Aurinkosähköllä ja ilmaisella sähköllä viilennetään hellepäivien takia ja loikoillaan !
Ilmastointi laitteet saa 11e kk elisalta .
Ja näin jää rahaa viileään jääpaladrinkkiin !
Nyt viilennetään ilmastointilaitteella
18
719
Vastaukset
- Anonyymi
Wilfa
Sval Mini Cool
https://elisa.fi/kauppa/laitteet/kodinkoneet/pienkoneet/ilmastointilaitteet- Anonyymi
Tilasin 11,08e
Tulee kotiin toimituksella .
- Anonyymi
Kyllä tämän tasoinen vaatimattomuus kaunistaa...
- Anonyymi
Mikä on parempaa kun saada auringolla tuotetulla sähköllä ilmastointi pelaan invertterin kautta ?
- Anonyymi
400 euron kone ei sovi minulle koska taloni on yli 20 neliöinen.
- Anonyymi
Mulla on 68neliöö mutta hyvin viilentää olohuonetta
Nopeus on ykkösasennolla jolloin laite on hiljainen ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on 68neliöö mutta hyvin viilentää olohuonetta
Nopeus on ykkösasennolla jolloin laite on hiljainen !31n yksiö pysyy mukavasti kylmänä 4tunnin jäähdytyksen jälkeen vielä 12t päästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
31n yksiö pysyy mukavasti kylmänä 4tunnin jäähdytyksen jälkeen vielä 12t päästä
Ei ole ok- talossani muuta jäähdytystä kuin yön viileys. Vielä pärjätään, olohuoneessa nyt 20.6c ja keittiö 20.2c
- Anonyymi
Mulla jo pelkkä olohuone 70 neliöö
Kaksi ilmalämpöpumppua viilen t ää. Ytvasta t oinen pienellä ollut siis 25 asteessa ja tiittää hyvin kun pitää kokoajan päällä. Siis päivälläkin kun olet poissa.
Asiantuntija, sähkö, poli y iikka ,terveys, lvi, maalaus, maasturit, - Anonyymi
Isonkin huoneen voi jakaa kattoon asennettavilla verhotangoilla ja paksuilla lähes lattiaan ulottuvilla verhoilla jäähdytyskauden ajaksi.
Jalalla seisovalla lattiatuulettimella voi suunnata jäähdytettyä ilmaa vielä toiseen huoneeseen jos koneen teho riittää neliöille.
Siirrettäviä ilmastointikoneita saa alkaen 200 euroa ja niilläkin viilentää sen yhden huoneen aivan riittävästi.
Ainoa mikä henkilökohtaisesti kiinnostaa on se että kulutetulla sähköllä ostaa lisää terveitä elinvuosia.
Naapuri lakkasi lopullisesti morjestamasta 2018 helteiden aikaan. Kannatti nuukailla...- Anonyymi
Wilfa
Sval Mini Cool
https://elisa.fi/kauppa/laitteet/kodinkoneet/pienkoneet/ilmastointilaitteet
Hyvin viilentää 30neliön yksiön - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wilfa
Sval Mini Cool
https://elisa.fi/kauppa/laitteet/kodinkoneet/pienkoneet/ilmastointilaitteet
Hyvin viilentää 30neliön yksiönNuo lattiamallit tuppaa kuluttamaan 1 kwh tunnissa. Minä taas kuolisin siihen kulutukseen🤣🤣
- Anonyymi
1 kwh maksaa noin 10 c. Elikkä noin euron päivässä. Helteitä s u omessa ei kauaa yleensä. Säästöö tuleee kun ei kovalla hlteellä juo alkoholia joka kuumentaa elimmistöö. Lisää
Ilmalämpöpumppunkulutta noin kaksi euroo viikkoa elikkä alle kympin kuussankunnse on kokoajan päällä.- Anonyymi
Lattiamalli ottaa 20€ viikko kun on kokoajan päällä 12.5 cen hinnalla.
Ilppi noin 4€ viikko - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lattiamalli ottaa 20€ viikko kun on kokoajan päällä 12.5 cen hinnalla.
Ilppi noin 4€ viikkoMulla 1h päällä päivässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla 1h päällä päivässä
Nyt aamulla laitan tunniksi ja koko päivän saan loikoilla ikkuna kiinni viileässä huoneessa jossa pinennysverho vielä lisää säteilyn vaaraa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt aamulla laitan tunniksi ja koko päivän saan loikoilla ikkuna kiinni viileässä huoneessa jossa pinennysverho vielä lisää säteilyn vaaraa
Ai että 16 on asetus ja mukavan viileätä on !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että 16 on asetus ja mukavan viileätä on !
Hinnat on laskenu ja tuotteet loppu !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2284917Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233600Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2712075Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,122013Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411299Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611229Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1111025- 32833
- 61777
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.98776