Elikkäs sukulaislapsi pääsemässä ripille,mutta hän ei ole kummilapsemme.
Pitääkö meidän muistaa häntä kuitenkin jotenkin, esim jollakin korulla?
Tavallisestihan rippilapsi saa lahjaksi rippiristin kummeiltaan,mutta emme ole
hänen kummejaan,mikä siis neuvoksi?
KORU RIPPILAPSELLE.EI KUITENKAAN KUMMILAPSI
Anonyymi
1
138
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan olen lähi sukua MUMMO ja jokainen lapsen lapsi ripille pästessäni ,jos minut on rippi juhla kutsuttu? Saa raha lahjan. Syntymäpäiviksi raha lahjan,kun täytänyt ensin 9 vuotta.siitä ylöspäin sihen asti kun on omat työstä saadut tulot!Sama asia saa raha lahjan jo kutsuttu mikä ei itsestän sevyys : Saa valmistujaisilahjana rahan.Nykyisin mailma muttunut. Nuoret ei kanna ristejä ymm. Haluavat ne kantaessa itse ostaa.Terveisin vaan mummo Pääkaupunki setu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263328
- 771640
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa801149Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1461086- 45951
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.46904Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe178895- 61892
- 42846
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139785