Ensivaikutelmaan luottaminen

Anonyymi

Minun olisi pitänyt luottaa ensivaikutelmaani, joka sanoi, että olemme eri maailmoista ja hänessä on jotakin, josta en pidä. Olen hyvä ihmistuntija, mutta seulani petti ja heikolla hetkelläni ihastuin häneen. Muutaman kerran näin hänen kasvoillaan myös puhdasta vihaa, kun ei toiminut hänen tahtonsa mukaan. Hän ei ole sitä, mitä uskottelee olevansa. Onneksi pääsin karkuun ajoissa.

24

511

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Herää harhoistasi

• Anonyymi

Heräsin jo.

• Anonyymi

Mitä tuntemattomien ihmisten pohdinnat sinulle kuuluu, oletko aloituksessa kuvatun kaltainen ihminen kun siinä itkeskelet? Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tuntemattomien ihmisten pohdinnat sinulle kuuluu, oletko aloituksessa kuvatun kaltainen ihminen kun siinä itkeskelet? Sivusta.

Aika paljonkin voi itse kullekin kuulua tuntemattomien sohlaukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika paljonkin voi itse kullekin kuulua tuntemattomien sohlaukset.

Joopa joo ja niinpä niin, nämä tuntemattomien maalitukset suoraan lehteriltä kyllä tiedetään.

• Anonyymi

Taisimme kohdata saman ihmisen??

• Anonyymi

Helevetin hyvä, heikolla hetkellä luulisi keskittyvän huoltoon.

• Anonyymi

Onneksi pääsit ajoissa pakoon. Kyllä ensivaikutelma usein pitää paikkansa, silloin kun järki vielä pelaa, eikä ihastumisen tunteita ole sotkemassa. Minulle kävi myös samoin, olisin osannut varoa häntä, mutta vahvassa humalatilassa eksyin hänen matkaansa. Se oli menoa se.

Omaan intuitioon toisista ihmisistä kannattaa aina luottaa. Se on sitä, kun ihmisen eleistä osaa tulkita piiloviestintää, mitä toinen ei tuo tarkoituksella esiin. Omalla kohdallani lähti liikkeelle raskas prosessi. Prosessi joka jatkuu, syvälle sisimpääni.

Toivottavasti voin olla joskus vielä kiitollinen, että hän toimi aktivoivana tekijänä. Kasvuprosessit kun ovat niin kipeitä asioita, ettei niitä ihan vapaaehtoisesti ottaisi vastaan. Universumi ja hyvät voimat auttavat jaksamaan sillä matkalla, sitten kun löytyy riittävästi nöyryyttä turvautua siihen apuun.

• Anonyymi

Johtuikohan viha siitä, ettet tehnyt jotain, vai siitä, että lapsellinen kapinasi ja aiheeton, tuomitseva ylenkatseesi vain yksinkertaisesti valuivat yli äyräidensä???

Herättäähän se vihaa, jos joku luulee tuntevansa jonkun ja kohtelu sen mukaista, vaikkei tiedä toisesta sitä pas...aan.

• Anonyymi

Pistä tutti suuhun ja prosessoi vaikka sitä. Ap:n ja sinun keissit tuskin osuu yhteen. Lisäksi sanon, ettei kenenkään tarvitse tehdä mitään asioita mitä ei halua. Vaikutat dikiltä ihmiseltä.

• Anonyymi

Enhän ole sinulle muutenkaan mitteen .

Näinä päivinä voin olla vaikka kuningas 😉

Sama se ennee , onhan jo vappoopäivät!!@

• Anonyymi

No jotain tälläistä hän just voisi sanoa. 👑

• Anonyymi

Mun korviin kuulostaa oudolta, että joku vihais jos ei toimi hänen tahtonsa mukaan. Tuohon tarvitaan jo hieman pidempi suhde, että tommosen näkee.

• Anonyymi

Olet onnekseni kohdannut vain kapean kattauksen ihmisistä. Kyllä joiltakin ihmisiltä löytyy valtava määrä käsittelemätöntä vihaa sisimmästä. Tämän päivän kokemuksella pyrin välttelemään sen kaltaisia ihmisiä. Rakkaudelliset ihmissuhteet ovat antoisampia.

• Anonyymi

Ehkä heillä on ollutkin tai joku vähintään joku viritelmä, mitä sinä tuntemattomien asioista tiedät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet onnekseni kohdannut vain kapean kattauksen ihmisistä. Kyllä joiltakin ihmisiltä löytyy valtava määrä käsittelemätöntä vihaa sisimmästä. Tämän päivän kokemuksella pyrin välttelemään sen kaltaisia ihmisiä. Rakkaudelliset ihmissuhteet ovat antoisampia.

Olen tavannut hyvin laajan kattauksen ihmisiä, mutta mielestäni ap puhuu hyvin tuntemistaan ihmisestä. En minä ainakaan tee oman tahtoni vastaisesti vapaa-ajalla jonkun puolituntemattoman kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta tuskinpa se suhun kohdistuu jos et ole tehnyt mitään väärää toiselle.

• Intuitioon, vaistoon kannattaa luottaa. Itse kuuntelen hyvin pitkälle intuitiotani ja vaistojani, en anna itseni vieraantua niistä. Ehken siksi olekkaan kovin sosiaalinen ihminen ja tykkään katsella kauempaa, kuin olla kaiken keskellä ja keskiössä.

Seurailija ja tarkkailija tyyppiä. Ihmiset on ihan jees, mutta suurin osa arvaamattomia ja ailahtelvia, joten harvat ja valitut pääsee lähelleni. Intuitio. :)

• Anonyymi

Aina ei halua uskoa toisesta pahinta vaan haluaa uskoa, ett kyllä toisessa täytyy jotain hyvääkin löytyä. Joskus ensivaikutelma pitää paikkansa, toisinaan toinen paljastuu paremmaksi kuin onkaan. Pitää antaa mahdollisuus ennen täyttä tyrmäämistä.

• Anonyymi

No joo, ihmiset on monisyisiä kokonaisuuksia, kukaan ei ole pelkästään hyvä. Ja voi ihastua tuosta huolimatta.

• Anonyymi

Millä tavalla ei-hyvästä nyt puhutaan??

• Anonyymi

Sama juttu käynyt itselle. Menin huumaan ja tulin sokeaksi. Tää tyyppi pyörittää yhtäaikaa montaa naista.

• Anonyymi

Lpr/esa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lpr/esa?

Helsingissä tämä tyyppi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Torstaina tulee ulos uutispommi

Ihan uskomatonta on luvassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      5061
    2. Jussi Halla-aho ei jatka puolueen puheenjohtajana

Jussi Halla-aho ei asetu ehdolle Perussuomalaisen puolueen puheenjohtajaksi.
      Maailman menoa
      422
      4120
    3. Ilmaöämpöpumpun tehonkulutus jäähdytyksessä?

Paljonko kuluttaa, kun jatkuvasti käy täysillä? Mikä on jäähdytyksen COP ?
      Ilmanvaihto ja ilmastointi
      61
      3651
    4. No nyt! Vappu Pimiä ja Teemu-rakas harvinaisessa yhteiskuvassa: "Suostuu, kun ei tiedä aluksi..."

Vappu ja harvoin nähty "mysteerimies" eli aviomies Teemu poseeraavat Instassa kesäisissä tunnelmissa: https://www.suomi24.fi/viihde/no-nyt-vappu-pimia
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      3059
    5. syy siepin happamuuteen selvisi!

Voiko paljoa happamampaa ilmestystä olla kuin Sara Sieppi Kaunissaaren rannalla ? ressukka kuvitteli iskeneensä kultasuoneen ja pääsevänsä tämän uu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2085
    6. Sofia ja velipoika.

Sofia on tuonut velipoikansa mukaan psykologin vastaanotolle. Taitaa velikin olla yhtä hömelö kun lähtee ratsastamaan tuon lokin mukaan. Sofialla m
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1044
    7. Oikeasti olisin sut halunnut mies

omaksi, kullaksi, rakkaaksi, kumppaniksi, ystäväksi, olkapääksi, hellittäväksi, arkeen ja juhlaan, eteiseen ja peräkammariin, sohvalle ja sänkyyn, rii
      Ikävä
      93
      932
    8. Katariina Anttila oli saanut väkevää palautetta tänään 21.6. toimituksessa!

Toimitukseen marssi hyvin harmistunut haapavetinen rouva henkilö. Oli antanut Katariinalle kunnolla palautetta Ilkka Revon jatkuvasta maalittamisesta.
      Haapavesi
      34
      830
    9. Me kuulumme yhteen.

Mies, minä olen sinulle oikea ja sinä oikea minulle.Me kuulumme toisillemme. Me kuulumme yhteen. Se on näin.
      Ikävä
      51
      824
    10. Persujen laiva on uppoamassa!

Persujen laiva ajoi vaaleissa kiville ja pomopersu otti lopputilin. Kauanko Persulaiva pysyy vielä pinnalla? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6b
      Perussuomalaiset
      236
      695
    Aihe