Ihanuus :) kohta taas päivä uus
Hyvää yötä
11
113
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä mussukkain.
- Anonyymi
Ihania unia :)
- Anonyymi
Riippuu herääkö 🤣
- Anonyymi
Hihii 🤪
- Anonyymi
Hyvää yötä sullekin ihanin :) Saisipa nukahtaa kainaloosi pienin iltaleikin jälkeen.. ❤️
- Anonyymi
Saat jos haluat sitä oikeesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat jos haluat sitä oikeesti
Ihan oikeesti haluan, tietysti!
- Anonyymi
Mukavaa luettavaa. Kaikilla asioilla on puolensa ja puolensa. Toivotaan parasta ja kärsivällisyyttä sekä puhuttujen tunteiden huomioimista suhteisiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oikeesti haluan, tietysti!
Et koska en oo tietonen asiasta , kuten sä oot kyllä
- Anonyymi
Niin on, pian on uusi aamu ja uusi auringonpaiste, ja luonto niin kaunis tähän aikaan vuodesta, herätä katsomaan taas kättensä jälkiä, menestyvätkö vai kuolevatko vai rehottavatko vai kituvatko vain sen lyhyen kiivaan ajan, mitä lämpö meille kaikille täällä suo...
Uuten aamuun herätä, toiveikkaana, iloisena, luottavaisena, siitäkin huolimatta, vaikka kukaan ei minulta mitään tarvitse tai edes halua yhtään mitään, ehkä kasvit sentään, vettä ja huolenpitoa, sen ajan mitä jäljellä on, olla hyödyksi edes niille...
Kohta on päivä uus :) - Anonyymi
Älä enää kirjoita näitä. Ahdistavaa touhua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291340
- 1201181
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021000Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279880- 113867
- 48745
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi20745- 52719
- 30713
- 49619