Auttakaa mua

Anonyymi

Oon 12v poika ja painan 47kg. Oon omasta mielestä ihan hirveen läski. Oon yrittänyt pudottaa painoa mutta se ei vaan putoa. Auttakaa mua pliis.

16

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taidat olla tosi lyhyt jos olet ylipainoinen.

    • Anonyymi

      Oon jotain 143cm

      • Anonyymi

        Älä ainakaan ala nälkäkuurille jos et halua jäädä lyhyeksi.Raju dietti voi vaikuttaa pituuskasvuun.Mutta jos haluat jäädä alle 150 senttiseksi niin sitten voit alkaa olee syömättä.


    • Anonyymi

      Ala juoda vain rasvatonta maitoa.

      Sokerilimut ovat oikeasti tutkitusti erittäin haitallisia. Keskiolutkin on terveellisempää.

      Jäätelöä vain kerran viikossa.

      • Anonyymi

        Kyseessä on 12 vuotias lapsi ja en usko että vanhemmat juottavat hänelle kaljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä on 12 vuotias lapsi ja en usko että vanhemmat juottavat hänelle kaljaa.

        Noh kohtuukäyttö – kaksi annosta päivässä – lienee vielä sopivuuden rajoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh kohtuukäyttö – kaksi annosta päivässä – lienee vielä sopivuuden rajoissa.

        Ai lapsen pitäis alottaa kohtuu käyttö ala-asteella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai lapsen pitäis alottaa kohtuu käyttö ala-asteella?

        Mitä mutkattomampi suhde lapsella on alkoholiin, sen vähemmän ongelmia alkoholi aiheuttaa myöhemmällä iällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mutkattomampi suhde lapsella on alkoholiin, sen vähemmän ongelmia alkoholi aiheuttaa myöhemmällä iällä.

        Meinaatko että lapsen pitää juoda kaljaa ja sillä laihduttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko että lapsen pitää juoda kaljaa ja sillä laihduttaa?

        12-vuotiaan elimistö ei ehkä kestä keskiolutta, mutta ykkösoluessa olisi vain n. puolet rasvattoman maidon ja sokeripitoisen virvoitusjuoman energiamäärästä.

        – 333 grammaa sokeripitoista virvoitusjuomaa sisältää 124 kcal
        – 333 grammaa rasvatonta maitoa sisältää 113 kcal
        – 333 grammaa ykkösolutta sisältää vain 64 kcal

        Ala-asteella voisi ruokalassa hyvin tarjota lapsille ykkösolutta.


    • Anonyymi

      Yes, kesälomat alkoi!

    • Anonyymi

      Nyt kesän viettoon. Otat pallon tai frisbeen ja fillaroit lähimmälle nurmelle harrastelemaan.

      Vältät sokerijuomia kuin ruottoa ja otat janojuomaksi vettä. Vanhempiasi pyydät laittamaan itsellesi terveellistä ruokaa. Sano heille, että haluat terveellistä ruokaa, eikä muuta.

      Viimeksi täällä oli 12-vuotias tyttö, joka painoi 48 kiloa. Hän sanoi olevansa anorektikko, hyvää kesää myös hänelle ja muille koululaisille.

    • Anonyymi

      Kiitos!

    • Anonyymi

      Ei pitäisi lähteä supertrollin ( st ) kelkkaan! Näitä lasten ikäisinä tehtyjä aloituksia on aiheellistakin kritisoida.

      . st nostaa vanhoja ketjujaan, jotka koskettavat tupakan ja jopa huumausaineiden kokeilemista, kyselee mistä niitä saa helpoimmin.

      . st:n syntymästä tulee 2040 luvulla täyteen 100 vuotta?

      • Anonyymi

        Huom! > 08.06.2021 20.38 lähetetty kommentti "katoaa", kun sitä ei ole kirjattu tiedostoon.


    • Anonyymi

      Juttele vanhemmillesi asiasta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe