Röyhkeä avautuminen Sofia

Anonyymi

Vai Stefu kiinnostui sinusta jo,kun Martina oli raskaana?Kyllä nyt nostat itsesi jalustalle,keulit kuinka paljon parempi/kauniimpi/haluttavampi olet,kun muut.Ällöttävää itsekehua,olet kyllä oikeasti vastenmielinen tyyppi itseriittoisuutesi kanssa,et kunnioita kyllä ketään muuta,kun omaa kuvaasi,häpeä jos osaat.

473

3052

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuliko parempi olo=))))))))))

      • Anonyymi

        Ei tullut,suorastaan oksettaa vieläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tullut,suorastaan oksettaa vieläkin.

        Onko kankkunen? Käy oksulla.


      • Anonyymi

        Sofialle tulee käymään samalla kuin Martinalle ,jos on raskaana Stefulle.Nuoria naisia riittää ja haluavat kostaa Sofialle ja Stefu haluaa ,että Sofia tulee mustasukkaiseksi...se on se "karma",joka on kohtalo jokaiselle,jos väärin kohtelee toista ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofialle tulee käymään samalla kuin Martinalle ,jos on raskaana Stefulle.Nuoria naisia riittää ja haluavat kostaa Sofialle ja Stefu haluaa ,että Sofia tulee mustasukkaiseksi...se on se "karma",joka on kohtalo jokaiselle,jos väärin kohtelee toista ihmistä.

        Kuinka joku viitsii seurata tuon botoxnaaman toilailuja??!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tullut,suorastaan oksettaa vieläkin.

        Yrjö lensi heti kun lävähti naaman eteen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofialle tulee käymään samalla kuin Martinalle ,jos on raskaana Stefulle.Nuoria naisia riittää ja haluavat kostaa Sofialle ja Stefu haluaa ,että Sofia tulee mustasukkaiseksi...se on se "karma",joka on kohtalo jokaiselle,jos väärin kohtelee toista ihmistä.

        Sofialle käy kuten Tukiaiselle tuota menoa ,ulkonäkö alkaa olla jo samaa luokkaa.Puheet ja sekoilu äijien kanssa myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofialle käy kuten Tukiaiselle tuota menoa ,ulkonäkö alkaa olla jo samaa luokkaa.Puheet ja sekoilu äijien kanssa myös.

        Huulet on kuin Tuksulla ja tuo takamus on todellakin kuin afrikkalaisilla naisilla,pystyperä.


      • Anonyymi

        Ja äärettömän typeristä ihmisistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofialle tulee käymään samalla kuin Martinalle ,jos on raskaana Stefulle.Nuoria naisia riittää ja haluavat kostaa Sofialle ja Stefu haluaa ,että Sofia tulee mustasukkaiseksi...se on se "karma",joka on kohtalo jokaiselle,jos väärin kohtelee toista ihmistä.

        Sille on käynyt jo pahemmin lentää yön selkään lokki tämän tästä. Sillä tienaa eväänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofialle käy kuten Tukiaiselle tuota menoa ,ulkonäkö alkaa olla jo samaa luokkaa.Puheet ja sekoilu äijien kanssa myös.

        Mitäs me sit nähdään , kun tää show ja hänen jonkinlainen ylläpito loppuu..


      • Anonyymi

        Kyllä tämä Sofia on niin dumpattu täyteaineilla...se vaan alkaa muistuttaa yhä enemmän ja enemmän Tuksua...molemmilla miesystävätkin ovat samanlaisia.Sofia kertoo kaiken,kertooko Lontoon ajoista mitään?


      • Anonyymi

        Ei täällä kukaan ole valehdellut, mitä siinä syyttelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kankkunen? Käy oksulla.

        Käy itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofialle tulee käymään samalla kuin Martinalle ,jos on raskaana Stefulle.Nuoria naisia riittää ja haluavat kostaa Sofialle ja Stefu haluaa ,että Sofia tulee mustasukkaiseksi...se on se "karma",joka on kohtalo jokaiselle,jos väärin kohtelee toista ihmistä.

        Sofia tuskin tekee vanhanaikaista Stefulle, ei varmaan tarvetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofialle käy kuten Tukiaiselle tuota menoa ,ulkonäkö alkaa olla jo samaa luokkaa.Puheet ja sekoilu äijien kanssa myös.

        Onko Sofia loukannut teitä henkilökohtaisesti? Julmaa on haukkuminen.
        Jos Stefu ihastui niin mitä sitten. Hoiti lapsen. Ja oli 9 v Martina kanssa. Sofia tarkoitti ettei rikkonut heidän liittoaan kuten aina on väitetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Sofia loukannut teitä henkilökohtaisesti? Julmaa on haukkuminen.
        Jos Stefu ihastui niin mitä sitten. Hoiti lapsen. Ja oli 9 v Martina kanssa. Sofia tarkoitti ettei rikkonut heidän liittoaan kuten aina on väitetty.

        Jätä selitykset. Kakka on jo housuissa, ei auta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Sofia loukannut teitä henkilökohtaisesti? Julmaa on haukkuminen.
        Jos Stefu ihastui niin mitä sitten. Hoiti lapsen. Ja oli 9 v Martina kanssa. Sofia tarkoitti ettei rikkonut heidän liittoaan kuten aina on väitetty.

        Niin eihän se ollut oikein suunniteltua tämä perheen perustaminen.. tai näin on voinut olettaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huulet on kuin Tuksulla ja tuo takamus on todellakin kuin afrikkalaisilla naisilla,pystyperä.

        Miehet tykkää taka v...usest


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Sofia loukannut teitä henkilökohtaisesti? Julmaa on haukkuminen.
        Jos Stefu ihastui niin mitä sitten. Hoiti lapsen. Ja oli 9 v Martina kanssa. Sofia tarkoitti ettei rikkonut heidän liittoaan kuten aina on väitetty.

        Niin Sofiahan Martinan hyvänä ystävänä siirtyi sivuun ja otti etäisyyttä Stefanista. Antoi ystävänsä rauhassa rakentaa perhe-elämää. Ajatteli ystäväänsä Martinaa, Stefania ja tämän lasta eikä käynyt kahdestaan Stefanin kanssa dinnereillä eikä viesteillyt "ystävänä" Stefanin kanssa Martinan selän takana ja Stefan antoi Martinan mennä eteenpäin kun Martina heidän suhteensa luovutti.
        Ihania ihmisiä.


    • Anonyymi

      "Stefu on kertonut minulle" sanoi Sofia. Stefuhan nyt oli pettäjä ja hänellä oli muitakin naisia kuin Sofia parisuhteensa aikana. Eikö Sofia sitten ollut perheenrikkoja kesällä 2017 vai oliko Stefu jo silloinkin "lähtenyt kotoaan". Sofia on hiljattain sanonut myös että olisi saanut Stefun jo kesällä 2017 mutta se ei sopinut hänen suunnitelmiinsa, koska halusi lähteä ulkomaille.

      • Anonyymi

        Tiiätkö ketään joka olis pettäny miestään jonka kaa oli pieni lapsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiiätkö ketään joka olis pettäny miestään jonka kaa oli pieni lapsi.

        Eikös olleet naimisissakin ku mies ja pieni lapsi jäi siihen paikkaan perheen lomamatkalla kun lompakko asteli vastaan.


      • Anonyymi

        Mites rakkaudet Nikoon ja Raneen?


      • Anonyymi

        Stefu ja Martina oli eronnut. Martina heilasteli Hanneksen kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiiätkö ketään joka olis pettäny miestään jonka kaa oli pieni lapsi.

        Tiedän...montakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites rakkaudet Nikoon ja Raneen?

        Rakkaus loppui Nikoon ja Raneen ,kun rahahanat meni kiinni.Niin se loppuu tähän Steppuliinkin kun rahat on hummattu.Vielä eletään kuin miljonäärit konsaan kaikki velaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefu ja Martina oli eronnut. Martina heilasteli Hanneksen kanssa

        Kosti kuppiukolle joka itki tuikkasikin takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus loppui Nikoon ja Raneen ,kun rahahanat meni kiinni.Niin se loppuu tähän Steppuliinkin kun rahat on hummattu.Vielä eletään kuin miljonäärit konsaan kaikki velaksi.

        Miks harrikkakin löytyi lokin paikasta jonnekin hylättynä, niillä kaikki levällään, todella häikkää, normi ihminen huolehtis, omista tavaroistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefu ja Martina oli eronnut. Martina heilasteli Hanneksen kanssa

        Hannes kirjassaan että Martina oli kiusallisen aktiivisesti hänen kimpussaan.


      • Anonyymi

        Syvä huokaus. Ja ihminen yli kolmekymppinen ja jutut kuin 15 kesäsillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös olleet naimisissakin ku mies ja pieni lapsi jäi siihen paikkaan perheen lomamatkalla kun lompakko asteli vastaan.

        Tämäkin niin hauskaa, yhtä persaukinen lompakko Stefan oli silloin kun on nytkin.


    • Anonyymi

      Jotenkin arvasin että Sofia on tavalla tai toisella säätänyt Martinan ja Stefun parisuhteessa koko heidän parisuhteensa ajan. Ja nyt kertoo sen aivan itse julkisesti. Stefupa ihastui minuun jo vauvakutsuilla kun Martina oli raskaana, lällä lällä lieru. Sofia on itse sanonut että tykkää kun miehet jahtaa sillä tavalla kivikautisesti.

      • Anonyymi

        Varovasti nyt. Kaikki kommenttisi jäävöt tänne ja on jäljitettävissä.


      • Anonyymi

        Sofialla vaikuttaa olevan huono itsetunto ja pönkittää sitä toimimalla kuten toimii. Varmasti juontaa lapsuuden kokemuksista.


      • Anonyymi

        Mikä muija! Luulin, että jo kaikki on nähty.
        Ja vielä KEHTAA mainita Stefanin lapsen nimen.
        Pitäisi sen täysin erossa likaisista puheistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varovasti nyt. Kaikki kommenttisi jäävöt tänne ja on jäljitettävissä.

        Aivan ilmotin jo hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varovasti nyt. Kaikki kommenttisi jäävöt tänne ja on jäljitettävissä.

        No kyllähän tällaiseen tarvitaan aina kaksi.
        Ikävää kun aina Sofiaa haukutaan tekee hän mitä tahansa. Jokaisella hyvät ja huonot puolensa, nimittely asiatonta.


      • Anonyymi

        Aika nolo avautuminen. Paljasti oman luontonsa. Miehet varmasti ihailee kauniita naisia. Mutta olisiko ollut hänen kanssaan valmiita parisuhteeseen - onkin toinen juttu. .


      • Anonyymi

        Kateellinen täällä vinkuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika nolo avautuminen. Paljasti oman luontonsa. Miehet varmasti ihailee kauniita naisia. Mutta olisiko ollut hänen kanssaan valmiita parisuhteeseen - onkin toinen juttu. .

        Et tunne Sofiaa, joten pidä pääsi kiinni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika nolo avautuminen. Paljasti oman luontonsa. Miehet varmasti ihailee kauniita naisia. Mutta olisiko ollut hänen kanssaan valmiita parisuhteeseen - onkin toinen juttu. .

        Niin...voiko luottaa Sofiaan,vielä vähemmän Stefuun.


      • Anonyymi

        Hyvä kun Martina pääsi eroon siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä muija! Luulin, että jo kaikki on nähty.
        Ja vielä KEHTAA mainita Stefanin lapsen nimen.
        Pitäisi sen täysin erossa likaisista puheistaan.

        Tykkääkö joku tosta röyhkeästä pyrkyrityrkystä???joku muu kuin kuppiukko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin...voiko luottaa Sofiaan,vielä vähemmän Stefuun.

        Kuka noita edes tarvii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varovasti nyt. Kaikki kommenttisi jäävöt tänne ja on jäljitettävissä.

        Varovasti....ettei vaan kerrota totuuksia...niikö "varovasti"....eikös täällä saa arvostella...Putin ei ole meillä määräämässä,mistä saa puhua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkääkö joku tosta röyhkeästä pyrkyrityrkystä???joku muu kuin kuppiukko?

        Minä ainakin Tykkään. Sofia ei ole ilkeä eikä hauku ja nimittele. Miksi seuraat jos inhoat. Sulje Sofia mielestä. Rauhoitu. Anna meidän seurata jotka haluamme. Ja en ole nuori todellakaan.


      • Anonyymi

        Niin nolo ohjelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varovasti nyt. Kaikki kommenttisi jäävöt tänne ja on jäljitettävissä.

        Jäljittele ihan rauhassa sananvapauden maassa. Emme elä Valkovenäjällä
        emmekä Venäjällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateellinen täällä vinkuu!

        Kottarainen muovinen


    • Anonyymi

      No no nyt hieman hillitympää kannanottoa. Totuushan on se että ainoastaan Martina on kertonut oman j a nimenomaan oman versionsa julkisuuteen, eikä sen paikkansapitävyys ole mitenkään varmaa. Therman voisi vielä avata sanaisen arkkunsa asiasta niin ehkä siitä alkaa muodostua se totuus asiassa. Martina kertoo asiat juuri niinkuin itse haluaa, totuuden kanssa sille ei olemitään tekemistä.

      • Anonyymi

        Okei, sä siis luulet, että muut puhuu totta paitsi Martina.
        Mä luulen että nuo kaksi kertoo muunneltua totuutta omaksi edukseen.


      • Anonyymi

        Mutta siis mitä se Martina kertoi erosta?
        Sanoi että ymmärtää miltä Eskosta on tuntunut.
        Sanoi että yksin hänellä on kasvatusvastuu lapsesta (se instapäivitys, josta Stefu nousi kuin limpputaikina ja haukku seiskassa Martinan eli Stefu on avannut sanaisen arkkunsa.)
        Sanoi Iholla-sarjassa että ässillä on paska maine ja pyöritteli silmiään seiskan jutulle.
        Sanoi että taisteli ja lopulta luovutti

        Mitä sanoi Sofiasta? En muista edes. 2017 en heitä niin seurannut, en tiedä mitä puhui silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, sä siis luulet, että muut puhuu totta paitsi Martina.
        Mä luulen että nuo kaksi kertoo muunneltua totuutta omaksi edukseen.

        Mikäs ihme toi nyt sitten on, Stefan on pettänyt Sofia jo monen naisen kanssa ja vienyt ainakin kaksi naista pantavaksi yhteiseen kotiinkin.🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, sä siis luulet, että muut puhuu totta paitsi Martina.
        Mä luulen että nuo kaksi kertoo muunneltua totuutta omaksi edukseen.

        Kuka ei pettäisi puolisoaan,eihän nykyisin muuta tehdäkään ,erotaan ja vaihdetaan ja taas petetään ja erotaan.💃💃💃💃💃


      • Anonyymi

        Hyvä kun saadaan toisen osapuolen versio. Marsku esiintynyt ylimielisenä, minä, minä. Joka asiassa kuultava molempia osapuolia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, sä siis luulet, että muut puhuu totta paitsi Martina.
        Mä luulen että nuo kaksi kertoo muunneltua totuutta omaksi edukseen.

        Lue hiukan tarkemmin kommentti, niin ehkä ymmärrät, tuskin tässä erodraamassa sitä totuutta edes on !!! Ja sillä ei ole mitään merkitystä mihinkään, täysin tyhijiä tyrkkyjä koko joukko.


      • Anonyymi

        Martina ei ole noista ajoista puhunut mitään. Kyllä naisten pitää pitää toisen puolta. Sofia olisi voinut silloin sanoa, ettei ole kiinostunut. Itse olen joutunut tälläisiin tilanteisiin ja tylysti vaan ilmoittanut varatuille miehille, ettei kiinosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ei pettäisi puolisoaan,eihän nykyisin muuta tehdäkään ,erotaan ja vaihdetaan ja taas petetään ja erotaan.💃💃💃💃💃

        No ei sentään kaikki ole noin alas vajonnut.


      • Anonyymi

        Ketä nää edes kiinnostaa?


      • Anonyymi

        Therman ei ole profiloitunut varsinaiseksi totuuden puhujaksi näissä parisuhdeasioissa tähänkään mennessä, että enpä tiedä.
        Varmaan vaikea hänen myöntää, miten se oikeasti meni, ainakaan julkisesti, eikä tietysti tarvitsekaan.


      • Anonyymi

        Eikös tämä ole todistettu, että aloittivat suhteen ennenkuin Sofia erosi Nikosta. Löytyy ihan Stefun itsensä kirjoittama teksti, missä selviää seurustelun virallinen aloituspäivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä nää edes kiinnostaa?

        Näyttääpä kiinnostavan. Monta vuotta soitettu näitä samoja levyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ei ole noista ajoista puhunut mitään. Kyllä naisten pitää pitää toisen puolta. Sofia olisi voinut silloin sanoa, ettei ole kiinostunut. Itse olen joutunut tälläisiin tilanteisiin ja tylysti vaan ilmoittanut varatuille miehille, ettei kiinosta.

        Mistä tiedät ettei sanonut?


      • Anonyymi

        Hyvin sanottu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ei ole noista ajoista puhunut mitään. Kyllä naisten pitää pitää toisen puolta. Sofia olisi voinut silloin sanoa, ettei ole kiinostunut. Itse olen joutunut tälläisiin tilanteisiin ja tylysti vaan ilmoittanut varatuille miehille, ettei kiinosta.

        Höpö höpö, äläpäs valehtele, ei sinua kukaan yritä iskeä, ei varatut eikä vapaat. Elät harhoissa


      • Anonyymi

        Kuka noista puhuu totta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ei pettäisi puolisoaan,eihän nykyisin muuta tehdäkään ,erotaan ja vaihdetaan ja taas petetään ja erotaan.💃💃💃💃💃

        Ompas outo mielipide.ei sentään kaikki ole pettäjä on vielä ihan kunnon ihmisiäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun saadaan toisen osapuolen versio. Marsku esiintynyt ylimielisenä, minä, minä. Joka asiassa kuultava molempia osapuolia.

        Mitä se Martinan tähän kuuluu? Ei ole kiinnostunut piriparista! Elätkö menneisyydessä?


      • Anonyymi

        Thermanhan sanonut että voisi kirjoittaa kirjan Martinan tekosista. Toivottavasti kirjoittaakin sopivan ajan tullen.


    • Anonyymi

      Niin nolo avautuminen vuosien jälkeen.
      Onko tarkoitus vaan maalata nyxän exää, kateutta ilmassa.

      • Anonyymi

        Maalasi vahingossa nyksää ja hänen tytärtä. Ei osunut Martinaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maalasi vahingossa nyksää ja hänen tytärtä. Ei osunut Martinaan.

        Surullista. Jos aidosti onnellinen, ei tarvetta mustamaalata ketään. Ei nyxiä eikä exiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maalasi vahingossa nyksää ja hänen tytärtä. Ei osunut Martinaan.

        Tyhmä kun on ,menee asiat sekaisin ,ja lisäksi valehtelee on syvässä suossa noiden puheiden takia.


    • Anonyymi

      Olipas ala-arvoinen avautuminen. Martina on itsekin sanonut aivan mediassa että syy eroon ei ollut Sofia. Hän vain myönsi että Stefu ja Sofia olivat eron aikaan yhdessä, kun Iltalehti asiaa kysyi. Vastasi että joo. Lehdet noita juttuja ovat paisutelleet. Stefu on itse sanonut että Martina on jo tammikuussa sanonut haluavansa eron. Sitähän Stefu oli Tirille sanonut kun oli jo keväällä 2020 tämän iskenyt jostain karaokebaarista. Toki Stefu tuota pettämistä on harrastanut jo aikaisemmin ja saanut aina anteeksi. Mutta ei onneksi enää tällä kertaa. Pahinta tuossa taisi olla tuo että tuolla Stefun uudella hoidolla oli vakavat syytteet ja tuomiokin jo tuli. Ja totta on että kun Sofian oli pakko saada uusi elättäjä niin tottakai hän oli sekoittamassa pakkaa.

      • Anonyymi

        Toisaalta on ihan klassikko veto sanoa, että on eroamassa, kun varattuna vonkailee.


    • Anonyymi

      – Minua on syytetty siitä, että olen perheenrikkoja ja että olen vienyt ystävältäni miehen, mikä ei pidä ollenkaan paikkaansa. Stefan lähti itse kotoaan,

      Miksi sanoo näin vaikka Stefu itsekkin sanonut että Martina lähti ja Stefu kävi vielä Hangossa vonkaamassa takaisin.

      • Anonyymi

        Joo, jotenkin supernoloa antaa ymmärtää, että, Stefu jätti Martinan, kun ei edes Stefu itse ole julkisuuteen kertonut niin. Ilmeisen kova paikka tunnustaa edes itselleen, että ei ehkä Stefu olisi Martinaa jättänyt, vaan pitänyt Sofian siinä sivussa.


      • Anonyymi

        Stefu kävi Hangossa hätistämässä muijaa ulos tiluksiltaan. Tää "keskustelu" on kyllä ihan naurettavaa.


      • Anonyymi

        Koska Belorf ei milloinkaan (!) puhu totta.

        Olin jo hiukan alkamassa edes yrittää ymmärtää Sofian tilannetta, mutta jälleen kerran hän paljasti miten halpamainen on !
        Niin helvetin halpamainen, että puhuu olemassa olevan tyttären isän haikaillen toisen naisen eli Sofian perään jo ennen tyttären syntymää !

        Ajatteleeko tämä maan halveksittavin ihminen Stefanin tyttären tunteita ? Ei. On vain Sofia ja hänen kyltymättömät tarpeensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska Belorf ei milloinkaan (!) puhu totta.

        Olin jo hiukan alkamassa edes yrittää ymmärtää Sofian tilannetta, mutta jälleen kerran hän paljasti miten halpamainen on !
        Niin helvetin halpamainen, että puhuu olemassa olevan tyttären isän haikaillen toisen naisen eli Sofian perään jo ennen tyttären syntymää !

        Ajatteleeko tämä maan halveksittavin ihminen Stefanin tyttären tunteita ? Ei. On vain Sofia ja hänen kyltymättömät tarpeensa.

        Sofiakin on ihminen. Jättäkäö tuo halveksunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska Belorf ei milloinkaan (!) puhu totta.

        Olin jo hiukan alkamassa edes yrittää ymmärtää Sofian tilannetta, mutta jälleen kerran hän paljasti miten halpamainen on !
        Niin helvetin halpamainen, että puhuu olemassa olevan tyttären isän haikaillen toisen naisen eli Sofian perään jo ennen tyttären syntymää !

        Ajatteleeko tämä maan halveksittavin ihminen Stefanin tyttären tunteita ? Ei. On vain Sofia ja hänen kyltymättömät tarpeensa.

        Sofia puhuu totta tässä asiassa! Ei ole halpamainen vaan rehellinen. Eikä ihmiset Sofiaa halveksi, puhu vain itsestäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia puhuu totta tässä asiassa! Ei ole halpamainen vaan rehellinen. Eikä ihmiset Sofiaa halveksi, puhu vain itsestäsi

        Vai niin että hän puhuu totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, jotenkin supernoloa antaa ymmärtää, että, Stefu jätti Martinan, kun ei edes Stefu itse ole julkisuuteen kertonut niin. Ilmeisen kova paikka tunnustaa edes itselleen, että ei ehkä Stefu olisi Martinaa jättänyt, vaan pitänyt Sofian siinä sivussa.

        Tämäpä juuri !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofiakin on ihminen. Jättäkäö tuo halveksunta.

        Heti kun Sofia rupeaa käyttäytymään kuten normaalit ihmiset käyttäytyvät. Siihen asti Sofia saa tismalleen sen mitä tilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia puhuu totta tässä asiassa! Ei ole halpamainen vaan rehellinen. Eikä ihmiset Sofiaa halveksi, puhu vain itsestäsi

        Kyllä halveksivat, katso nyt näitä erinäisiä palstoja somessa. Sofia mokasi tsensä lopullisesti tämän päiväisessä showssaan. Sitä ei mikään muuta miksikään .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofiakin on ihminen. Jättäkäö tuo halveksunta.

        Mutta helvetin itsekäs minäminäminä ihminen, joka ajattelee vain omaa parastaan ja omaa ulkonäköään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, jotenkin supernoloa antaa ymmärtää, että, Stefu jätti Martinan, kun ei edes Stefu itse ole julkisuuteen kertonut niin. Ilmeisen kova paikka tunnustaa edes itselleen, että ei ehkä Stefu olisi Martinaa jättänyt, vaan pitänyt Sofian siinä sivussa.

        Ymmärrätkö itsekään omaa kommenttia??? So sorry, kuka on jättänyt ja kenet? Sososorry ed. jospa kuitenkin sopeutuisit siihen omaan perheeseen, ja jos sinulla ei semmoista ole, keskity opiskeluun-ä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska Belorf ei milloinkaan (!) puhu totta.

        Olin jo hiukan alkamassa edes yrittää ymmärtää Sofian tilannetta, mutta jälleen kerran hän paljasti miten halpamainen on !
        Niin helvetin halpamainen, että puhuu olemassa olevan tyttären isän haikaillen toisen naisen eli Sofian perään jo ennen tyttären syntymää !

        Ajatteleeko tämä maan halveksittavin ihminen Stefanin tyttären tunteita ? Ei. On vain Sofia ja hänen kyltymättömät tarpeensa.

        "Ajatteleeko tämä maan halveksittavin ihminen Stefanin tyttären tunteita ?" Eikö tuossa tapauksessa halveksittava ole tuo tulevan lapsen isä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heti kun Sofia rupeaa käyttäytymään kuten normaalit ihmiset käyttäytyvät. Siihen asti Sofia saa tismalleen sen mitä tilaa.

        Niin tänäpäivänä ihan ite ansaitsevat elantonsa jostain muusta, kuin minä ja naapurin Maikki, ja siis mehän oltaisiin ihan MeGA... keneltä Sofian ja kaikilta muilta somejulkkikista teidän eurot on pois? Siis jos teillä riittää kapasiteetti, tehkää sama, älkääkä täällä vinkuko. BTW.normaali-ihminen, onko siihen joku määritys? Kerro ,haluan todellakin tietää, etten todellakaan missään tapauksessa haluaisi kuulua tuohon joukkoon.


    • Anonyymi

      Mieshän tässä se petollisin on. Mutta luulen että Martina puistelee tällä hetkellä päätään itselleen, millaisessa suhteessa onkaan roikkunut. Koska nythän nainen on aivan erilailla kukoistuksessaan ja kiinnostava.

      Kun taas tämä pariskunta herättää vaan suurta myötähäpeää eikä voi arvostaa noita kommentteja millään tavalla. Sofia ulkoistaa kaiken vastuun muille. Samaa on havaittavissa hänen insta-kaskuissaan; niiden suuri opetus on aina, että "tulee jos on tullakseen" "kaikki tapahtuu kuten pitää" jne... Niistä puuttuu kokonaan oman elämän johtaminen ja periaatteena on se, että ajopuuna kun elämä vie, niin päätyy sinne minne pitääkin. Ei vaan pysty arvostaan millään mittareilla. Silti toivon että hekin olisivat onnellisia yhdessä.

      • Anonyymi

        Martina nyt ei vaan ole kiinnostava missään olotilassa ei nyt eikä aikaisemminkaan !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina nyt ei vaan ole kiinnostava missään olotilassa ei nyt eikä aikaisemminkaan !!!

        Kylläpä vain on. Ja se näkyy myös hänen tuloissaan. Revi siitä alkajaisiksi !


      • Anonyymi

        " Erilailla kukoistuksessaan ja kiinnostava" Kuka v***u kirjoittaa näin? Varmaan Martinan omituinen hihhuliäiti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Erilailla kukoistuksessaan ja kiinnostava" Kuka v***u kirjoittaa näin? Varmaan Martinan omituinen hihhuliäiti

        Joo, ymmärretään tuskasi. Sun tyylilajisihan on enimmäkseen juuri tätä vi**n viljelyä. Hetkinen....aivan kuten Sofiankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä vain on. Ja se näkyy myös hänen tuloissaan. Revi siitä alkajaisiksi !

        Taas otettiin esiin Martinan tulot ! Niillä nyt ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että Martina sepittelee tätä erotarinaa ihan oman mielensä mukaan ja ihan varmasti heittää kaupuloita rattaisiin Thermanin ja tyttären välillä.

        Mutta hei, ei mitään väliä täysin turhaa joukkoa ovat niin Martina & Sofia !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Erilailla kukoistuksessaan ja kiinnostava" Kuka v***u kirjoittaa näin? Varmaan Martinan omituinen hihhuliäiti

        Juuri hänellä on tämä kyseinen tapa kirjoittaa, tunnistaa erittäin hyvin, outoja lauseen muodostuksia ja kirjoitusvirheitä vilisee koko teksti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina nyt ei vaan ole kiinnostava missään olotilassa ei nyt eikä aikaisemminkaan !!!

        Parasta tässä on se ettäsohvi on ansainnut ukkonsa ja joutuu sopeutumaan !Paha saa palkkansa ei ole hyvä ihminen. Sen paremmin kuin kuppiukkokaan.Sohvin sopeutumisilla myydään vielä paljon seiskaa!


    • Anonyymi

      Sofia puhuu vähän ristiin. Stefu ihastunut jo Martinan raskausaikana, mutta Sofia ei kuitenkaan ole perheenrikkoja. Olisikohan kuitenkin pitänyt yllä pikku vipinää vuosien varrella…? Tulipa ällöttävä olo Sofiaa kohtaan tästä avautumisesta. Onko koko ohjelma vaan jokin jatkettu kosto Martinalle?

      • Anonyymi

        Sofia on huono ihminen ja tämä on sievästi sanottu kyseisestä naisesta.No kaikkihan sen tietää ,häpeämätön kullankaivaja.


      • Anonyymi

        Entäs sitten se kesä 2017 kun alkoi vikittelemään Martinan miestä ennen tilapäistä eroa ja sen jälkeenkin.


      • Anonyymi

        Oksettava suorastaan ja toivottavasti koskaan ei tule lähipiiriin tuollaista naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oksettava suorastaan ja toivottavasti koskaan ei tule lähipiiriin tuollaista naista.

        Mene nyt hyvänen aika sinne oksennukselle äläkä täällä jankkaa asiaa.


      • Anonyymi

        Samaa ajattelin. Ristiin menee puheet. Jos aidosti ei olis perheenrikkoja niin silloin olis tehnyt töitä sen eteen. Osoittanut perheelliselle, että kiitos ei. Tehnyt selväksi, että hoida entinen suhde pois alta ja katsotaan sitten. Toimiko nainen mäin?

        Tästä voi tehdä omat johtopäätökset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs sitten se kesä 2017 kun alkoi vikittelemään Martinan miestä ennen tilapäistä eroa ja sen jälkeenkin.

        Ollessaan itse vielä aviossa Nousiaisen kanssa. Ja vielä alkaessaan suhteeseen Ranta-Ahon kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia on huono ihminen ja tämä on sievästi sanottu kyseisestä naisesta.No kaikkihan sen tietää ,häpeämätön kullankaivaja.

        Sinä olet huono ihminen kun tuomitset toisen. Joudut helvettiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs sitten se kesä 2017 kun alkoi vikittelemään Martinan miestä ennen tilapäistä eroa ja sen jälkeenkin.

        Martina paneskeli Hanneksen kanssa tuolloin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oksettava suorastaan ja toivottavasti koskaan ei tule lähipiiriin tuollaista naista.

        Sehän olisikin tuollaiselle katkeralla rumilukselle maailmanloppu! Olet niitä ihmisiä, jotka vittuilee kaikille kauniimmille ihmisille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet huono ihminen kun tuomitset toisen. Joudut helvettiin!

        Ei ole helvettiä muualla kuin tässä maailmassa jossa kaikenlaiset rivot ja surkimukset selittää omaa elämää TV ; ssä. Älkää katsoko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet huono ihminen kun tuomitset toisen. Joudut helvettiin!

        Ihan ensin sinne kuitenkin astelee Sofia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina paneskeli Hanneksen kanssa tuolloin!

        Martina nyt paneskeli yhden jos toisenkin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia on huono ihminen ja tämä on sievästi sanottu kyseisestä naisesta.No kaikkihan sen tietää ,häpeämätön kullankaivaja.

        Ei helmiä sioille eikä lapsia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina paneskeli Hanneksen kanssa tuolloin!

        Sohvilla on huono itsetunto ja saa kiksejä kun on pyydystänyt jonkun ukon itselleen ei vaan raukka tajua että se juna meni ajat sitten. Sen takia vetelee Martinakortteja elää uudelleen ja uudelleen vanhoja asioita luullen olevansa Martinaa parempi!!?voittaja voitti luopuuko itselleen!!!


    • Anonyymi

      Tää onkin vaan yksi asia tämä asiaton paljastus osana montaa muuta seikkaa mitkä tekevät sofiasta epäkunnioitettavan, röyhkeän, omahyväisen, ahneen jne jne. Että ei hirveästi kiinnosta neidin mielipiteet. Eikä ohjelma kiinnosta. Kaiken tämän itseaiheutetun negatiivisen henkilökuvan ja sekoilun jälkeen en voi ymmärtää että ihminen kuvittelee olevansa jotenkin ihailtava, suosittu henkilö. Mutta usein kun on yksin ilman ystäviä vaan omien ajatustensa kanssa sitä elää siinä kuplassa mihin itse uskoo. Yrittäisi nyt vaan parhaansa olla kiltti sille stefanille koska pian on hänkin poissa ja jää Sofian bileet ja luksukset tämän herran kanssa tähän. Kyllä käy miestä sääliksi.

      • Anonyymi

        Tähän tekstiin voisi laittaa M:n nimen tilalle, niin sitten pitäisi paikkansa.


      • Anonyymi

        Ei ole M joka näin kirjoitti ,mutta kirjoitus niin totta kuin olla voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole M joka näin kirjoitti ,mutta kirjoitus niin totta kuin olla voi.

        Et sitte ymmärtäny lukemasi sisältöä.


      • Anonyymi

        Stefu ei jätä. Rakadtaa Sofiaa.


      • Anonyymi

        Sofia on hyvä, herttainen ihminen! Taisit luetella omat luonteenpiirteesi! Olet ainakin paha ihminen! Sofialla on hyviä ystäviä, jotka näkyvät Sofian ohjelmassa. Stefu on aivan hullaantunut Sofiaan eikä ikinä jätä häntä


      • Anonyymi

        Ei tuollaisen luuserin sääliä kukaan kaipaa, hus pois turha ihminen!


      • Anonyymi

        👍👍👍


      • Anonyymi

        Hänellä on paha persoonallisuus häiriö,vaikuttaa tosi epävakaalta ja harhaiselta,ihankun Tuksu,ei ymmärrä, mitä muut tuosta touhusta ajattelee.
        Todellisuuden taju hämärtynyt koko elämään,jonka tähtihetkiä on viinipäissään keimailu täydessä sotatällingissä päästä varpaisiin.


      • Anonyymi

        Tähän kommenttiin sopii ehdottomasti Martina !!!


    • Anonyymi

      Totuushan tuo on. S&S ihastuneet toisiinsa jo vuosia. Martta ei vaan päästänyt millään irti. Sopeutukaa 😁

      • Anonyymi

        Sofia oli naimisissa Niko N kanssa vuoden 2017 alkuun. Oliko Niko N aisankannattaja? Kesällä 2017 Sofia alkoi vikittelemään Martinan miestä. Lähti kuitenkin ulkomaille vaikka hiljattain sanoi että olisi saanut Stefun jo silloin. Sanoi että ei löydä miestä Suomesta eikä halua perustaa perhettä Suomeen. Stefu on pettäjä on ollut ihastunut useaan naiseen. Nyt Sofian oli pakko ottaa Stefu koska entinen elättäjä ja todellinen rakkaus vangittiin. Mutta on hyvä että tuo pariskunta nyt löysi toisensa koska ovat niin toisensa ansainneet.


      • Anonyymi

        Ei ketään voi pitää väkisin suhteesss, tai mies on päästään jälkeen jäänyt ja heikon itsetunnon omava yksilö.Tää on kuitenkin totuus, tässäkin asiassa.


      • Anonyymi

        No miten kävi, kun saivat toisensa. Pelkkää alamäkeä ja syöksykierrettä. Sofian ei olisi kannattanut avautua tästä asiasta. Stefun tyttö osaa lukea ja hänen kaverit.


      • Anonyymi

        Ovat todella ansainneet toisensa S&S kaksi huumevastaista ihmistä, lokitkin nauraa jo heille ristiriitaisista puheistaan!!!! Stefan pakon sanelemana joutui majoittamaan asunnottoman, asunnosta ulosheitetyn, ystävänsä naisen Sofian sehän on totuus, eikä muuksi muutu , että sellainen rakkaustarina, tässäkö oli tosi rakkautta mielestänne? Olen iloinen Martinan puolesta, että lähti ja elämä rauhoittui.


      • Anonyymi

        Ja nyt ihastuminen näkyy kuluneiden kuukausien
        julkisina herjauksina, pettämisinä jne
        KUINKA ROMANTTISTA!


      • Anonyymi

        Soffan sopeuduttava sinitukkiin ja käärmeisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia oli naimisissa Niko N kanssa vuoden 2017 alkuun. Oliko Niko N aisankannattaja? Kesällä 2017 Sofia alkoi vikittelemään Martinan miestä. Lähti kuitenkin ulkomaille vaikka hiljattain sanoi että olisi saanut Stefun jo silloin. Sanoi että ei löydä miestä Suomesta eikä halua perustaa perhettä Suomeen. Stefu on pettäjä on ollut ihastunut useaan naiseen. Nyt Sofian oli pakko ottaa Stefu koska entinen elättäjä ja todellinen rakkaus vangittiin. Mutta on hyvä että tuo pariskunta nyt löysi toisensa koska ovat niin toisensa ansainneet.

        Kyllä. Juuri mäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat todella ansainneet toisensa S&S kaksi huumevastaista ihmistä, lokitkin nauraa jo heille ristiriitaisista puheistaan!!!! Stefan pakon sanelemana joutui majoittamaan asunnottoman, asunnosta ulosheitetyn, ystävänsä naisen Sofian sehän on totuus, eikä muuksi muutu , että sellainen rakkaustarina, tässäkö oli tosi rakkautta mielestänne? Olen iloinen Martinan puolesta, että lähti ja elämä rauhoittui.

        Sofia ja Stefu ovat ihana pari! Olet vain kateellinen! Pari menestyy elämässä vielä loistavasti ja sekös kateellisia hatuttaa, hahhhhaaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten kävi, kun saivat toisensa. Pelkkää alamäkeä ja syöksykierrettä. Sofian ei olisi kannattanut avautua tästä asiasta. Stefun tyttö osaa lukea ja hänen kaverit.

        Lopettakaa tämä tyhjänpäiväinen lätinä. Miten ihmiset jaksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia ja Stefu ovat ihana pari! Olet vain kateellinen! Pari menestyy elämässä vielä loistavasti ja sekös kateellisia hatuttaa, hahhhhaaaa

        Onko Stefu päästetty jo parvekkeelta pois?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia ja Stefu ovat ihana pari! Olet vain kateellinen! Pari menestyy elämässä vielä loistavasti ja sekös kateellisia hatuttaa, hahhhhaaaa

        Odotan mielenkiinnolla , milloin Kauppalehdessä mahdollisesti julkaistaan vuoden menestyjät ja menestystarinat, katsotaan sitten josko tuo kateus vaikka iskisi, muistahan sitten kysyä, nauretaan sitten vaikka yhdessä hahhhaa ...


    • Anonyymi

      Tämän ohjelman tarkoitus ilmeisesti nolata ihan lopullisesti Sofia,Tuksukin jää kakkoseksi,jos noloudesta ja myötähäpeästä vertaillaan,huh huh

      • Anonyymi

        Jos hyvän itsetunnon nainen omistaa, ei koskaan tule kertoo tälläisia asioita mediaan. Nyt vaan häpäisi itsensä, eikä ketään muita huomaa ja ymmärtää jos ymmärtää, miten täydellisesti mokas itsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hyvän itsetunnon nainen omistaa, ei koskaan tule kertoo tälläisia asioita mediaan. Nyt vaan häpäisi itsensä, eikä ketään muita huomaa ja ymmärtää jos ymmärtää, miten täydellisesti mokas itsensä.

        100% samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Tässäpä näämme Sofian älykkyyden ,kuin hän antaa itseään nolata ,koko ohjelma on tehty Sofian nolaamiseksi.,mutta kun ei ymmärrä niin ei voi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        100% samaa mieltä.

        Samoin👍🏻🙏🏼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hyvän itsetunnon nainen omistaa, ei koskaan tule kertoo tälläisia asioita mediaan. Nyt vaan häpäisi itsensä, eikä ketään muita huomaa ja ymmärtää jos ymmärtää, miten täydellisesti mokas itsensä.

        Juuri näin! Surkea luuseri se on…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin! Surkea luuseri se on…

        Ei tyhmyydelle ihminen mitään voi kyllä senäin on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin👍🏻🙏🏼

        Samaa mieltä 👍 Itsetunto-ongelman lisäksi on vielä täydellinen tilannetajun ja pelisilmän puute. Mutta kun rahaa on jostain tehtävä eikä mitään koulutusta ole, niin jälki on sitten tällaista Sofian salaisuudet-tyyppistä scheissea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä 👍 Itsetunto-ongelman lisäksi on vielä täydellinen tilannetajun ja pelisilmän puute. Mutta kun rahaa on jostain tehtävä eikä mitään koulutusta ole, niin jälki on sitten tällaista Sofian salaisuudet-tyyppistä scheissea.

        Sitä saa mitä tilaa. Niin makaa kuin petaa. S ei saa pestyä itseään tästä. Hän tällä avauksellaan vahvisti lopullisesti, kuinka paljon säätänyt kulisseissa.

        En kaipaa tuollaista daamia ystäväpiiriini. Ymmärrän hyvin, että naiset haluavat pitää hänen etäisyyttä, jottei tule säätämään sofioita myös heidän suhteissaan.


      • Anonyymi

        Miksi hän meni tuohon ohjelmaan mukaan,säälittää .


      • Anonyymi

        Ei ole. Sofia esiintyy todella edukseen ohjelmassa! Kannattaa katsoa, mutta voit tukehtua kateuteesi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä 👍 Itsetunto-ongelman lisäksi on vielä täydellinen tilannetajun ja pelisilmän puute. Mutta kun rahaa on jostain tehtävä eikä mitään koulutusta ole, niin jälki on sitten tällaista Sofian salaisuudet-tyyppistä scheissea.

        Oletko nähnyt ohjelman? Jos et niin suu kiinni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tyhmyydelle ihminen mitään voi kyllä senäin on

        Puhutko itsestäsi jälkeenjäänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä saa mitä tilaa. Niin makaa kuin petaa. S ei saa pestyä itseään tästä. Hän tällä avauksellaan vahvisti lopullisesti, kuinka paljon säätänyt kulisseissa.

        En kaipaa tuollaista daamia ystäväpiiriini. Ymmärrän hyvin, että naiset haluavat pitää hänen etäisyyttä, jottei tule säätämään sofioita myös heidän suhteissaan.

        Luuletko, että Sofia haluaisi olla tuollaisen surkimuksen kaveri? Oletko suuruudenhullu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko, että Sofia haluaisi olla tuollaisen surkimuksen kaveri? Oletko suuruudenhullu?

        Nyt alkaa olla kommentit niin ala-asteelaisen tasolla, lapset teille on omat keskustelu kanavat.


      • Anonyymi

        Tuleekohan tää sarja DVD:kin.


    • Anonyymi

      Sometiimillä näppäimet kuumina tänään, veikkaan.

      • Anonyymi

        Turha väheksyä normaaleja ihmisiä, joita Sofian fanit eivät ole. Jokainen järkevä tajuaa että tuollainen veto oli täysin ala-arvoista. Sofia kertoo että Stefu katseli lapsensa vauvakutsuilla toista naista. Kukaan normaali mies, jota Stefu ei tosin ole, ei olisi kovin otettu tuollaisesta. Mutta kyseessähän onkin tahallinen mustamaalaamisyritys Stefun exää kohtaan, joten uskoisin että Stefukin on siinä täysillä mukana.


      • Anonyymi

        Samaa veikkaan !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha väheksyä normaaleja ihmisiä, joita Sofian fanit eivät ole. Jokainen järkevä tajuaa että tuollainen veto oli täysin ala-arvoista. Sofia kertoo että Stefu katseli lapsensa vauvakutsuilla toista naista. Kukaan normaali mies, jota Stefu ei tosin ole, ei olisi kovin otettu tuollaisesta. Mutta kyseessähän onkin tahallinen mustamaalaamisyritys Stefun exää kohtaan, joten uskoisin että Stefukin on siinä täysillä mukana.

        Puolin ja toisin on mustamaalattu. Enkä vieläkään ymmärrä miksi kesti 9 vuotta että irrotti otteensa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha väheksyä normaaleja ihmisiä, joita Sofian fanit eivät ole. Jokainen järkevä tajuaa että tuollainen veto oli täysin ala-arvoista. Sofia kertoo että Stefu katseli lapsensa vauvakutsuilla toista naista. Kukaan normaali mies, jota Stefu ei tosin ole, ei olisi kovin otettu tuollaisesta. Mutta kyseessähän onkin tahallinen mustamaalaamisyritys Stefun exää kohtaan, joten uskoisin että Stefukin on siinä täysillä mukana.

        Näinpä. Heikko mies. Ja epäluotettava. mikään ei ole miehessä seksikkäämpää kuin vahvuus ja se, että pysyy vaimonsa rinnalla ja kääntää vaikka maailman ympäri hänen takiaan. Heikoilla miehillä kääntyy vain niska joka naisen kohdalla. Sori, kyllä voittaja tässä pelissä on Martina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha väheksyä normaaleja ihmisiä, joita Sofian fanit eivät ole. Jokainen järkevä tajuaa että tuollainen veto oli täysin ala-arvoista. Sofia kertoo että Stefu katseli lapsensa vauvakutsuilla toista naista. Kukaan normaali mies, jota Stefu ei tosin ole, ei olisi kovin otettu tuollaisesta. Mutta kyseessähän onkin tahallinen mustamaalaamisyritys Stefun exää kohtaan, joten uskoisin että Stefukin on siinä täysillä mukana.

        Stefan on oksettava liero…toivottavasti on mennyt konkkaan ja joutuu elämään loppuelämänsä köyhänä likaisen lokkinsa kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha väheksyä normaaleja ihmisiä, joita Sofian fanit eivät ole. Jokainen järkevä tajuaa että tuollainen veto oli täysin ala-arvoista. Sofia kertoo että Stefu katseli lapsensa vauvakutsuilla toista naista. Kukaan normaali mies, jota Stefu ei tosin ole, ei olisi kovin otettu tuollaisesta. Mutta kyseessähän onkin tahallinen mustamaalaamisyritys Stefun exää kohtaan, joten uskoisin että Stefukin on siinä täysillä mukana.

        Stefun se teki tällä kommentilla tyhmäksi ja nolasi, ei Martinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä. Heikko mies. Ja epäluotettava. mikään ei ole miehessä seksikkäämpää kuin vahvuus ja se, että pysyy vaimonsa rinnalla ja kääntää vaikka maailman ympäri hänen takiaan. Heikoilla miehillä kääntyy vain niska joka naisen kohdalla. Sori, kyllä voittaja tässä pelissä on Martina.

        👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefan on oksettava liero…toivottavasti on mennyt konkkaan ja joutuu elämään loppuelämänsä köyhänä likaisen lokkinsa kanssa.

        Unohdit sanan tunkkainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha väheksyä normaaleja ihmisiä, joita Sofian fanit eivät ole. Jokainen järkevä tajuaa että tuollainen veto oli täysin ala-arvoista. Sofia kertoo että Stefu katseli lapsensa vauvakutsuilla toista naista. Kukaan normaali mies, jota Stefu ei tosin ole, ei olisi kovin otettu tuollaisesta. Mutta kyseessähän onkin tahallinen mustamaalaamisyritys Stefun exää kohtaan, joten uskoisin että Stefukin on siinä täysillä mukana.

        Sofialla on tuo kaikki vielä edessä, Stefu tuskin muuksi muuttuu ja karma is a bitch.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha väheksyä normaaleja ihmisiä, joita Sofian fanit eivät ole. Jokainen järkevä tajuaa että tuollainen veto oli täysin ala-arvoista. Sofia kertoo että Stefu katseli lapsensa vauvakutsuilla toista naista. Kukaan normaali mies, jota Stefu ei tosin ole, ei olisi kovin otettu tuollaisesta. Mutta kyseessähän onkin tahallinen mustamaalaamisyritys Stefun exää kohtaan, joten uskoisin että Stefukin on siinä täysillä mukana.

        Niin minäkin veikkaan ukkeli täysillä mukana. Luodut toisilleen S&S yhtä lapsellisia , mutta toivotaan heillekin onnea tässä elämässä kaikesta huolimatta, jokainen tarvitsee rakkautta. Stefan olisi voinut ajatella enemmän perhettään ja sitä, mitä antaa nyksän suoltaa suustaan ja hyväksyy, eikö ole miestä sanomaan vastaan vai puuttuuko täysin ymmärrys asioista? Todella noloa ja vielä nolompaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä. Heikko mies. Ja epäluotettava. mikään ei ole miehessä seksikkäämpää kuin vahvuus ja se, että pysyy vaimonsa rinnalla ja kääntää vaikka maailman ympäri hänen takiaan. Heikoilla miehillä kääntyy vain niska joka naisen kohdalla. Sori, kyllä voittaja tässä pelissä on Martina.

        Niin on. Kaikki sympatiat Martinalle <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. Kaikki sympatiat Martinalle <3

        Martina ei kaipaa luusereiden sympatiaa! Martina ei edes katso tuollaiseen häviäjään päinkään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ei kaipaa luusereiden sympatiaa! Martina ei edes katso tuollaiseen häviäjään päinkään!

        Stefu ei ole komea,hampaat harottaa suussa,puhua sössöttää,polttaa tupakkaa,käyttää piriä,dokaa....kävis laittamassa kuoret niihin hampaisiinsa kun on kerta rahaa....joo eipä ne Sofian kans pussaile,samapa tuo🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha väheksyä normaaleja ihmisiä, joita Sofian fanit eivät ole. Jokainen järkevä tajuaa että tuollainen veto oli täysin ala-arvoista. Sofia kertoo että Stefu katseli lapsensa vauvakutsuilla toista naista. Kukaan normaali mies, jota Stefu ei tosin ole, ei olisi kovin otettu tuollaisesta. Mutta kyseessähän onkin tahallinen mustamaalaamisyritys Stefun exää kohtaan, joten uskoisin että Stefukin on siinä täysillä mukana.

        Mitäs jos Sohvin omilla vauvakutsuilla Stefanin ja toisen naisen katseet kohtaavat intohimoisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefu ei ole komea,hampaat harottaa suussa,puhua sössöttää,polttaa tupakkaa,käyttää piriä,dokaa....kävis laittamassa kuoret niihin hampaisiinsa kun on kerta rahaa....joo eipä ne Sofian kans pussaile,samapa tuo🤣

        Martina sai laminaatit legoihinsa Thermanin rahoilla eli rahat meni jo !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha väheksyä normaaleja ihmisiä, joita Sofian fanit eivät ole. Jokainen järkevä tajuaa että tuollainen veto oli täysin ala-arvoista. Sofia kertoo että Stefu katseli lapsensa vauvakutsuilla toista naista. Kukaan normaali mies, jota Stefu ei tosin ole, ei olisi kovin otettu tuollaisesta. Mutta kyseessähän onkin tahallinen mustamaalaamisyritys Stefun exää kohtaan, joten uskoisin että Stefukin on siinä täysillä mukana.

        Eikö Stefu ja Martina olleet erossakin Martinan odotusaikana? Lehtijuttuja oli Martinan äidistä ja Martinasta parkumassa isättömänä elämisestä ja monta muuta erojuttua. No jos Hannu-suhde on totta, niin hyvä näin. Olihan jossain välissä Hannes-jääkiekkoilija, jota Martina kusetti yrittäessään saada Stefua mustasukkaiseksi. Ehkä Martina kuvittelee yhä lukkiutuvansa Stefun kanssa yhteen. Se tullaan jossain välissä näkemään. Mutta sitä ennen jumpataan 14 päivää kerrallaan erilaisilla treeneillä, aterioilla ja muulla paskalla.


    • Anonyymi

      Todella sikamaista Stefulta sallia escortiltaan tällaista paskaa, ajattelisi tytärtään…mitään muuta sisältöä ei Sofian kuraohjelmaan saatu niin piti vanhoja asioita alkaa penkomaan. Oksettavaa!

      • Anonyymi

        Jospa nyt jätetään tämä tytär tämän ulkopuolelle, vai onko niin, että kun ei enää muuta ole , niin vedetään taas lapsikortti esiin !!!! voi voi


      • Anonyymi

        Järkky ja luokaton bimbo.


      • Anonyymi

        Mitä mieltä tytär on isästään muutaman vuoden kuluttua....? Se jää nähtäväksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa nyt jätetään tämä tytär tämän ulkopuolelle, vai onko niin, että kun ei enää muuta ole , niin vedetään taas lapsikortti esiin !!!! voi voi

        No kukahan sen tytärkieliksi tuossa
        Ohjelmassa veti esiin!


      • Anonyymi

        Oletko katsonut ohjelman? Et ole, mutta tiedät sisällön? Olet yksinkertainen tollo, säälin sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa nyt jätetään tämä tytär tämän ulkopuolelle, vai onko niin, että kun ei enää muuta ole , niin vedetään taas lapsikortti esiin !!!! voi voi

        Sofia, siis itse Sofia sohaisi suoraan tyttäreen ! Eli katse Sofiaan päin !


    • Anonyymi

      Martinan ja lasten onni on todella vaikea pala piripariskunnalle!

      • Anonyymi

        Päivän naurut 😂


      • Anonyymi

        Jätä nyt ne lapset pois täältä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä nyt ne lapset pois täältä!!!

        Tämä kommentti Sofian instaan, kiitos. Sofia veti asian esiin. Täydellinen kusipää.


    • Anonyymi

      Toivottavasti ohjelmassa paljastaa lisää totuuksia, tämähän on mielenkiintoista ja myrkkyä tietyille faneille 👏

      • Anonyymi

        Sofia tunnetusti puhuu muunneltua totuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia tunnetusti puhuu muunneltua totuutta.

        Martina se on joka kertoo milloin mitäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia tunnetusti puhuu muunneltua totuutta.

        Eihän Sohvin puheita usko kukaan ,valehtelee niin paljon ,että ei muista tänään mitä eilen sanoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia tunnetusti puhuu muunneltua totuutta.

        Sofia on rehellinen, paina se mieleesi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia on rehellinen, paina se mieleesi!

        😅😅😅🤣🤣🤣😂😂😂, Sohvi rehellinen? Luulen, että ei tiedä mitä sana tarkoittaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän Sohvin puheita usko kukaan ,valehtelee niin paljon ,että ei muista tänään mitä eilen sanoi.

        Juuri näin. Sofian sanomiset on aivan puuta heinää, merkityksetöntä höpöttelyä ja kaikkea muuta kuin totta. Mutta nyt Sofiankin mittapuulla tuli paha moka.

        Jokaikinen tuntemani mies lennättäisi elämästään saman tien naisen, joka etenkin julkisesti antaisi moisia lausuntoja liittyen oman lapsensa perhe-elämään. Ei olisi edes keskustelun paikka. Mutta he ovatkin miehiä, eikä mitään päihdeongelmaisia nöyräpoikia. Ja nämä oikeat miehet saavat kumppanikseen oikeita ja älykkäitä naisia.


    • Anonyymi

      Martinalla kova tarve nyt otatttaa kuvia kuinka rakastunut hän on. Rampilla nakki alahuulena 😂 . Kaunis Sofia vie voiton . Martina alkoi kovasti vaalentaa hiuksia samoihin aikoihin kun Sofia. Kaikessa pitää matkia

      • Anonyymi

        Ei välitä pätkääkään. Tietää ja tuntee tuon pariskunnan mitä ovat. Jokainen järkevä näkee että hyvä kun pääsi eroon ja sai niin paljon parempaa tilalle.


      • Anonyymi

        Sofia on tummentanut hiuksia ja Martina vaalentanut. Sieppi on myös vaalentanut, joten ketä matkii?


      • Anonyymi

        Oletko noin tyhmä, kun tuo kommenttisi kertoo?
        Onko nämä Sohvin kannustajat ihan löylynlyömiä?
        Miten kehtaavat edes päästää suustaan noita juttuja ulos.

        Taitaa olla niin, että fanit ovat samaa maata tuon oksettavan otuksen kanssa!


      • Anonyymi

        Martina matkii Sofiaa: Piti saada kirja kun Sofiallakin oli, hiukset pitää olla samanlaiset kuin Sofialla. Martina on vanha ja rupsahtanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko noin tyhmä, kun tuo kommenttisi kertoo?
        Onko nämä Sohvin kannustajat ihan löylynlyömiä?
        Miten kehtaavat edes päästää suustaan noita juttuja ulos.

        Taitaa olla niin, että fanit ovat samaa maata tuon oksettavan otuksen kanssa!

        Mikä sinä olet muita tuomitsemaan? Jos et pidä Sofiasta, niin moni muu pitää! Sofia on ihana nainen! Koita hakea apua tuohon katkeruuteen ja vihaasi!


      • Anonyymi

        Voi sua teiniä. Hiuksetko sinua nyt kismittää ? Menisitkö nyt ikäistesi seuraan pohtimaan uutta hiusmallia a la Sofia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko noin tyhmä, kun tuo kommenttisi kertoo?
        Onko nämä Sohvin kannustajat ihan löylynlyömiä?
        Miten kehtaavat edes päästää suustaan noita juttuja ulos.

        Taitaa olla niin, että fanit ovat samaa maata tuon oksettavan otuksen kanssa!

        Kyllä he valitettavasti ovat. Ja ilmeisen kipakat löylyt kyseessä.
        Onhan se selvää, että Sofian ihailijat omaavat saman arvot ja samantapaiset jutut, kuin Sofiakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinä olet muita tuomitsemaan? Jos et pidä Sofiasta, niin moni muu pitää! Sofia on ihana nainen! Koita hakea apua tuohon katkeruuteen ja vihaasi!

        En näe tuon kommentoijan kommentissa mitään vihaa enkä katkeruutta. Mutta ymmärrettävästi ällistystä sitäkin enemmän. Ja jaan aivan sanat ajatukset hänen kanssaan: kuinka löylynlyömiä nämä Sofia ihailijat oikeasti on ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina matkii Sofiaa: Piti saada kirja kun Sofiallakin oli, hiukset pitää olla samanlaiset kuin Sofialla. Martina on vanha ja rupsahtanut

        Onko Sofialla kirja? Muuten tuosta Martinasta, hänellähän on kuitenkin kaksi lasta, Sofia vasta unelmoi lapsista. Mistä lähtien -40kypänen on vanha, kun käsittääkseni tuon ikäiset ovat rimaa hipoen ylittäneet teini-iän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina matkii Sofiaa: Piti saada kirja kun Sofiallakin oli, hiukset pitää olla samanlaiset kuin Sofialla. Martina on vanha ja rupsahtanut

        Kyllä se nyt niin on, että Martina hehkuu kauniimmin kuin koskaan päästyään Stefanista eroon ja on löytänyt paremman miehen rinnalleen. Sofia sen sijaan näyttää väsyneemmältä koko ajan, eikä siihen auta mitkään voiteet tai huulitäytteet (on pilannu huulensakin niin, että ylähuuli ei liiku enää ollenkaan). Tyhjä zombie-katse. Jos Sofiaa ja Martinaa vertaa keskenään, niin Martina tässä on voittanut täyspotin, Sofia ei muuta kuin tosi huonon maineen.

        Eikö Sofia muuten ole huomannut, kuinka Intohimoisesti Stefan katselee muita naisia. Ja tilaisuuden tullen menee sänkyyn.


      • Anonyymi

        Heti tuli Martinalla pusi pusi kuvia nakkihuulen kanssa, on hänellä kova tarve vastavetoon näyttääkseen, että ollaan niin siunattuja, onnellisia ja kiitollisia , Pikkarainen on vaan rahaton ja ei ulkonäöllä pilattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heti tuli Martinalla pusi pusi kuvia nakkihuulen kanssa, on hänellä kova tarve vastavetoon näyttääkseen, että ollaan niin siunattuja, onnellisia ja kiitollisia , Pikkarainen on vaan rahaton ja ei ulkonäöllä pilattu.

        Katso kuule ihan omia huuliasi, vaikka häppäreitäsi. Martiina on kaiken ton, sohvan ja pultsun yläpuolella. Hannu on huipputyyppi.


    • Anonyymi

      Miksi hän jätti Ranta-ahon? Eikö rakkaus ollutkaan aitoa? Tosi rakkaus olisi kestänyt Ranta-ahon vankilatuomionkin ajan.

      • Anonyymi

        Koska Ranta-aho jätti Sofian.


      • Anonyymi

        Just näin. Puhui elämänsä rakkaudesta. Toivon Ranta-Aholle hyvää puolisoa perheen kera,hän kyllä kestää ja aika kuluu nopeasti,oli kiven sisällä tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin. Puhui elämänsä rakkaudesta. Toivon Ranta-Aholle hyvää puolisoa perheen kera,hän kyllä kestää ja aika kuluu nopeasti,oli kiven sisällä tai ei.

        Et oo tosissas! Tuolle huumeukolle puoliso ja perhe????


      • Anonyymi

        Ranta-aho halusi jättää Sofian, mutta Sofia ei tarttunut tarjoukseen puolen vuoden elatuksesta eron jälkeen. Ei tietenkään tarttunut, koska ei Sofialla ole koskaan ollut aikomustakaan elättää itse itseään. Puoli vuotta kuluu nopeasti, eihän sellaisen voi suostua. Onneksi muistui mieleen Mr Therman. Ja tärppäsi. Tosin tuplaelatus loppui siihen paikkaan, kun käry kävi, ja Sofia joutui tyytymään huomattavasti vaatimattomampaan elintasoon. Parhaansa Stefu parka yrittää, mutta ei rahkeet riitä, kuten ulosotto vahvistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin. Puhui elämänsä rakkaudesta. Toivon Ranta-Aholle hyvää puolisoa perheen kera,hän kyllä kestää ja aika kuluu nopeasti,oli kiven sisällä tai ei.

        Tämä on niiiiin parasta:"Toivon Ranta-Aholle hyvää puolisoa perheen kera,hän kyllä kestää ja aika kuluu nopeasti,oli kiven sisällä tai ei." Eisaatawitt, oikeasti, hän kyllä kestää, oi sinua, aika kuluu nopeasti......noh, ehkä sinullekin selviää jossain vaiheessa, kunhan kasvat, ei se aika sen nopeampaa kulu oli sitten vankilassa tai vapaana, oi sinua.... ettet olisi niitä teinejänä jotka kuolaa tuon huumeukon perään.


    • Anonyymi

      Tuosta tunnustuksesta ei heru pisteitä Stefanille.

      • Anonyymi

        Päinvastoin.


    • Anonyymi

      Nähdäänkö sarjassa kuinka Stefan saa mielestään liian vähän huomiota Sofialta ja itkeä parkuu kuin nainen?

      • Anonyymi

        😥😥 Itkuiikka! Muka aikuinen mies, joka on jäänyt lapsen asteelle. Tuosta kultamunasta joku kehtaa vielä tapella!! Oksetus!


      • Anonyymi

        Oliskohan videomateriaalia parveke itkuista? Luultavasti siksi ei Seiskassa julkaistu kun säästeltiin tähän ohjelmaan?


    • Anonyymi

      Nyt pientä rajaa tuohon mollaamiseen.

      • Anonyymi

        Sofialle ja Stefulle? Kyllä, olen samaa mieltä, että rahankiilto silmissä voisi kuitenkin vähän miettiä mitä ”salaisuuksia” latelee pas….ohjelmassaan. Miettisi lasta!!!


      • Anonyymi

        Minkälainen nainen menee julksesti sanomaan että jo miehen vauvakutsuilla mies ihastui minuun. Aikaa on 9 vuotta. Jos mies antaa tuohon luvan niin voi kysyä että minkälainen mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen nainen menee julksesti sanomaan että jo miehen vauvakutsuilla mies ihastui minuun. Aikaa on 9 vuotta. Jos mies antaa tuohon luvan niin voi kysyä että minkälainen mies?

        Tämä👍🏻
        Jos näin olisi normaalin ihmisen kohdalla, valkenisi hiiteen asti asiasta-jumalauta mikä rimanalitus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen nainen menee julksesti sanomaan että jo miehen vauvakutsuilla mies ihastui minuun. Aikaa on 9 vuotta. Jos mies antaa tuohon luvan niin voi kysyä että minkälainen mies?

        Lapsen takia pitäisi suunsa kiinni. Stefullakin taustakuvana...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofialle ja Stefulle? Kyllä, olen samaa mieltä, että rahankiilto silmissä voisi kuitenkin vähän miettiä mitä ”salaisuuksia” latelee pas….ohjelmassaan. Miettisi lasta!!!

        Vaadi näitä rajoja tässä kohdassa ainoastaan Sofialle ja Stefulle. He ylittivät kaikki rajat, ja saavat juuri sellaista palautetta kun ansaitsevatkin.


    • Anonyymi

      Ei mitään parempaa sisältöä löytynyt ohjelmaan kuin melkein 10 vuotta vanhat asiat ja Stefun huomion tarve🙄🙄🙄 Hohhoijaa…

      • Anonyymi

        Tuo on noin kymmenen sekunnin pätkä koko ohjelmast! Oletko idiootti, kun et tuota tajua?


    • Anonyymi

      Mikä salaisuus toi nyt on? On ollut aina tiedossa, että Stefu pettää minkä ehtii ja olishan nyt ihme ollut jos ei Sofiaa olisi käynyt sutasemassa.

      • Anonyymi

        Ainakin vuonna 2017 on näin tapahtunut eli Sofia tunki heidän parisuhteeseensa silloin viestittelyineen.


    • Anonyymi

      Niinpä Sofiahan on oikea ällötys,ei ajattele lainkaan mitä suustaan päästää.Eikä ajattele sitäkään ,että sanomiset jää iäksi näille seinille ,jos ne kerran on sanonu.Mutta mitäpä muutakaan kullankaivajalta voi odottaa. Kuinka ihminen voi polttaa siltoja takaansa ,käsittämätön ihminen hävetä ei osaa mitään ,mutta toisaalta onhan niitäkin olemassa ,mutta hyvin ei ole käynyt heille.

    • Anonyymi

      "Hän ihastui minuun kun Martina odotti heidän lastaan" - voi miten ala-arvoista tekstiä.

      • Anonyymi

        Ja puhuu vielä, etteivät kommentoi suhdettaan julkisesti koska se on tyylikästä😂😂😂


      • Anonyymi

        Kiva viikko lapsella edessä…


      • Anonyymi

        Suuri loukkaus myös lasta kohtaan. Tarkoituksella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja puhuu vielä, etteivät kommentoi suhdettaan julkisesti koska se on tyylikästä😂😂😂

        Tota pariskuntaa ja tyylikkyyttä ei voi mainita samassa lauseessa….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja puhuu vielä, etteivät kommentoi suhdettaan julkisesti koska se on tyylikästä😂😂😂

        Todella tyylikästä , ei sanat riitä!
        Kyllä nyt mokasi pahimman kerran🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tota pariskuntaa ja tyylikkyyttä ei voi mainita samassa lauseessa….

        Eikä kyllä M&H pariskuntaakaan. Tyylikkyys kaukana kaikista näistä neljästä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja puhuu vielä, etteivät kommentoi suhdettaan julkisesti koska se on tyylikästä😂😂😂

        Kyllä vaan, tämä parihan on juurikin ja erityisesti tunnettu tyylikkyydestään aivan jokaisella elämän osa-alueella. Tämän voi tarkistaa viikottain mm. seiskasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä kyllä M&H pariskuntaakaan. Tyylikkyys kaukana kaikista näistä neljästä!

        Martina ja Hannu eivät ole tehneet kenellekään yhtään mitään pahaa tai kurjaa, vaan elävät rauhassa omaa hyvää elämäänsä ja nauttivat yhteisestä tekemisestä mm lasten, perheen ja ystävien kanssa. Ei voi puhua samana päivänäkään näistä kahdesta parista, joista toinen pari on täysin tolkuton. Joka asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä kyllä M&H pariskuntaakaan. Tyylikkyys kaukana kaikista näistä neljästä!

        Roskasakkia koko nelikko !!!! Tällaisissa asioissa mitataan se sivistys ja henkinen taso ja näillä neljällä se puuttuu !!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ja Hannu eivät ole tehneet kenellekään yhtään mitään pahaa tai kurjaa, vaan elävät rauhassa omaa hyvää elämäänsä ja nauttivat yhteisestä tekemisestä mm lasten, perheen ja ystävien kanssa. Ei voi puhua samana päivänäkään näistä kahdesta parista, joista toinen pari on täysin tolkuton. Joka asiassa.

        Taas on Martinalla " perhe " koossa ! joopa joo....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas on Martinalla " perhe " koossa ! joopa joo....

        Ei tarvitse Martinan enää " ylläripullaa " vääntää !


    • Anonyymi

      Totuus sattuu.

      • Anonyymi

        Ketä kiinnostaa vanhat asiat? Minua ei ainakaan ja tuskin kovin montaa muutakaan. Sofia nolasi kyllä itsensä ja Stefun tässä ihan huolella. Säälittävää että pitää penkoa vanhoja juttuja, jotka on sitä paitsi ollut valtaosalla tiedossa jo aikaa sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa vanhat asiat? Minua ei ainakaan ja tuskin kovin montaa muutakaan. Sofia nolasi kyllä itsensä ja Stefun tässä ihan huolella. Säälittävää että pitää penkoa vanhoja juttuja, jotka on sitä paitsi ollut valtaosalla tiedossa jo aikaa sitten.

        Valtaosalla? Olisi edes aloittanut tuosta vuodesta 2017 jos välttämättä halusi jotain kertoa. Jostain syystä jätti sen väliin koska silloinhan hän oli rikkomassa heidän parisuhdettaan. Puhuu vauvakutsuista 9 vuoden takaa ja sitten vuoden 2020 tapahtumista että Stefu oli jo mukamas eronnut. Tuolloin 2017 oli rikkomassa perhettä. Vai tuleeko siitäkin jotain muunneltua totuutta kuten jo vlogissaan on puhunutkin. Että mukamas viatonta. Ja tietenkin se oli taas Stefu joka aloitti.


      • Anonyymi

        Tiedätkö ketä tuo totuus satuttaa kaikkein eniten? Ei näitä aikuisia sekoilijoita vaan sitä pientä tyttöä, joka kyllä osaa lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö ketä tuo totuus satuttaa kaikkein eniten? Ei näitä aikuisia sekoilijoita vaan sitä pientä tyttöä, joka kyllä osaa lukea.

        Just näin. Täysin moraaliton teko! Missä ohjelman tekijöiden ja esittäjien vastuu?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin. Täysin moraaliton teko! Missä ohjelman tekijöiden ja esittäjien vastuu?!

        Nimenomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtaosalla? Olisi edes aloittanut tuosta vuodesta 2017 jos välttämättä halusi jotain kertoa. Jostain syystä jätti sen väliin koska silloinhan hän oli rikkomassa heidän parisuhdettaan. Puhuu vauvakutsuista 9 vuoden takaa ja sitten vuoden 2020 tapahtumista että Stefu oli jo mukamas eronnut. Tuolloin 2017 oli rikkomassa perhettä. Vai tuleeko siitäkin jotain muunneltua totuutta kuten jo vlogissaan on puhunutkin. Että mukamas viatonta. Ja tietenkin se oli taas Stefu joka aloitti.

        Sofia ei puhu koskaan totta. Ei koskaan.


    • Anonyymi

      Sofian omia babyshowereita orotellessa… Yleensä suhde päättyy samanlailla minkälaisista olosuhteista se on alkanutkin. Turha sitten vollottaa maha pystyssä kun mies ihastuu seuraavaan. Kyllä tuommoiset miehet tiedetään ”kaikki perustuu valloituksen haluun”. Normaali mies rakastaa puolisoaan kahta enemmän kun lapsi on tulossa ja viehättävän naisen kohdatessa miettii korkeintaan ”olipas ihastuttava henkilö”. Kyllähän näille pelimiehille riittää aina bimboja joilla ei ole elämänkokemusta niin että ymmärtäisivät pelin hengen. Lopulta nainen oppii muutaman kerran sydämensä uudelleen rakennettuaan. Toisaalta pelimiehelle voi riittää ”tuore kala” läpi elämän. Rahalla saa ja toisinaan myös ihmisiä.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse edes niitä odottaa, johan se käy polkemassa kaikkea mikä liikkuu…


      • Anonyymi

        Voi että ottaa toisten rakkaus koville ❤️


      • Anonyymi

        Kalakengät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että ottaa toisten rakkaus koville ❤️

        Rakkaus? 😂 Stefu on patologinen pettäjä, Sofiankin aikana hoidellut muita naisia. Ei ota koville heidän ”rakkaus” lähinnä säälittää koko soppa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että ottaa toisten rakkaus koville ❤️

        Missä se rakkaus näkyy, näytä edes yksi kuva missä ovat rakastuneita, aina Stefu kuin paskaa syönyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus? 😂 Stefu on patologinen pettäjä, Sofiankin aikana hoidellut muita naisia. Ei ota koville heidän ”rakkaus” lähinnä säälittää koko soppa.

        Hahhaa, totuus sattuu kun heti piti kommentoida! Olet kateellinen heidän onnestaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä se rakkaus näkyy, näytä edes yksi kuva missä ovat rakastuneita, aina Stefu kuin paskaa syönyt

        Sofia salaisuuksissa näkyy. Stefu ja Sofia ovat todella rakastuneita, se näkyy jo kauas


      • Anonyymi

        Sofia näyttää kylläkin olevan harvinaisen kovapäinen hahmo, koska ei opi mitään. Melkoinen mahalasku vankilaan kautta maitojunalla kotiin Marbellan hienostoalueelta, ja edelleen röyhkeä ja sairaalloisen itserakas ihminen. Mä olen vakavasti sitä mieltä, että Sofialla on ongelma henkisellä puolella. Ja iso.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että ottaa toisten rakkaus koville ❤️

        Kyllä. Isänrakkaus näyttää ottavan Sofiaa tosi koville, kun pitää sohia tämän tyttäreen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhaa, totuus sattuu kun heti piti kommentoida! Olet kateellinen heidän onnestaan!

        Siitäkö onnesta, mistä seiska viikottain raportoi ? No toki!


    • Anonyymi

      Miksi ei aloittamut kertomusta siitä ajasta kun oli teini? Katsojia kiinnostaa ihmisen historia.

      • Anonyymi

        Koska se puhuu vaan palturia ja muiden vanhoja asioita, omat asiat ei kestä päivänvaloa. On ollut laiska siivellä eläjä aina. Niko1 kotiinkin muutti ennen kun exä ehti hönen ja lasten tavarat kantaa ulos, ihan kuin kävin Stefunkin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska se puhuu vaan palturia ja muiden vanhoja asioita, omat asiat ei kestä päivänvaloa. On ollut laiska siivellä eläjä aina. Niko1 kotiinkin muutti ennen kun exä ehti hönen ja lasten tavarat kantaa ulos, ihan kuin kävin Stefunkin kanssa.

        Opettele kirjoittamaan luuseri!


      • Anonyymi

        Ei voi. Helsinkiin muutto ja elatus kouluaikana ei ehkä kestä päivänvaloa ? Ja se koulukin jäi kesken, vaikka ompelija-äiti osti Vuittonin koululaukuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele kirjoittamaan luuseri!

        Hyvinhän tuo kommentoija kirjoitti. Älä nyt kiukuttele muille, kun Sofia mokaa.


    • Anonyymi

      Ihminen joka ei kunnioita puolisonsa lasta ex liitosta, ei ansaitse arvostusta.

      • Anonyymi

        Se on todellakin näin. Hyi yök miten oksettavaa! Tuotantoyhtiö ehtisi vielä toimia oikein ja jättää julkaisematta!


      • Anonyymi

        Olen täysin samaa mieltä. Ja toinen kysymys on, hyväksyykö myös Stefu tällaisten kommenttien julkaisemisen? Eipä heru arvostusta hänellekään, jos näin on. Koville näyttää ero ottavan edelleen S&S:llä, kun eivät pääse elämässään eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on todellakin näin. Hyi yök miten oksettavaa! Tuotantoyhtiö ehtisi vielä toimia oikein ja jättää julkaisematta!

        Idiootti, se on julkaistu jo, vaikka kateellisena haluaisitkin ettei olisi, heh, onko mukavaa olla noin katkera??


      • Anonyymi

        Tämä on täysin totta ja ennen pitkää realisoituu jokaiselle ymmärtämättömällekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idiootti, se on julkaistu jo, vaikka kateellisena haluaisitkin ettei olisi, heh, onko mukavaa olla noin katkera??

        Herranjestas ! Ymmärsinkö mä nyt oikein ? Ollaan kateellisia siitä, että Sofia mokasi oikein huolella oman ohjelmansa ensimmäisessä jaksossa ? Jo siinä.
        Mä olen vakuuttunut, että Sofian lausuntojen lopputulema on hyvin katkera Sofia. Me muut vain saimme jälleen todeta, että nainen on tismalleen sitä minkä kuvan itsestään koko ajan antaakin. Tai oikeastaan vielä pahempi.


    • Anonyymi

      Kenen eteen Sofia asettui tuolloin kaikille neljälle kun Stefu kiinnostui?

      Itkikö Stefan jo ensikiinnostuksen aikana vai alkoiko hänen itkemisvimma vasta myöhemmin?

      • Anonyymi

        Mä luulen että itkut on alkanut vasta kun kassa tyhjentynyt luksus feikkaamisen myötä ja firma ajautunut konkkaan😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulen että itkut on alkanut vasta kun kassa tyhjentynyt luksus feikkaamisen myötä ja firma ajautunut konkkaan😂😂😂

        Kyllä itteekin itkettäis jos tajuisin et oon paskonut bisnekset ja kaiken muunkin muovisen tyhjäpään takia😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä itteekin itkettäis jos tajuisin et oon paskonut bisnekset ja kaiken muunkin muovisen tyhjäpään takia😂😂😂

        Sama


    • Anonyymi

      Kaikenlaista kuraa Discovery alentuu esittämään rahan toivossa🤢

      • Anonyymi

        Sanos muuta, Iholla-sarja aivan ala-arvoinen 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanos muuta, Iholla-sarja aivan ala-arvoinen 😂

        Tämä tulee kyllä viemään paskimman ohjelman kisan…


      • Anonyymi

        Pohjanoteeraus. Melkein kenestä tahansa muusta julkkiksesta olisi
        voinut ohjelman tehdä...EIKÖ KETÄÄN MUUTA LÖYTYNYT?
        Muijalla sentään huumetuomiokin...tuotantoyhtiön moraali????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjanoteeraus. Melkein kenestä tahansa muusta julkkiksesta olisi
        voinut ohjelman tehdä...EIKÖ KETÄÄN MUUTA LÖYTYNYT?
        Muijalla sentään huumetuomiokin...tuotantoyhtiön moraali????

        Ratsastaa katiskalla. Jos vielä jotain irtoaisi Ranta-aholla. Sofia luulee olevansa suuri stara, vaikka ainoa syy miksi hänestä haluttiin tehdä ohjelma (vai halusiko Sofia itse.. ) on se, että hän on jätetty katiskamorsian, joka hengailee Martinan exän kanssa.
        Jos Sofia tappelisi jonkun matti meikkiksen kanssa, ketä edes alkuun kiinnostaisi ? Ei edes ihailijoitaan. Tosin ei olisi ihailijoitakaan.

        Koska kaiken ihailun syy on viha Martinaa kohtaan. Ja kiinnostuksen syy löytyy sekä huumekeisari Ranta-ahosta että jälleen kerran Martinasta.
        Kuten tänäänkin on nähty. Martina nousi aiheeksi Sofian showsta. Ja Martinan exä on se, joka shown rahoittaa. Keskustakämppä, logot, matkat, hummeridinnerit jne. Kaikki se, mitä showta varten ulosottohelvetissä painivan miehen täytyy kyetä kustantamaan. Ja siltikään mikää ei ole lähellekään sitä, mihin Ranta-aho pystyi.

        Mutta se joka maksaa liian kovan hinnan, on Martinan ja Stefun tytär. Ja se on anteeksiantamatonta.
        En vahingossakaan katso tätä Sofian salaisuuksia avavaa ohjelmaa. Sofiassa ei ole mitään salaista. On ainoastaan harvinaisen läpinäkyvästi ilkeä, moniongelmainen, itserakas ja harhassaan elävä hyväksikäyttäjä. Ja tämä kaikki on hyvinkin yleistä tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanos muuta, Iholla-sarja aivan ala-arvoinen 😂

        Discovery on ala-arvoisin kanava ikinä, en katso !!!!


    • Anonyymi

      Stefanin äiti voisi nyt ottaa poikaansa vähän korvasta kiinni ja ravistella, kun sallii natkun törkeyksien latelun! Miten lapatossu voi mies olla, että sallii kaiken? Taitaa olla Sofia joka röyhkeästi nakkaa Stefun ulos Stefun omistamista / vuokraamista kiinteistöistä!

      • Anonyymi

        Stefu tuntuu pelkäävän, että Sofiakin jättää. Eiköhän kaiken aikaa ole sellainen uhka ilmassa, ainakin teoreettisesti. Onhan tuo suhde aika onneton sekoilevan tuittupäisen miehen kanssa.


    • Anonyymi

      No yrittävät vieläkin Stefun kanssa maalittaa ja loukata Martinaa, niin paljon heitä ketuttaa, kun Martina porskuttaa ja on onnelinen tällä hetkellä, kaikkensa kyllä yrittivät ig:ssa jo. Jos todella Stefan oli kiinnostunut, miksi sitten ei ottanut ja nainut Sofiaa? Turha sanoa lapsi oli syynä, ei se ole koskaan estänyt Stefania juoksemasta tisumisujen perässä. ...

      • Anonyymi

        👍🏻👍🏻👍🏻 Ässistä ei saa onnelllisia yhdessä eikä erikseen, ovat sen verran sekaisin. Nyt sitten itkettää kumpaakin kun toinen on mitä on, ovat ansainneet toisensa ja kaiken mitä saavat. Toivottavasti eivät lisäänny, se ei tulisi päättymäön hyvin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍🏻👍🏻👍🏻 Ässistä ei saa onnelllisia yhdessä eikä erikseen, ovat sen verran sekaisin. Nyt sitten itkettää kumpaakin kun toinen on mitä on, ovat ansainneet toisensa ja kaiken mitä saavat. Toivottavasti eivät lisäänny, se ei tulisi päättymäön hyvin!

        Höpsö, ovat onnellisia yhdessä.


      • Anonyymi

        Kuka mahtaa maalitta ja ketä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsö, ovat onnellisia yhdessä.

        Kyllä vain, Stefu itkee yksin parvekkeella ja kirjottelee solvauksia ihanasta muikkelistaan instaan😂😂😂😂 ai että, on ne niiiin onnellisia. Ovat niin sekaisin, etteivät tajua miten huvittavaa niiden sekoilu on!


      • Anonyymi

        Heidän pitäisi olla onnellisia kun vihdoin saivat toisensa. Median mukaan Martina jätti Stefun ja Niko jätti Sofian. Vai aikoivatko he molemmat jatkaa seurusteluaan olemalla parisuhteessa omilla tahollaan. Mitä järkeä siinä olisi ollut muuta kuin Stefulla olisi kotona asiat hoitunut muiden toimesta ja Sofialla olisi ollut elatus ja asunto Nikon puolelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍🏻👍🏻👍🏻 Ässistä ei saa onnelllisia yhdessä eikä erikseen, ovat sen verran sekaisin. Nyt sitten itkettää kumpaakin kun toinen on mitä on, ovat ansainneet toisensa ja kaiken mitä saavat. Toivottavasti eivät lisäänny, se ei tulisi päättymäön hyvin!

        Taivas varjelkoon lapsia heiltä


      • Anonyymi

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsö, ovat onnellisia yhdessä.

        Kyl. Näinhän seiskakin raportoi viikottain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivas varjelkoon lapsia heiltä

        Kyllä !


    • Anonyymi

      Ihanaa että Marsun kulissit vihdoin rytinällä kaatuu.

      • Anonyymi

        Mitkä kulissit? 9 vuoden takaiset, ketä kiinnostaa😄


      • Anonyymi

        10:15 Aivan, ja sometiimi raivon vallassa 👍😅


      • Anonyymi

        Martina kaatoi itse kulissinsa jo vuosi sitten. Rohkea teko häneltä, ei varmasti ollut ihan helppo päätös, mutta pelkkää positiivista han siitä hänelle seurasi.
        Eiköhän ennen pitkää Sofiakin kaada omansa, sitten kun on valmis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina kaatoi itse kulissinsa jo vuosi sitten. Rohkea teko häneltä, ei varmasti ollut ihan helppo päätös, mutta pelkkää positiivista han siitä hänelle seurasi.
        Eiköhän ennen pitkää Sofiakin kaada omansa, sitten kun on valmis.

        Juuri näin. Iso respect Martinalle. Roskasakki sitten erikseen.


      • Anonyymi

        Paskat. Martina kasvattaa osakseen saamaansa kannustusta Sofian tyhmillä esiintuloilla. Aivan sama kuvio kuin viime keväänä. Oikeastaan Martina voisi lähettää Sofialle pienen kiitoskirjeen ja kehoittaa jatkamaan samalla linjalla. Sofian tyhmyys sataa Martinan laariin aivan täysin, eikä typerä valehtelija ja öykkäri ymmärrä vieläkään tätä. Hupaisaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina kaatoi itse kulissinsa jo vuosi sitten. Rohkea teko häneltä, ei varmasti ollut ihan helppo päätös, mutta pelkkää positiivista han siitä hänelle seurasi.
        Eiköhän ennen pitkää Sofiakin kaada omansa, sitten kun on valmis.

        Martina kaatoi, koska voi. Sofia ei voi, koska ei kykene pitämää huolta itsestään millään saralla. Koditonhan tuo olisi sillä samalla hetkellä. Ja ei, yksiö Kontulasta ei kelpaa, ja muuhun ei työtä vieroksuvalla ole varaa eli kelan tukia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskat. Martina kasvattaa osakseen saamaansa kannustusta Sofian tyhmillä esiintuloilla. Aivan sama kuvio kuin viime keväänä. Oikeastaan Martina voisi lähettää Sofialle pienen kiitoskirjeen ja kehoittaa jatkamaan samalla linjalla. Sofian tyhmyys sataa Martinan laariin aivan täysin, eikä typerä valehtelija ja öykkäri ymmärrä vieläkään tätä. Hupaisaa.

        Täysin samaa mieltä kiitoskirjeitä Sofialle, että pääsi roskista eroon!!! Onnea Martinalle elämässä💖🙏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina kaatoi itse kulissinsa jo vuosi sitten. Rohkea teko häneltä, ei varmasti ollut ihan helppo päätös, mutta pelkkää positiivista han siitä hänelle seurasi.
        Eiköhän ennen pitkää Sofiakin kaada omansa, sitten kun on valmis.

        Pikemminkin Stefu (kaataisi tämän lokkikulissin ja nousisi). Lokki vie kaikki resurssit: henkiset, fyysiset ja taloudelliset. Tämä muija on ihan sairas. Lokki


    • Anonyymi

      Mietin, taisin kirjoittaakin pari päivää sitten, että kukahan on tehnyt Martinan selän takana myyräntyötä heidän liitossaan vuosien ajan.

      • Anonyymi

        No niin. Tässähän se Sofian tunnustus tänään kiiri koko maailmalle. Siinäpä onkin aihetta ylpeyteen Sofian mielestä. Meidän muiden mielestä Sofian tekemiset on ainoastaan halveksittavia ja vastenmielisiä.
        Mutta meillä muilla on kohtalainen ja normaali moraalikäsitys ja Sofialla ei ole moraalia. Ei minkäänlaista.


    • Anonyymi

      Babyshower??? Neiti ja hänen ystävänsä?! Ai niin eihän niitä ystäviä ole… ja pitihän se kiukku johonkin kohdistaa kun ei kutsuttu synttärijuhliin, ja kehen muuhun sitä purkaisi kuin siihen ainoaan.. ehkä ei kuitenkaan pitäisi purra ruokkivaa kättä. Siinä uusi kasku instaan ;)

    • Anonyymi

      Sofia on lähtenyt Martinan mustamaalauslinjalle. Jännä nähdä että samoja puheita mitä täällä joku tai jotkut kirjoittavat. Sanoo että joku ihminen ulkopuolelta haluaa lyödä heidän välilleen kitkaa. Ei ole vaikea arvata ketä tarkoittaa. Täytyy ottaa huomioon että molemmat, Sofia ja Stefan, ovat huumeista tuomittuja. Lisäksi poliisi on tehnyt lastensuojeluilmoituksen toukokuun alussa viime vuonna kun Stefan riehui Hangossa ja uhkasi Martinaa ja sylki päälle. Tuollaisten asioiden takia viranomaiset tulevat mukaan jos on kyse lapsista.

      • Anonyymi

        Näin on 👍


    • Anonyymi

      Toivottavasti ällötykset älyää lähteä maanpakoon🥺

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, painukoot sinne Dubain aavikolle kamelien kanssa ja pysykööt siellä onnellisina toisiaan "rakastaen" elämänsä loppuun asti.


      • Anonyymi

        Mitenkähän on, jos Sofian tuomio tulee lainvoimaiseksi, onko tervetullut Dubaihin enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkähän on, jos Sofian tuomio tulee lainvoimaiseksi, onko tervetullut Dubaihin enää.

        Niinpä.. Ja mites se Levin keikka Stefulla? Millonkahan siitä alkaa tietoa ja tuomiota tulla? Pohditaankohan näitä Sofian ohjelmassa?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei Sofiaan ja puheisiinsa voi kukaan omilla aivoillaan ajatteleva ihminen uskoa. Sofia valehtelee yhtä paljon kuin avaa suutaan. Tämä nauhoite on vain yksi esimerkki, joskin hyvin painava aihe.
        Ja tämä valehtelu on ollut Sofian tunnusmerkki siitä lähtien kun tuli julkisuuteen BB-Nikon tyttöystävänä.


    • Anonyymi

      Rakkauden irvikuva....logoja ja laukkuja ja törkeitä, julkisia mustamaalauksia.
      Siitä on ässien rakkaus tehty.

      • Anonyymi

        Tuulen tupa. Siinä kaikki.


      • Anonyymi

        Mielummin turha visiitti kun lapsi paikalla, noista kahdesta kun ei tiedä missä kunnossa ovat ja pyörivät rikollisten ja narkkien kanssa. Lapsi on varmaan äidilleen laittanut hätääntyneen viestin, mistäpä muuten olisi tiennyt, että paikalla on ulkopuolisiakin! Ja Stefun nollien puhaltaminen onnyks tyhjän kanssa kun nuuskaa nokkaan…


      • Anonyymi

        Ja alkoholistiin ja huumeista tuomittuun, joka saa raivokohtauksia, häneenkö pitäisi luottaa? Parempi vara kuin vahinko. Martina kyllä tietää mikä Stefu on miehiään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielummin turha visiitti kun lapsi paikalla, noista kahdesta kun ei tiedä missä kunnossa ovat ja pyörivät rikollisten ja narkkien kanssa. Lapsi on varmaan äidilleen laittanut hätääntyneen viestin, mistäpä muuten olisi tiennyt, että paikalla on ulkopuolisiakin! Ja Stefun nollien puhaltaminen onnyks tyhjän kanssa kun nuuskaa nokkaan…

        Tosiaan, eikö otettu ollenkaan huumetestiä vaikka oli myös huumeet mukana kun sai ehdonalaista.


      • Anonyymi

        Martina han on hyvin vähän julkisuuteen kommentoinut Sofian ja Stefanin suhteesta, eikö se ole ensisijaisesti Hörkön Panu, joka siitä tiedottaa.


      • Anonyymi

        Ei ollenkaan. Kun lapsi on todistetusti huumeongelmaisten ihmisten hoidossa, vaikkakin toinen heistä on lapsen isä, on oltava todella silmät ja korvat auki. Joko lapsi itse tai joku ympärillä oleva on ilmoittanut huolensa Martinalle, joka on toiminut juuri niin kuin pitää.


    • Anonyymi

      Samaa mietin. Itse on Sofia julkisuudessa sanonut että miten hänen nimi liitetään aina Martinaan. Nyt toi itse Martinan sarjaansa ja vielä kuvottavalla tavalla. Se että Martina soittaa ( jos soittaa) poliiseja paikalle on varmasti ihan ansaittua jos lapsi on kahden huumetuomion saaneen kanssa keskenään. Sofia; niin makaa kuin petaa!!

      • Anonyymi

        Just niin.
        Jokainen äiti suojelee lastaan.


      • Anonyymi

        Kyllä. Tätä avautumista Sofia kantaa mokanaan lopun ikänsä ! Vaikea kuvitella, että Stefun äiti tai sisaret erityisesti ilahtuvat Sofian kajoamisesta lapsenlapsensa/ tai sisarenlapsensa elämään. Mutta eniten tästä pitäisi suuttua ja loukkaantua Stefanin, isän ! Mahtavaa Sofia: olet vielä tyhmempi kuin luultiin tai edes kuviteltiin olevan mahdollista.


      • Anonyymi

        Eihän Bölörf osaa mitään mutakaan kuin makaa ja jakaa tosi käytettyä ja ties mitä taudin lähteitä.


    • Anonyymi

      Aikamoista kiusaamista Martinan puolelta. Mitä vielä saammekaan kuulla?

    • Anonyymi

      Yhtä röyhkeää ihmistä ei taida Suomessa olla.
      Ja miten Stefan suostuu tähän???
      Likasanko.

      • Anonyymi

        Stefu nolasi lopullisesti itsensä, kun antoi Sofian puuttua tyttärensä vanhempien menneeseen suhteeseen. Stefu on täysi nolla ! Aivan kuten Sofiakin.


    • Anonyymi

      Luulitko sitten että Martsa eli jotain muuta kuin kulissielämää ja nyt olet shokissa?

      • Anonyymi

        😁kulissit piti aika hyvin 9v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😁kulissit piti aika hyvin 9v.

        Höpö, höpö, hankkikaa ihmiset oma elämä. Eiköhän tätä ole jo ihan riittävästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😁kulissit piti aika hyvin 9v.

        Oletko itse elänyt perhe-elämää päihteiden käyttäjän kanssa? Sitähän minäkin. Minä olen-ja elin kulissia yli 15v, kunnes mittari tuli täyteen. Se on roolipeli jossa annetaananteeksi päihteidenkäyttäjälle joka lupas aina ettei tämä toistu, lahjoo mukavasti jne.
        Samalla kun muuttanu tuli täyteen vapautin myös toisen puolen vastuuseen, tiedän sen nyt.
        Ja yhtään turhaa pyyntöä poliisille ei ole äidillä, joka on nähnyt ja pelännyt päihteidenkäyttäjön kanssa.


      • Anonyymi

        Nut puhutaan lapsesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse elänyt perhe-elämää päihteiden käyttäjän kanssa? Sitähän minäkin. Minä olen-ja elin kulissia yli 15v, kunnes mittari tuli täyteen. Se on roolipeli jossa annetaananteeksi päihteidenkäyttäjälle joka lupas aina ettei tämä toistu, lahjoo mukavasti jne.
        Samalla kun muuttanu tuli täyteen vapautin myös toisen puolen vastuuseen, tiedän sen nyt.
        Ja yhtään turhaa pyyntöä poliisille ei ole äidillä, joka on nähnyt ja pelännyt päihteidenkäyttäjön kanssa.

        Juuri näin se menee.


    • Anonyymi

      No eihän Martinan olisi pitänyt hätäisesti tehdä vanhanaikaista Stefulle jos Stefu olisi ollut hänestä kiinnostunut muuten kuin sillain mistä homma alkoikin Levillä. Ihan siis luonnollista että Stefulla ollut oikeitakin kiinnostuksen kohteita.

      • Anonyymi

        Jätä väliin kommentointi, jos se perustuu ainoastaan oletuksiin.


      • Anonyymi

        Mitähän kiinnostuksen kohteita,onko juominen ja huumeiden käyttö kiinnostuksen kohteita.Mahti isä, voi herran terttu sääliksi käy lasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän kiinnostuksen kohteita,onko juominen ja huumeiden käyttö kiinnostuksen kohteita.Mahti isä, voi herran terttu sääliksi käy lasta.

        Naisten pitäisi miettiä muutaman kerran onko tästä miehestä isäksi ??? Mutta raha taisi sokaista vaatimattomista oloista kotoisin olevan Martinan !


    • Anonyymi

      Sometiimi tosiaan ihan vauhkona kun Martinan vuosia ylläpitämät kulissit kaatuu 👍

      • Anonyymi

        Mikä sometiimi?
        Kerro ketä siihen kuuluu?

        Sulla olis loistava tulevaisuus pietarin trollitehtaalla, osaat toistaa yhtä lausetta.


      • Anonyymi

        Ketään ei enää kiinnosta Martinan kulissit, ollutta ja mennyttä.


    • Anonyymi

      Rirmunpäibä.kun Aitolehman kulissit kaatuu ryminällä.jo oli aikakin

      • Anonyymi

        Korkki kiinni Tuksu😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Rikkaat miehet ovat aina piirittäneet Sofiaa. On helppo mistä valita.

      • Anonyymi

        Näköjään, sen takia Sofia elää vaatimattomasti konkurssikypsän miehen kanssa😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään, sen takia Sofia elää vaatimattomasti konkurssikypsän miehen kanssa😂

        Ei taida miehiä pyöriä Soffan ympärillä. Se taitaa olla se
        kaikista ikävin totuus tälle muijalle.


      • Anonyymi

        No miksi Sofian ympärillä ei Ranta-ahon jälkeen ole näkynyt ensimmäistäkään rikasta miestä ?


    • Anonyymi

      Jos nämä neljä, S&S ja M&H on vielä vuoden päästä yhdessä niin syön hattuni!

      • Anonyymi

        Jätä Martina ja Hannu pois tästä ketjusta. He ovat rauhansa ansainneet. Kantavat (Hannukin) vastuuta myös Stefun tyttärestä. Tänäänkin, kun itse Stefan antaa tyttiksensä kajota tyttären perheeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä Martina ja Hannu pois tästä ketjusta. He ovat rauhansa ansainneet. Kantavat (Hannukin) vastuuta myös Stefun tyttärestä. Tänäänkin, kun itse Stefan antaa tyttiksensä kajota tyttären perheeseen.

        Kaksi rattijuoppoa .toivottavasti lapset ei jää auton alle


    • Anonyymi

      Voi olla järkyttävää niille jotka ovat uskoneet Martinan kaikki valheet kulissiliitostaan.

      • Anonyymi

        Eikö Sofia ollut naimisissa tai ainakin menossa naimisiin tuolloin kun kertoo Stefun ihastuneen? Nyt on kyllä tyylitöntä Niko N:takin kohtaan jo..
        Jospa Nikokin hiukan avautuisi entisen rouvan eletystä elämästä?


      • Anonyymi

        Hei ikivanhaa juttua, ketä kiinnosta?? Yrittäkää nyt päästä yli ja sopeutua nykytilanteeseen…kuulitko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Sofia ollut naimisissa tai ainakin menossa naimisiin tuolloin kun kertoo Stefun ihastuneen? Nyt on kyllä tyylitöntä Niko N:takin kohtaan jo..
        Jospa Nikokin hiukan avautuisi entisen rouvan eletystä elämästä?

        Kyllä. Mutta koska Sofia on niin täynnä itseään ja niin äärettämän tyhmä, niin sohiessaan valheitaan sinne ja tänne ei tajua loukkaavansa myös muita kuin Martinaa. Sillä Martina on Sofian kohde. Sofian ikuinen kateuden ja alemmuuden tunteen kohde. Ja Sofian käytöksellä ja seurauksilla Sofia saakin kadehtia Martinaa aivan koko loppuikänsä, koska tällä Sofian tyylillä ei mennä mihinkään hyvään.


      • Anonyymi

        Pyh. Stefuhan sitä kulissia olisi pystyssä pitänyt, jos Sofiaa uskoisi. Mutta Sofiaa ei kukaan usko. Liikaa valeita, enemmän kuin totuuksia. Aina.


      • Anonyymi

        Martina oli niin onnellinen kiitollinen ja siunattu, vaan todellisuus oli aivan muuta, ihan järkyttävää , huutoa. riehumista, pettämistä etc.....

        Nyt ei tarvitse Martinan enää miettiä " raha vai rakkaus " nyt on vaan rahaton nakkihuuli !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina oli niin onnellinen kiitollinen ja siunattu, vaan todellisuus oli aivan muuta, ihan järkyttävää , huutoa. riehumista, pettämistä etc.....

        Nyt ei tarvitse Martinan enää miettiä " raha vai rakkaus " nyt on vaan rahaton nakkihuuli !

        Veetuttaako seesteinen, kaunis ja onnellinen Martiina, koita kestää!


    • Anonyymi

      Kampaaja, meikkiin, dinnerii, ja toistuujatoistuuja toistuu.
      Ihan vtun tylsä

    • Anonyymi

      No aika korjaa tämänkin omakehujan. Botoxit näyttää hetken hyvältä kunne solut ja maan vetovoima tekee tehtävänsä.

      Häikäilemätön kuvaa parhaiten S:ää.

      • Anonyymi

        Mä Toivon Sofialle ei mitään hyvää. Kaikki niskaan satava kura on täysin ansaittua. Jopa toivottua. Nyt meni typerys aivan liian pitkälle.


    • Anonyymi

      Voi ei mitkä pohjat veti Soffeli.Olisi tajunnut olla hiljaa tai edes Stefu kieltänyt olla sanomasta mitää mikä liittyy hänen lapseensa😔😔😔😔mutta eihän Soffe tollasista tajua mitään kun sitä omaa lasta ei ole. Eestään löytää minkä taakseen jättää.

      • Anonyymi

        Kaikki kyllä ymmärtää että Stefan nimenomaa rakastaa lastaan kun oli rakkaudettomassa suhteessa noinkin pitkään. Pisteet Stefulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kyllä ymmärtää että Stefan nimenomaa rakastaa lastaan kun oli rakkaudettomassa suhteessa noinkin pitkään. Pisteet Stefulle!

        Et kykene ajattelemaan lasta sinäkään. Mä autan: miltä tuntuisi lukea lehdestä jonkun iskän nyxän kertovan, että iskä olisi jo äidin odotusaikana halunnutkin toisen naisen, mutta joutui sinun takiasi olemaan samaa perhettä kanssasi ? Vedetään pohja pois lapsen koko elämänaikaisen perheen okemassaolosta, saati perheen keskinäisestä rakkaudesta ja kunnioituksesta. Helvetin kamalaa kohdella lasta tällä tavalla. Ja sen tekee vieläpä Sofian kaltainen maineensa ryvettänyt siipeilijä ja katiska-morsian !


    • Anonyymi

      Sofia käyttää Martinan hyvää mainetta ja julkisuusarvoa röyhkeästi hyväkseen sepostamalla onnettomassa ohjelmassaan ikivanhoista asiosita. Säälittävää, pohjanoteeraus jopa Sofialta!

      • Anonyymi

        Niinpä. Yrittää hyötyä Martinan nosteesta. Martinan ei kannattaisi kommentoida tätä mitenkään. Ei sais Sofia mitään lisähuomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Yrittää hyötyä Martinan nosteesta. Martinan ei kannattaisi kommentoida tätä mitenkään. Ei sais Sofia mitään lisähuomiota.

        Toivottavasti Martina ei reagoi koska kaikki tietävät tämän pariskunnan. Ja kaikki ymmärtää jos on ollut huolissaan lapsestaan jos on ollut tuollaisen pariskunnan kanssa. Viimeinen vuosi kertoo kaiken tuosta pariskunnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti Martina ei reagoi koska kaikki tietävät tämän pariskunnan. Ja kaikki ymmärtää jos on ollut huolissaan lapsestaan jos on ollut tuollaisen pariskunnan kanssa. Viimeinen vuosi kertoo kaiken tuosta pariskunnasta.

        Martina on erittäin älykkäästi ja kunnioitettavasti pitänyt suunsa kiinni, kun etenkin Sofia on katsonut tarpeelliseksi Martinaa julkisesti tökkiä.
        Toivottavasti hermo kestää edelleen. Koska Sofiahan tässä itsensä mokasi ja pahasti.
        Aivan pieni kiusaus ja aivan ymmärrettävästi voi olla Martinalla kertoa pari pientä totuutta Sofian "totuuksista", mutta toisaalta mitä suotta. Jatkuvasti valehtelevaa ja aina vaiheistaan kiinni jäävää Sofiaa ei usko kukaan, paitsi muutama hassu ihailijansa.


      • Anonyymi

        Kyllä. Nyt viimeistään tuli sinetöidyksi se totuus, että nämä S&S on kaiken muun sekoilunsa lisäksi todella halveksittavia hahmoja !


      • Anonyymi

        Maine on mennyt jo ajat sitten martsulta .kuka kunnioittaa pahoinpitelijät. Rattijuoppoa.ja lähestymiskiellon saanutta hyypiötä .no tietysti nämä fanit jotka yötäpäivää täällä päivystävät


    • Anonyymi

      Jos isä rakastaa lastaan hän ei missään nimessä antaisi kenekään julkisuudessa sanoa tuollaista mitä Sofia. Suuri loukkaus lapsen äiti ja lasta kohtaan, hyi hävettävää!!!

      • Anonyymi

        Juuri näin. Siksipä se ei ole ainoastaan Sofia, joka näytti totaalisen vastenmielisyytensä, vaan siihen samaan kuoppaan putoaa nyt myös Stefu.
        Kyllä tässä on valtakunnan noloin ja tyhmin "pari", täysin kiistatta.


      • Anonyymi

        Mitähän mahtaa Stefanin äiti, eli Isabellan isoäiti olla mieltä Sofiasta tämän jälkeen. Isoäitikin rakastaa varmasti Isabellaa ja siinä kohtaa Sofia tulee jäämään aina kakkoseksi. Jokainen isoäiti rakastaa lastenlapsiaan enemmän kuin poikansa tyttöystävää. Nyt Sofia mokasit enemmän ja pidemmälle, kuin ollenkaan osasit ajatella.


    • Anonyymi

      Sillä lailla. Kävi kuten oletinkin: Sofiasta paljastui, jos mahdollista, vielä vastenmielisempi tyyppi, kuin mitä jo tiedettiin. Ja kyse on ekasta jaksosta tätä Sofian helvetin vastenmielistä saagaa.

      Moka. Paha moka Sofialta. Koko ohjelma, mutta ennen kaikkea tämä häikäilemättömän ei minkään-tekijän röyhkeys, ylimielisyys ja luulo olevansa jotain.

      Sofia ei ole mitään, ei yhtään mitään. Nobody.

    • Anonyymi

      Aivan mahtavaa, että totuus tulee vihdoin julki!!

      • Anonyymi

        Sofia ei harrasta totuutta. Ainoa julkisuuden henkilö, joka valehtelee niin typerästi ja typeristä asioissa, että jää siitä joka kerran kiinni ja lähes välittömästi. Tyhmät ihmiset toimivat niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia ei harrasta totuutta. Ainoa julkisuuden henkilö, joka valehtelee niin typerästi ja typeristä asioissa, että jää siitä joka kerran kiinni ja lähes välittömästi. Tyhmät ihmiset toimivat niin.

        Sofia sanoi että kun hän oli vessassa poistamassa meikkejä niin Stefu tuli sinne sanomaan että poliisit kävi ja puhallutti. Ja Stefu oli sanonut että Martina oli soittanut poliisit. Sofia ei siis nähnyt että poliisit kävi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia sanoi että kun hän oli vessassa poistamassa meikkejä niin Stefu tuli sinne sanomaan että poliisit kävi ja puhallutti. Ja Stefu oli sanonut että Martina oli soittanut poliisit. Sofia ei siis nähnyt että poliisit kävi.

        Eihän Sofia nähnyt ja tiennyt ruisrokissakaan mitään.


    • Anonyymi

      Tämä oli ehkä Sofia pahin moka ikinä ! Mitä siitä jos ryvettää elämänsä huumekuvioissa ja nyt itsensä milloin kenellekin elättäjälle, mutta lapsen perheen elämään puuttuminen ja lapsen tunne-elämän sorkkiminen ja etenkin (!) julkisesti, on täysin anteeksi antamaton veto ! Lapsi rakastaa äitiään ja lapsi rakastaa perhettään, kaikkea sitä mitä on yhdessä ollut. Ja erityisesti vanhempien eron jälkeen lapsella on oikeus vaalia muistojaan. Belorfko nyt kirjoittaa uudestaan Martinan ja Stefun tyttären koko tähänastisen elämän ? Hyi helvetti, en muuta kykene ajattelemaan tähän häikäilemättömään tyrkkyyn liittyen. Hirveä tapaus.

      • Anonyymi

        Päivän paras kommentti!
        Nimen omaan hirveä tapaus!


      • Anonyymi

        Hyvin kiteytetty. Eniten säälittää viaton lapsi. Isien pitäisi puolustaa ja suojella lastaan kaikelta maailman pahalta. Lapsi maksaa korkean hinnan retostelusta. En voi ymmärtää kuinka voi antaa näin tapahtua.


    • Anonyymi

      Odotan innolla mitä vielä paljastuu 👏

      • Anonyymi

        Aiotko sitten kymmenen vuotta taas toistaa noita Sofian valheita ja mustamaalaamisia? Sitäkö odotat niin innolla. Kukaan muu kuin Stefu ei voi nyt tulla esiin ja todistaa että nuo Sofian väitteet pitävät paikkansa. Stefu on voinut Sofialle sanoa noin mutta pitääkö se paikkansa on aivan toinen juttu. Sofia ei nähnyt niitä poliiseja, sanoi Stefun sanoneen että kävivät. Eli ennen kuin uskotaan niin Stefun on tultava omin sanoin asia kertomaan. Ja vaikka pitäisikin paikkansa niin pisteet lapsen äidille joka suojelee lastaan. Ihmiset ymmärtävät että miksi.


    • Anonyymi

      Feikkilehti on onnellinen uuden rakkaan kanssa,,enää ei kai aiheuta hankaluuksia tälle parille?

    • Anonyymi

      Tottahan se on, että Stefu on ollut kiinnostunut Sofiasta vuosia!. Iilimato Martina vain roikkui Stefussa kynsin ja hampain

      • Anonyymi

        Sofia on vaan yksi kiinnostuksen kohde, niitä kyllä riittää, ei Sofia ole mitenkään erityinen.


      • Anonyymi

        Mitähän Sofian silloinen aviomies Niko N, ajattelee tuosta jutusta. Ovatko kenties Sofian kanssa yhdessä Stefun kiinnostukselle naureskelleet vai mitä ovat tehneet. Yhdessä kyllä kulkivat eron jälkeenkin, siis suullisen eron. Niko N oli itseasiassa paikalla kun Martina hieman Sofiaa kovisteli. Toki Niko N sitten heti sen jälkeen haki avioeroa yksin. Oliko ollenkaan ennen sitä tietoinen että Sofia oli Martinan miestä vikitellyt.


      • Anonyymi

        Taisipa olla aivan toisinpäin. Sanovat mm he, jotka olivat paikalla, kun Stefan kosi Martinaa. Sinä et oletettavasti ollut läsnä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän Sofian silloinen aviomies Niko N, ajattelee tuosta jutusta. Ovatko kenties Sofian kanssa yhdessä Stefun kiinnostukselle naureskelleet vai mitä ovat tehneet. Yhdessä kyllä kulkivat eron jälkeenkin, siis suullisen eron. Niko N oli itseasiassa paikalla kun Martina hieman Sofiaa kovisteli. Toki Niko N sitten heti sen jälkeen haki avioeroa yksin. Oliko ollenkaan ennen sitä tietoinen että Sofia oli Martinan miestä vikitellyt.

        No nyt tietää sitten senkin. Sofia nöyryyttää myös Nikoa, edelleenkin.


      • Anonyymi

        🙂🙂🙂🙃🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisipa olla aivan toisinpäin. Sanovat mm he, jotka olivat paikalla, kun Stefan kosi Martinaa. Sinä et oletettavasti ollut läsnä ?

        Therman kosi Martinaa !! taisi olla Hra Therman sekaisin kuin käkikello.... hahhaaa


    • Anonyymi

      Yököttää koko nainen, enkä tarkoita Martinaa… 🤮🤢🤮

    • Anonyymi

      Suodaan Sofialle tämä harha-ajatus paremmuudesta. Se on kuitenkin laiha lohtu siitä mitä hän tulee vielä tämän miehen kanssa kokemaan. Vakka on kantensa löytänyt.

    • Anonyymi

      Hyvin Tv-kriitikko kirjoittaa seiskassa ”surullista katsottavaa”..no niin on.

    • Anonyymi

      Ha, haa hyvä vitsi, uskooko tuo lokki itse noihin juttuihinsa😁

    • Anonyymi

      No eipä hän ainakaan yritä valkopestä itseään näillä ulosanneilla. Tekee itsestänsä vastenmielisemmän ja inhottavamman persoonan mitä jo on. Tai sitten ei oma äo riitä ymmärtämään tuota asiaa. Ja loppujen lopuksi steppuli oli se hänen viimeinen oljenkortena kun ulkomailla maailman vanhin ammatti ei ottanut tuulta purjeisiin ja raakaranekin joutui linnaan. Ei voi muuta sanoa kuin nyt on vakka kanteensa valinnut. Kaksi aivosolua on kohdannut ja viimein saaneet toisensa.

      • Anonyymi

        Sofia on erittäin yksinkertainen ja sivistymätön. Ei todellakaan ymmärrä. Ja kun ihminen on tyhmyyden lisäksi röyhkeä, niin tulos on tämä: ampuu itseään jalkaan ja mahalaskuille ei näy loppua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia on erittäin yksinkertainen ja sivistymätön. Ei todellakaan ymmärrä. Ja kun ihminen on tyhmyyden lisäksi röyhkeä, niin tulos on tämä: ampuu itseään jalkaan ja mahalaskuille ei näy loppua.

        Mitä ihmettä se Sofia sekoilee omassa pikkupäässään ja päästelee suustaan ulos. Luuleeko olevansa ainoa, jota Stean on vuosien ajan intohimoisesti katsellut. Kyllähän niitä muitakin on ollut, pelimiehet toimii noin. Vaan aina Stefan palasi häntä koipien välissä Martinan luo ja osti laukkuja ja vaikka mitä Martinalle, että M ottaisi Stefanin takaisin. Ja niinhän Stefan meni rei lu vuosi sittenkin vinkumaan takaisin Martinaa, mutta M ei viitsinyt enempää katsoa sitä touhua.

        Ja saman tulee kokemaan Sofiakin. Ei todellakaan ole niin haluttu kuin kuvittelee olevansa.


    • Anonyymi

      Nyt on Stefanilla kova näytön paikka.
      Hyväksyykö tämän Sofian ulostulon ?
      Onko Stefan tiennyt, että Sofia ottaa tällaisen asian esille ? Jos on, niin onpa harvinaisen typerä mies. Ja huono isä, luvalla sanoen.
      Jos taas Stefan ei ole tiennyt, niin nieleekö tämän ? Salliiko Sofian loukata omaa lastaan näin pahasti ?
      Vastaus tähän saadaan pian, ja siitä riippuu pitkälti Stefanin status. Nöyräpoika vai suoraselkäinen mies ja isä ? Odotellaan.

      • Anonyymi

        Melko varma oon että sofin pepussa roikkuu kun koiranpentu jatkossakin. Välillä ärähtelee ja riitelee, sitten hyvittelee ja syytää luksusta. Kumpikin roikkuu tässä suhteessa, koska tarvitsevat toisiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko varma oon että sofin pepussa roikkuu kun koiranpentu jatkossakin. Välillä ärähtelee ja riitelee, sitten hyvittelee ja syytää luksusta. Kumpikin roikkuu tässä suhteessa, koska tarvitsevat toisiaan.

        Näin mä luulen myös. Mutta jos Stefu hyväksyy tämän, niin mun ja uskoakseni monen muunkin silmissä on totaalinen luuseri ja ansainnut kaiken osakseen saamansa kuran, aivan kuten Sofiakin.
        Onkohan Stefun ystäväpiirissä yhtään oikeata Miestä ja oikeata Isää, joka voisi hiukan selostaa Stefulle isyyden merkityksestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin mä luulen myös. Mutta jos Stefu hyväksyy tämän, niin mun ja uskoakseni monen muunkin silmissä on totaalinen luuseri ja ansainnut kaiken osakseen saamansa kuran, aivan kuten Sofiakin.
        Onkohan Stefun ystäväpiirissä yhtään oikeata Miestä ja oikeata Isää, joka voisi hiukan selostaa Stefulle isyyden merkityksestä.

        Tuskin, samanlaista rikollista narkkia kaveripiiri täynnä.


    • Anonyymi

      Otsikot on taas onnistuttu tekemään, ja tuotantoyhtiö myhäilee partaansa, kenties muutama katsoja nyt lisää. Ehkä jatkossa vain dinnereita ja meikkivinkkejä kun nämä ex-jutut saatu "käsiteltyä". Ei näitä kannata vakavasti ottaa, tai täällä paisutella.

      • Anonyymi

        Sano se Stefun tyttärelle, että ei kannata ottaa vakavasti, Sofia-täti se vain vähän hassuttelee. Ja paskat. Sofia halusi olla ilkeä ja oli. Mutta niin kävi jälkeen kerran, että kusaisi omille kintuilleen, kuten sanonta kuuluu. Katsojaluvut pieneni entisestään. Kukaan normaalilla moraalilla varustettu ihminen ei halua olla rahoittamassa tällaista yhden naisen itserakasta ja ainoastaan valheisiin ja feikkiin perustuvaa showta. Ei ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano se Stefun tyttärelle, että ei kannata ottaa vakavasti, Sofia-täti se vain vähän hassuttelee. Ja paskat. Sofia halusi olla ilkeä ja oli. Mutta niin kävi jälkeen kerran, että kusaisi omille kintuilleen, kuten sanonta kuuluu. Katsojaluvut pieneni entisestään. Kukaan normaalilla moraalilla varustettu ihminen ei halua olla rahoittamassa tällaista yhden naisen itserakasta ja ainoastaan valheisiin ja feikkiin perustuvaa showta. Ei ikinä.

        Discovery instan muutama hassu negatiivinen kommentti kertoo kaiken sarjasta.
        Wannabe Suomen feikki Kim K ja nolo sellainen.


    • Anonyymi

      Ihana pari on ja rakkautta riittää 💕

    • Anonyymi

      Ei pidä kaikkea kaataa Sofian niskaan yksin, kyllä hänellä on ns. "takapiru" siinä, on varmasti Stefan nähnyt ja tiennyt. Mikään ei ole niin kuollutta kuin kuollut rakkaus, uskoisin Martinan näin nyt ajattelevan kaiken jälkeen, huomaa millaisesta vätyksestä ja pettureista pääsi eroon. Reppanoita nuo S&S ovat, elämänhallinta hukassa, katkeruus ja itku enää jäljellä, jaksaisinpa uskoa että todella rakastavat toisiaan, mutta kun en jaksa ....

      • Anonyymi

        Säälittävä belorf, Martiinan nimellä ratsasti että saisi katsojia. Todella röyhkeä, itsekeskeinen ja luokaton tyhjäntoimittaja. Sitten toi lapatossu therman joka on täysin belorfin talutusnuorassa. Nainen muuta tee kuin hyväksikäyttää tätä itkuiikkaa. Apua nää kaks tarviisivat, ei ihan kondiksessa noiden juttujen perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittävä belorf, Martiinan nimellä ratsasti että saisi katsojia. Todella röyhkeä, itsekeskeinen ja luokaton tyhjäntoimittaja. Sitten toi lapatossu therman joka on täysin belorfin talutusnuorassa. Nainen muuta tee kuin hyväksikäyttää tätä itkuiikkaa. Apua nää kaks tarviisivat, ei ihan kondiksessa noiden juttujen perusteella.

        Ja Ranta-ahon nimellä.Nimesi yllättäin juuri sarjaan Bambin Ranta-ahon sukunimellä.Huoh.


    • Anonyymi

      Sofia sanoi että ajatella, siellä minä vain puuroa keittelin enkä tiennyt mistään mitään. Kuitenkin viesteissä Ranelle kesällä sanoi että "kaikki se pa**a mikä meitä odottaa Suomessa ja minä olen julkisuuden henkilö". No, kas kummaa, heitä odotti pidätys.

      • Anonyymi

        Ranehan oli keväällä saanut tietää että joku Suomen päässä oli jäänyt kiinni. Kertoi siitä Katiska-dokumentissa. Oli kuulemma sen takia aivan romuna Dubain reissulla joka oli ilmeisesti Sofian synttärimatka.


      • Anonyymi

        Ajatella, vain puuroa keittelin, whaat? Eiks tää vetänyt itsekin jotain jauhoo nokkaansa? Ruissin nauhoitteet jo todistaa. Tää on niin röyhkeä ämmä ettei mitään rajaa.


    • Anonyymi

      Suomen kuumin ja kaunein ja kiinnostavin julkkispari on S&S. Ei auta M&H pusukuvat yhtään vaikka kuinka Instaan niitä pukkaa. Kun ei ole hohtoa ja aitoutta pariskunnassa niin ei ole.

      • Anonyymi

        Rikollisuus ja päihteet, etenkin huumeet kiinnostavat ihmisiä. Tottakai kahden ehdonalaiseen vankeuteen tuomitun henkilön elämä kiinostaa. Siis sellaisia kiinnostaa joilla on samanlainen aatemaailma.Tervettä urheilullista elämää ja lapsiperheen arkea viettävät ihmiset kiinnostavat taas kunnollisia ihmisiä.


      • Anonyymi

        Tosi kuuma, ukko itkee teljettynä parvekkeella ja natku esittelee keski-ikäistä muovikroppaansa😄


    • Anonyymi

      Ei tainnut Sofian ”julkaisujuhlissa” olla kun kourallinen ihmisiä ja niistäkin puolet maksettuina paikalla…viulisti ja DJ Amanda…parit kuvat ja siirtyivät Stefun jonne kavereiden kanssa veneelle dokaamaan, tosi luksusta,,,,

      • Anonyymi

        Ja nyt Stefu pisti hangon tilukrt myyntiin, Sofian bileet vei mieheltä viimesetkin pesästä😄


      • Anonyymi

        Oliko ne eiliset teinien tekopirteet hytkytykset jotkut julkaisujuhlat🤭. Ihmettelinkin, kun jo maanantaina tollanen meno.


    • Anonyymi

      Pitäis ohjelman tekijöilläkin olla jokin vastuu.kun rikoksista tuomituista aletaan typerää dokkaria vääntämään.

      • Anonyymi

        Todellakin. En aio ikinä enää ottaa Discoverya, näyttävät huumerikollisten elämää ihannoivaa ohjelmaa, hyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin. En aio ikinä enää ottaa Discoverya, näyttävät huumerikollisten elämää ihannoivaa ohjelmaa, hyi.

        En mäkään, Discovery boikottiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mäkään, Discovery boikottiin.

        Kyllä !!!


    • Anonyymi

      Voi, miten kateellinen Sofia on Martinalle. Martinalla ihanat tyttäret ja nuorempi on vielä Stefanin kanssa. Sohvi on yli 30v, puhunut kauan lapsihaaveistaan, mutta mitään ei ole kuulunut. Voiko suurempaa kateudenaihetta olla. Martinalla ja Stefanilla tulee olemaan ikuinen side lapsen kautta jollain tapaa; halusivat tai eivät. Siksi Sofia raivoaa ja ilkeilee tuolla tavoin, Martinalla on jotain (paljon muutakin kyllä) sellaista, mistä Sofia vain haaveilee. Noin se menee ihmisillä usein, kun toista kadehditaan.

      • Anonyymi

        Martinalla paljon sellaista mistä Sofia haaveilee ???? olisiko heikko kirjoitus- ja lukutaito, huono ulosanti ja puhe ylipäätään, röyhkeä sekä ahne luonne etc....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinalla paljon sellaista mistä Sofia haaveilee ???? olisiko heikko kirjoitus- ja lukutaito, huono ulosanti ja puhe ylipäätään, röyhkeä sekä ahne luonne etc....

        Sofiallahan on jo noi kaikki😂


    • Anonyymi

      Ei todellakaan ollut röyhkeä, ihan mielenkiintoista että kertoo miten asiat menneet. Toivottavasti kertoo lisääkin 👍

      • Anonyymi

        Toivon myös Stefanin muisteloita joskus 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon myös Stefanin muisteloita joskus 😉

        Sofia ja Stefu eivät pysy totuudessa pätkän vertaa. Jos otetaan esimerkki näistä rikosasioista niin Sofia esim. kielsi että Rane olisi häntä pahoinpidellyt. Siis aivan pokkana valehteli oikeudessa. Ranelle tuli tuomio. Stefu sanoi että mitään en ole käyttänyt ja keneltäkään en ole ostanut mutta tunnustan huumeet kun verikokeessa löytyi. Tuossa nuo poliisille ja oikeudelle valehtelemiset esimerkkinä.


      • Anonyymi

        Mistä tiedät että sofian totuus on totta?


    • Anonyymi

      Kyllä oli NOLOT kekkerit…Saralla oli isommat synttärikemut, joihin ei tämä huumeboss lady saanut kutsua.

    • Anonyymi

      Kyllä totta saa puhua. Martina teki vanhanaikaiset kun halusi päästä kiinni isoihin rahoihin. Stefanilla ollut kaikki oikeus olla kiinnostunut siitä naisesta josta oikeasti ollut kiinnostunut.

      • Anonyymi

        Kyllä olet typerä.


    • Anonyymi

      "Luonnon kaunis Sofia". Vai mitä?

    • Anonyymi

      Sofian totuus on tietysti moitteetonta, kun hän itse pääsee siitä kertomaan.

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä että Sofia veti riman alta kertoessaan babyshower asian. Kaunis asia liattiin.

      Kun Sofia viimeisillään raskaana järjestää vauvajuhlia, tietää mitä tuleva iskä puuhailee: vilkuilee jo uutta nuorempaa kohdetta. Ellei jo ole täysi säpinä takaa-alalla päällä.

      Vai ajatteleeko Sofia-raasu että on Stefanille jotenkin spesiaali?

    • Anonyymi

      Bileissä Amanda ainakin yrittää tekonauraa että onpa hauskat pilleet Sohvin ja Stevun kaa. Aika vaivaantunutta on.

      • Anonyymi

        Amanda on paljon kauniimpi ja vielä hoikempi kun Sofia.


      • Anonyymi

        Todellakin !


    • Anonyymi

      Kuka uskoo tuon muijan juttuihin

    • Anonyymi

      Mitä mahtaa kyseinen lapsi aikuisena ajatella isänsä ajatuksistaja ihastumisista siinä vaiheessa kun äiti odotti häntä?

      • Anonyymi

        Mitähän lapsi ajattelee äitinsä sekoiluista , joita on netti pullollaan. On varmasti jo nyt hävinnyt vanhempiaan, mutta eihän Martina välitä mennä porskuttaa vaan itsekkäästi.
        " äiti laita paita päälle" kommentti kertoo paljon.😳


    • Anonyymi

      En tiedä, mutta olen alkanut pikkuhiljaa arvostaa Maraa. Entinen paras ystävä Sohvi Plörö pitää vipinää oman miehen kanssa vuosikaudet ja silti suht hiljaa aiheesta ollut niin ei voi kun ihailla. Vetäisisin minäkin köniin naista, joka yrittää varpaat puolisoni. Ennen pidin Maraa rahan perässä juoksevana vamppina, mutta julkiset verotiedot kertovat jotain ihan muuta. Sofia Plörö 20000 ja Mara 90000..ansiotuloja, siis töistä saatuja itse tienattua tuloja. Nyt nää kommentit päälle, aika ala-arvoinen ämmä toi Plörö.

    • Anonyymi

      Kun hän on kertonut mielestään ihan kaiken, niin mitä sen jälkeen? Vai tehdäänkö hänen elämästään jatkosarjoja loputtomiin?

    • Anonyymi

      No. Tämä on totuus. Ikävä, että kirpasee. Tollasia miehiä on Hesassa pilvin pimein. Niitä sanotaan pelureiksi.

    • Anonyymi

      Todella vastenmielinen naisbimbo joka luulee vähän liikaa itsestään,kaiken huippu oli eiliset 7.6 juhlat veneellä katsoiko itseään peilistä ennenkuin lähti ihmisten ilmoille aivan törkeissä ja halvalta näyttävässä asussa,mikä tosin kuvaa todellista mauttomuutta.

    • Anonyymi

      Ei se tiedä edes mitä se tarkoittaa. Ne on just sopivat toisilleen.

    • Anonyymi

      Sofia on moukka, eikä muuksi muutu, oli kulissit aivan mitä tahansa.

    • Anonyymi

      Siis katsokaa tuo seiskan haastatteluvideo 😂 Häneltähän pomppaa toinen rinnus ulos topista 😳 Voi järkytys miten mauton ??!! Meni kyllä maku koko tyypistä. Lopetin seuraamisen. En edes ilkeä instaa seurata tämän osalta, nolottaa. Eka kerran katsoin näitä seiskan juttuja kunnolla. Apua 😶

      • Anonyymi

        Heh kyllähän soturi prinsessalla voi nännit näkyä, se on glamouria.


    • Anonyymi

      Hyvä Sofia, mielenkiintoista kuulla miten asiat todellisuudessa menneet 👍

      • Anonyymi

        Ja uskot että on todellisuutta ;)


      • Anonyymi

        Nolasi kaiken lisäksi elättäjänsä.


      • Anonyymi

        Hah, Sofia valehtelee niin paljon, ettei otsekään muista mitä kaikkea tullut jauhettua ja puhuu itsensä jatkuvasti pussiin! Sen vähän mitä nyt ylipäänsä puhuu mitään muuta kun jonnin joutavaa höpinää…


    • Anonyymi

      Totuus kirpaisee aloittajaa, joka suurella todennäköisyydellä itse Aitolehti tai ainakin lähipiirinsä. Nyt Aitolehti itkee muka takareittään, joopa joo... Onneksi Hannu tukena.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Alhaisinta on näyttää vihansa lapsen kautta ja käyttää lasta koston välineenä.

      • Anonyymi

        Täytyy ottaa huomioon että myös lapsen isä on mukana tässä jutussa kostamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy ottaa huomioon että myös lapsen isä on mukana tässä jutussa kostamassa.

        Aivan mu…ton lapatossukka koko ukko, pitäisi asettaa lapsi etusijalle ja varmistaa, ettei natku loukkaa lasta kostotoimenpiteillään!


    • Anonyymi

      Nyt olisi kyllä asiallista virallinen anteeksipyyntö sekä Sofialta, että tuotannolta asiattomuuksiin menemisen johdosta!

      • Anonyymi

        Buaaaahhhh 🙈🤡😂😂😂😂


      • Anonyymi

        Kyllä.Mutta ei taida osata EDES hävetä,taikka pyytää anteeksi.


    • Anonyymi

      Hyi yök, en koskaan tule katsomaan Discovery :aa!

    • Anonyymi

      Jos Martinalla olisi vähääkään sanallinen lahjakkuus hallussaan, hän olisi kyllä sivaltanut Sofiaa samalla mitalla. Martina on päästtään sen verran yksinkertainen, että sanailun sijasta hänen on käytettävä nyrkkejään. Vaikka pahoinpitelytuomion uhalla.

      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä hänen pitäisi vastata mitään asiaan, joka ei häntä voisi vähempää kiinnostaa? M elää omaa elämäänsä ihanien lapsiensa ja rakastavan miehensä kanssa, urheilullista oman näköistään elämää. Sofianyrittää vaan ratsastaa Martinan maineella, luulee saavansa katsojia sillä varjolla, säälittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä hänen pitäisi vastata mitään asiaan, joka ei häntä voisi vähempää kiinnostaa? M elää omaa elämäänsä ihanien lapsiensa ja rakastavan miehensä kanssa, urheilullista oman näköistään elämää. Sofianyrittää vaan ratsastaa Martinan maineella, luulee saavansa katsojia sillä varjolla, säälittävää.

        Ush, Martinan MAINEELLA ei kukaan ratsasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ush, Martinan MAINEELLA ei kukaan ratsasta.

        On se aina sata kertaa parempi kun kokaprinsessalla😂


      • Anonyymi

        Todellakin täysin samaa mieltä!!!


      • Anonyymi

        Ai Sofialle pitäisi vastata? Pyh- Mokoma kynnysmatto, Sofia siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä hänen pitäisi vastata mitään asiaan, joka ei häntä voisi vähempää kiinnostaa? M elää omaa elämäänsä ihanien lapsiensa ja rakastavan miehensä kanssa, urheilullista oman näköistään elämää. Sofianyrittää vaan ratsastaa Martinan maineella, luulee saavansa katsojia sillä varjolla, säälittävää.

        Näin. Martina kiinnostaa ihmisiä, ja Sofia ei muuten kuin hupimielessä, joka tosin on kääntynyt jo kyllästymisen puolelle. Sofia suuressa tyhmyydessään oletti saavansa katsojia Martina-kortilla. Huti. Paha huti. Jälkeen yhden kerran.


    • Anonyymi

      Todella surullista lapsille, jotka saavat ennemmin tai myöhemmin tietää näistä lööpeistä ym. Miten itse suhtautuisit tietoon, että isäsi kuolasi toista naista äidin odottaessa sinua?
      Toivoisin, että tämä pariskunta ottaisi huomioon nämä alaikäiset, jotka ovat heidän elämässään. Onko julkisuus ja raha todella niin tärkeitä, että ne menevät lasten hyvinvoinnin edelle?

      • Anonyymi

        Asiaa👍🏻


      • Anonyymi

        Minua hirvittää kyllä se miten paljon törkyä löytyy netistä Martinasta, alastonkuvia jne. Netti on yksi ..rkeke. Kun siellä jotain on niin pois ei saa. Tulisi joku aurinkomyrsky ja nollaisi koko netin! Kaikille uusi alku puhtaalta pöydältä.


      • Anonyymi

        Sofian kauna Martinaa kohtaan ei laannu. Käyttää jokaisen tilaisuuden arvostella Martinaa. Mutta nyt meni Sofia aivan liian pitkälle. Ja seuraukset on välittömästi nähtävissä.


    • Anonyymi

      Ja Sofia saa juurikin mitä tilaa: täydellisen lynkkauksen kohdistuen sekä persoonaansa, että ohjelmaansa.
      Jälleen kerran voi vain todeta, että kun ihminen on oikein typerä ja oikein ilkeä, ja ei opi mistään kokemastaan yhtään mitään, niin mahalaskut seuraa toisiaan. Loputtomasti aina uudestaan hakkaa tämä tapaus päätään seinään.

    • Anonyymi

      Sofian saaminen otsikoista pois onnistui 😂👍 On nämä veijareita.

      • Anonyymi

        Kyllä Sofia pysyy tyhmyydellään otsikoissa, don't worry.


    • Anonyymi

      Luuliko Sofia että saa kiillotettua lokaantunutta mainettaan tolla älyttömällä sarjalla? Toisinpäin kävi, kunnon someraivo puhkesi ja onnistui ärsyttämään nekin ihmiset, jotka ei ole huomannutkaan koko logo- muoria aikaisemmin!

      • Anonyymi

        Myös osa kannustajistaan käänsi selkänsä Sofialle. Niin se on, että tietyt asiat on ymmärrettävä jättää rauhaan ja kunnioittaa edes sen verran näihin liityviä asianosaisia. Mutta ilkeä ja katkera ihminen ei voi itselleen mitään. Perustavaa laatua oleva luonnevika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös osa kannustajistaan käänsi selkänsä Sofialle. Niin se on, että tietyt asiat on ymmärrettävä jättää rauhaan ja kunnioittaa edes sen verran näihin liityviä asianosaisia. Mutta ilkeä ja katkera ihminen ei voi itselleen mitään. Perustavaa laatua oleva luonnevika.

        Amen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös osa kannustajistaan käänsi selkänsä Sofialle. Niin se on, että tietyt asiat on ymmärrettävä jättää rauhaan ja kunnioittaa edes sen verran näihin liityviä asianosaisia. Mutta ilkeä ja katkera ihminen ei voi itselleen mitään. Perustavaa laatua oleva luonnevika.

        Ei mitään muuta sisältöä säälittävään ohjelmaansa saanut niin pitää itkeä tollasta…noloa…ihan vaan säälittävää ja noloa.


    • Anonyymi

      Kävinpä katsomassa jaksot, ihanat Sofia ja Stefu 👍

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eiköhän kaikki jo tajua että kallis maailman vanhimman ammatin harjoittajat on just tollasia.Stefu on tyhmä jos viellä tota siipeilijää elättää.sit on turha itkeä kun on löysät housuissa.

    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2197
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1728
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      37
      1548
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1459
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1430
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1361
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe