Ostatteko kirjoja?

Anonyymi

Olen ostanut reilun 30 vuoden aikana 4 kirjaa. Yhden lahjaksi, yhden kurssikirjan ja kaksi hieman erikoista kirjaa mitkä oli pakko saada mutta kirjastoissa ei ollut.

Itse en halua hyllyille pölyttymään ylimääräistä romua joten olen aina lainannut kirjat. Nykyään se on helppoa kun menee kirjaston sivuille ja varaa sieltä teoksen, se tulee omaan kirjastoon parissa päivässä jopa satojen kilometrien päästä maksutta.

3

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä ostan yleensä useampia satoja kirjoja vuodessa.Hyllyjä piisaa nyt taukoa kun tila alkaa loppua :D

• Anonyymi

Ostan itse sen verran kun ehdin lukea eli noin 1-2 kirjaa vuodessa

• Anonyymi

Hyvin vähän tulee ostettua. Kirjastosta saa, ja jaksan kyllä osottaa uutuksien varausjonossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      43
      7427
    2. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      54
      3703
    3. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      47
      3556
    4. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      62
      3318
    5. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      52
      3040
    6. 51
      3004
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      35
      2825
    8. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      30
      2484
    9. IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!

"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk
      Maailman menoa
      194
      1886
    10. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      47
      1551
    Aihe