Sinä olet se kenestä olen kiinnostunut en kenestäkään muusta... Pidän,tykkään,ikävöin ja rakastan sua S nainen... Kyllä sinä sen varmaan tiedätkin! Kun sut nään silmäni lukittuu katsoon vain sua...
Älä usko muita
14
68
Vastaukset
- Anonyymi
Rakas mies, en sua voi koskaan unohtaa. Olet mielessäni joka hetki. Olet kaikkein tärkein mulle,kaipaan ja odotan vain sua.
- Anonyymi
❤️❤️❤️ Samoin
- Anonyymi
Miten niin minua katsot, lauantainakin käänsit äkkiä pääsi pois😢
- Anonyymi
No kun olin erään toisen naisen seurassa lauantain. Ei mitään vakavaa.
- Anonyymi
mitä ovat lauantait ilman sua, katsoin alle hameesi, ensin puin, sitten niitin......
sitten katsoit miten parturi, huomasin vain, olitkin jo ajellut viiksesi, minä en niinkään, silloin oli lauantai, mikä ei ole jokapäivä, vai onko?
moro
https://www.youtube.com/watch?v=IUjqTuw1Jlo - Anonyymi
Kylläkait minä silloinkin pari kolme kertaa sua katsoin 😉 Aah se tunne kun katseillamme etsimme toisiamme ja sitten katseemme kohtaa... ❤️😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun olin erään toisen naisen seurassa lauantain. Ei mitään vakavaa.
Sitäpaitsi se naikkonen oli serkkulikka, tuli käymäsille ku ei löytänyt assanvessaa.
- Anonyymi
Millaista S:ää kaipaat?
Oletteko yhteydessä esim somen kautta?
Kerro jotain mistä vois tunnistaa?
T. Yks S- Anonyymi
Emme somettele millään tavalla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä onko yhteys irl? Katse (kaukoihastus) vain konkreettinen kontakti? Nyt vai menneisyydessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä onko yhteys irl? Katse (kaukoihastus) vain konkreettinen kontakti? Nyt vai menneisyydessä?
Trolli parka!!!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mitä nyt instassa seurailet assääs mutta hän ei sua....no yhtä kusetusta kaikki tyynni mutta mua et huijaa
- Anonyymi
No, otapa se ero sitten minusta ukko kulta niin kaikki saa mitä haluaa, jookos!!!!
- Anonyymi
No joskus tulee mieleen, että haluat todistella jotain, minkä pitäisi olla itsestäänselvää. Silmien kurissa pitäminen on ihan hyvä piirre, ellei ole sitten silmänpalvontaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1876700- 1531915
- 1131638
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511133Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421031Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98992Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6917Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879