Juuri äsken heräsin ja kuuntelen...

Anonyymi

Tunteet ovat sanoin kuvaamattomat.
Miten saisin sinut ottamaan yhteyttä? Eräs lupasi ottaa yhteyttä, jos vaihtaisin wa-kuvan ja luulin häneksi, mutta ei kai ollutkaan hän.
Kaipausta ja ikävää on ollut jo aivan liikaa. Voisitko, jos olet hän, lopettaa tämän ikävän.

15

193

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kummallista...Minäkin heräsin samaan aikaan. Ja olen se, joka pyysi wa-kuvan. Hän ei kuitenkaan ole sitä vaihtanut 🤭

• Anonyymi

Siis pyysin kuvan vaihtoa... edellinen.

• Anonyymi

Oliko tällä jokin tarkoitus? Meidän molempien tajuta, että huutelemme täällä tuuleen keskenämme 🤔

• Anonyymi

Niin kai sitten. Vaihdoin kuvan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kai sitten. Vaihdoin kuvan.

Siis vaihdoit kuvan takaisin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis vaihdoit kuvan takaisin?

En, se vaihdettu on edelleen.

• Anonyymi

Mille "sivuraiteelle" tämä viesti on mennyt, kun ei näy siellä missä pitäisi.

• Anonyymi

Kyllä se näkyy feedissä. Välillä ne vain ei jostain syystä näy vähään aikaan. Kuka muuten olet? Ehkäpä meidät on tarkoitettu yhteen? 🤭 siis jos olet mies?

• Anonyymi

Mies kirjoittanut koko ketjun

• Anonyymi

Heräsitkö vain kertomaan tuon?

• Anonyymi

Mistä päättelet, että mies? Olen nainen.
        Aikaisempi wa-kuva oli lapsuuskuvani.

• Anonyymi

Mikä estää aloittajaa itseä ottelemasta yhteyksiä?
      En ymmärrä teitä sohlaajia.

• Anonyymi

Täällä taitaa olla se periaate että kaikki on tehtävä jonkun muun kuin minun itseni. Sellaisen kuvan ainakin saa kun näitä lueskelee. Koskaan ei sanota että minä otan yhteyttä sinuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä taitaa olla se periaate että kaikki on tehtävä jonkun muun kuin minun itseni. Sellaisen kuvan ainakin saa kun näitä lueskelee. Koskaan ei sanota että minä otan yhteyttä sinuun.

Ei sanota. Ja aakkosia käydään läpi ja yritetään epätoivoisesti tunnistaa toinen ja tehdään oletuksia. Melkeinpä teinimeininkiä. Ymmärrän kyllä ujoutta ja epävarmuutta.
        - Sivusta (meinasi vallan unohtua tämä hyvin tärkeä klausuuli)

• Anonyymi

Sitä mikä estää, en kerro sinulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huh! Kohujulkkis Sofia Belorf rajussa somerumbassa: "Pelleviihdettä" "White trash meininkiä"...

Huh huh! Nyt käy tunteet kuumina - jopa hellelukemissa! https://www.suomi24.fi/viihde/huh-kohujulkkis-sofia-bel-rf-rajussa-somerumbassa-pelleviihdett
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      5687
    2. Marokkolainen käärme on hipihiljaa

Onko kehdannut näyttää naamaansa viimeisen huutoriidan jälkeen missään ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1953
    3. Sofian ohjelma katsotuin Discoverylla :)

Hyvä Sofia! Ja jatkoa ilmeisesti pukkaa, koska sarja niin suosittu, Saas nähdä onko Stefan enää mukana seuraavalla kaudella 😂
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      1627
    4. Sinulle, joka koet että olen loukannut sinua

Haluaisin, että tiedät. Olet mielestäni yleisesti ajatellen kaunis ja hyvä ihminen. Luultavasti syy siihen, etten pysty ajattelemaan sinusta sen enemp
      Tunteet
      72
      1244
    5. Joku päivä me vielä jutellaan

Rauhoitu <3
      Tunteet
      39
      1125
    Aihe