tulisi olla "ihanaa muodossa" !
      Mun ajatus elämästä koostuu kokonaisvaltaisesta, itselle sopivanlaisista, valinnoista, jotka antavat mulle monenlaista kirjoa.

      Valintojen mukaan mahtuu, kuin vuodenajat...tunteita annettavaksi, välillä saaden itsellekin. Mun mielestä tyytyväisyys on tärkeää. On kyettävä hallitsemaan vähemmän ihaniakin vaiheita.

      • Anonyymi

        Sen verran ollut vastoinkäymisiä, että hyvät päivät juhlaa

        Nukuin hyvin
        Virkeä olo
        Näin työkaveria
        Oikeesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran ollut vastoinkäymisiä, että hyvät päivät juhlaa

        Nukuin hyvin
        Virkeä olo
        Näin työkaveria
        Oikeesti

        Tärkein meinas unohtua

        Sinä

        Niin, juuri sinä

        Oot tiellä

        Mä oon täällä opettamassa sua, kulman takana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärkein meinas unohtua

        Sinä

        Niin, juuri sinä

        Oot tiellä

        Mä oon täällä opettamassa sua, kulman takana

        Mistä ja miksi olen joutunut tiellesi? Yleensä vältän ruuhkia, en ole aiheuttaja!?

        Avaa enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ja miksi olen joutunut tiellesi? Yleensä vältän ruuhkia, en ole aiheuttaja!?

        Avaa enemmän.

        Siis oottamassa. .

        Siä oot oikealla tiellä

        Et oo mun tiellä

        Iloa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis oottamassa. .

        Siä oot oikealla tiellä

        Et oo mun tiellä

        Iloa

        Sun on täytynyt erehtyä musta. Tarkotit varmaan et oot pieniin päin, mitä nyt sillä yleensä tarkotetaan.
        Kukahan sun tielle on loikannut, joku ilolintuko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun on täytynyt erehtyä musta. Tarkotit varmaan et oot pieniin päin, mitä nyt sillä yleensä tarkotetaan.
        Kukahan sun tielle on loikannut, joku ilolintuko?

        Et luule tuota sairasta kirjoittelijaa kaivatuksesi. Se on heti-ero, jos sotket kaivattusi tuohon inhottavaan ihmiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran ollut vastoinkäymisiä, että hyvät päivät juhlaa

        Nukuin hyvin
        Virkeä olo
        Näin työkaveria
        Oikeesti

        työkaveri ja toinen "työkaveri" myöskin mitkä keittiössä olivat, suoraan grilliin!!! =/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        työkaveri ja toinen "työkaveri" myöskin mitkä keittiössä olivat, suoraan grilliin!!! =/

        unelmissa, olisi kaikki työkaverit grilliin pomoja myöden!!!! =)


    • Anonyymi

      Onhan se kun sen oikein oivaltaa ja kun lentää siivin valkein niin kuin joutsen

    • Anonyymi

      Jos olisin kuolemassa tällä viikolla ja joku kysyisi millainen elämä mulla on ollut, niin vastaisin että vaikka surujakin oli ja murheita, niin mulla oli ihana elämä.

    • Anonyymi

      On se, kun saan HänEstä ❤ niin ihanaa energiaa! 💕🙂

    • Anonyymi

      Miksi olisi. Viel uusi päivä kaiken muuttaa voi .... tätäkin pahemmaksi.

    • Anonyymi

      Elämä on ihanaa. Tämä riittää😉

    • Anonyymi

      Ei ole. Pahaa näen kaikkialla. Itsekkyyttä, valhetta ja vihaa. Tämä koko yhteiskunta valmistautuu siihen ettei siinä enää saa olla osallisena tekemättä syntiä ja suvaitsematta sitä. Ei ole mitään toivoa täällä. Paha eli valhe pääsee valtaan. Jeesus Kristus on ainoa lohtu. Jos kaivattuni ei ole Jeesuksen oma, niin on entinen kaivattu.

    • Anonyymi

      Miele on ja silmät on lahjaa nekin
      Älykkkäimmillä ihmisillä maailmasssa silmien etäisyyn on yleensä normaali. Varmaaan myööös iiriksen koko kertooo esim siiitä että onko kiiinnostunut esiim enemään katsomaan maailmaaa ...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe