Ihanuus :) kohta taas päivä uus
Hyvää yötä
11
70
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä mussukkain.
- Anonyymi
Ihania unia :)
- Anonyymi
Riippuu herääkö 🤣
- Anonyymi
Hihii 🤪
- Anonyymi
Hyvää yötä sullekin ihanin :) Saisipa nukahtaa kainaloosi pienin iltaleikin jälkeen.. ❤️
- Anonyymi
Saat jos haluat sitä oikeesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat jos haluat sitä oikeesti
Ihan oikeesti haluan, tietysti!
- Anonyymi
Mukavaa luettavaa. Kaikilla asioilla on puolensa ja puolensa. Toivotaan parasta ja kärsivällisyyttä sekä puhuttujen tunteiden huomioimista suhteisiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oikeesti haluan, tietysti!
Et koska en oo tietonen asiasta , kuten sä oot kyllä
- Anonyymi
Niin on, pian on uusi aamu ja uusi auringonpaiste, ja luonto niin kaunis tähän aikaan vuodesta, herätä katsomaan taas kättensä jälkiä, menestyvätkö vai kuolevatko vai rehottavatko vai kituvatko vain sen lyhyen kiivaan ajan, mitä lämpö meille kaikille täällä suo...
Uuten aamuun herätä, toiveikkaana, iloisena, luottavaisena, siitäkin huolimatta, vaikka kukaan ei minulta mitään tarvitse tai edes halua yhtään mitään, ehkä kasvit sentään, vettä ja huolenpitoa, sen ajan mitä jäljellä on, olla hyödyksi edes niille...
Kohta on päivä uus :) - Anonyymi
Älä enää kirjoita näitä. Ahdistavaa touhua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1224592Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1023908Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513300
- 433002
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222482- 232216
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami181850Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745