Miksi nälvit ja kiusaat toisia?

Anonyymi

Melko paljon on päässä jotakin vialla kun puutut toisen asioihin. Olisikohan aika katsoa peiliin ja miettiä sitä omaa elämääsi.
Et ole sen parempi vaikka itse niin kuvittelet.
Sun kaltaiset ihmiset voi onneksi helposti syrjäyttää omasta elämästä pois.
Juoruat toisen henkilökohtaisia asioita.
Olet jo saanut tarpeeksi tuhoa aikaan, anna siis toisen olla.
Olet kiusaaja ja syytät kiusattua kaikesta.
Varmasti ottaa koville, kun toinen huomaa kyllä mitä ympärillä tapahtuu.

Miettikäähän miten kohtelette toisia.

44

1297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osoitteletko itse mahdollisesti väärää puuta ja teet palstan avulla analyyseja täysin anonyymien ihmisten jutuista ja sitten irl mustamaalaat niitä ihmisiä joiden kuvittelet sinua täällä kiusaavan?

      • Anonyymi

        En tiedä mistä tapauksesta aloittaja puhuu, mutta joskus siinä saattaa käydä vaikka niin, että kun puhuu jostakin ihmisestä pahansuopaan ja herjaavaan sävyyn, saattaa alkaa kuvitella, että kaikki negatiiviset tekstit on siltä samalta ihmiseltä ja kas jälleen oikeutus omalle poksottamiselleen on saatu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mistä tapauksesta aloittaja puhuu, mutta joskus siinä saattaa käydä vaikka niin, että kun puhuu jostakin ihmisestä pahansuopaan ja herjaavaan sävyyn, saattaa alkaa kuvitella, että kaikki negatiiviset tekstit on siltä samalta ihmiseltä ja kas jälleen oikeutus omalle poksottamiselleen on saatu.

        Ei liity palstaan vaan elämään yleensäkin.
        Älä siis vääristele ja laita sanoja/asioita suuhuni.
        T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity palstaan vaan elämään yleensäkin.
        Älä siis vääristele ja laita sanoja/asioita suuhuni.
        T. Aloittaja

        En laittanutkaan mitään sanoja sinulle suuhun, kunhan tarjosin yhden näkökulman elämän suurille sankaruuksille. Näihin saa kyllä vastata ja näitä ikävämpiä tapauksia riittää vaivaksi asti muillekin.


    • Anonyymi

      Hyvä aloitus.

    • Anonyymi

      Pitää olla paperit asianmukaisin allekirjoituksin. Ja alla seisoo, paikkakuntapäivämäärä, et meikäläisen nimi ja mielipökki.

      • Anonyymi

        Haluatko varmistaa, että hienostunut nälvimisesi on varmasti mennyt jollekin maaliin saakka? Muuten en ymmärrä tämmöisiä kommentteja tähän aloitukseen, jota en kirjoittanut, mutta kommentoin jo ja ihan nälvimistä ja kiusaamista vastaan olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko varmistaa, että hienostunut nälvimisesi on varmasti mennyt jollekin maaliin saakka? Muuten en ymmärrä tämmöisiä kommentteja tähän aloitukseen, jota en kirjoittanut, mutta kommentoin jo ja ihan nälvimistä ja kiusaamista vastaan olen.

        Saa kai täällä sairaatkin osallistua. Tietenkin yritän nälviä, vaikka en tarkalleen tiedä, mitä se tarkoittaa. Täällähän oppii lukemista yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa kai täällä sairaatkin osallistua. Tietenkin yritän nälviä, vaikka en tarkalleen tiedä, mitä se tarkoittaa. Täällähän oppii lukemista yms.

        No niin, tsemppikset vaan sinullekin👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, tsemppikset vaan sinullekin👌

        Olen sotapeleistä oppinut kirjoittamaan ärsyttävästi, ja aggressiivisesti. Tämä paikka on ihan hyvä. Ei voi enää juurikaan pelata pc:llä. Oli riippuvuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sotapeleistä oppinut kirjoittamaan ärsyttävästi, ja aggressiivisesti. Tämä paikka on ihan hyvä. Ei voi enää juurikaan pelata pc:llä. Oli riippuvuus.

        Jaa jaa, että olet niitä pleikkaripoikia sitten. Tekeekö se pelimaailma kaikkivoipaisen olon jotenkin ja luonaako todellisuuden hahmottaminen mielestäsi vieläkin mallikkaasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa jaa, että olet niitä pleikkaripoikia sitten. Tekeekö se pelimaailma kaikkivoipaisen olon jotenkin ja luonaako todellisuuden hahmottaminen mielestäsi vieläkin mallikkaasti?

        Ei luonaa. Täysin epätodellisissa maailmoissa elän. Mutta ei kait sillä oo perkele mithää merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei luonaa. Täysin epätodellisissa maailmoissa elän. Mutta ei kait sillä oo perkele mithää merkitystä.

        Kokeile kirkasta viinaa.


    • Anonyymi

      Itse vihaan kiusaamista yli kaiken. Se on vaan niin helppoa ottaa joku silmätikuksi ja potkia sitä porukalla. Vääristellä asioita ja mustamaalata.
      Itsensä tutkiskelua kannattaisi kiusaajienkin harrastaa. Millä oikeudella joku esimerkiksi arvostelee toista suureen ääneen arvostellen ulkonäköä yms. Normaali ihminen ymmärtää että jokainen on omanlainen!
      T. Aloittaja

      • Anonyymi

        Kiusaajia kalvaa kateus ja katkeruus, näin se on aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaajia kalvaa kateus ja katkeruus, näin se on aina.

        Joo näinhän se on, kiusaaminen on taas muuttunut fyysiseksi, taas tänään kotipihalla oikea silmä ympäriltä musta ja punaisia jälkiä. Selässä myös pakottava kohta, sydämen kohdalla. Kertokaa, miten näitä tehdään noin 15m päähän. Hirvee tä tämä fyysinen väkivalta, jatkunut jo monta vuotta.


      • Anonyymi

        Toisille kiusaaminen on elämäntapa. Sitten kun antaa samalla mitalla takaisin, niin johan itketään ja esitetään viatonta. Kenenkään ei tarvitse hyväksyä huonoa kohtelua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisille kiusaaminen on elämäntapa. Sitten kun antaa samalla mitalla takaisin, niin johan itketään ja esitetään viatonta. Kenenkään ei tarvitse hyväksyä huonoa kohtelua!

        Itse pääsee helpoimmalla kun ei välitä. Eihän se tietysti mukavalta tunnu irtaantua melkeinpä kaikista ihmisistä, mutta ainut vaihtoehto. Sydän välillä itkee. Sitä vain toivoisi kuuluvansa johonkin, mutta kun ei kuulu.


    • Anonyymi

      Joskus miettinyt että miten nämä ihmiset reagoisivat kun oikeasti joutuisivat kohtaamaan ihmisen silmästä silmään jota nimettömänä murjovat. Tai heidän läheisilleen kerrottaisiin.

      • Anonyymi

        Tämmöiset hullut ja halvat huvikuviot saattaa hyvinkin joskus paljastua ja sitten porataan omien kasvojen perään. Tai syytetään kiusattua joatain syystä kiusaajaksi. Moraali on niin suhteellinen asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämmöiset hullut ja halvat huvikuviot saattaa hyvinkin joskus paljastua ja sitten porataan omien kasvojen perään. Tai syytetään kiusattua joatain syystä kiusaajaksi. Moraali on niin suhteellinen asia.

        Vässyköitä tommoset inisijät. Kasvattaisivat kovemman kuoren eikä osoittelisi syyttävää sormea inhoamaansa henkilöä kohtaan. Hän on sitä ja tätä koska en pidä hänestä yhyhyy joo ehkä hänkään ei pidä sinusta mutta ei alennu tommoseen samaan paskaan kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämmöiset hullut ja halvat huvikuviot saattaa hyvinkin joskus paljastua ja sitten porataan omien kasvojen perään. Tai syytetään kiusattua joatain syystä kiusaajaksi. Moraali on niin suhteellinen asia.

        Narsosteissahan ei ole koskaan mitään vikaa, mitä itse tekevät, syy on aina toisten, vaikka kiusattu ois täynnä arpia ja reikiä. Ikävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämmöiset hullut ja halvat huvikuviot saattaa hyvinkin joskus paljastua ja sitten porataan omien kasvojen perään. Tai syytetään kiusattua joatain syystä kiusaajaksi. Moraali on niin suhteellinen asia.

        Kyllä itsekin olen tiedän että täältä tehtyjen kirjoitusten takia on oltu käräjillä. Mutta silloin on ollut todellakin tietoa ja ihmiset tunnistettavissa kirjoituksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsosteissahan ei ole koskaan mitään vikaa, mitä itse tekevät, syy on aina toisten, vaikka kiusattu ois täynnä arpia ja reikiä. Ikävää.

        Niin, sitten kun saa edesottamuksistaan vähän osuma, niin sitten vollataankin kaikille, että minähän tässä se kiusattu olen ja aletaan kuvitella ties mitä siitä mitä itse tehty. Eräs kommentti liittyy, että hopotihoi sinne p-----n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sitten kun saa edesottamuksistaan vähän osuma, niin sitten vollataankin kaikille, että minähän tässä se kiusattu olen ja aletaan kuvitella ties mitä siitä mitä itse tehty. Eräs kommentti liittyy, että hopotihoi sinne p-----n

        Kukaan ei voi tietää minkä kukin kokee kiusaamisena. Ja täällähän jo säännöissä sanotaan että kenenkään henkilökohtaisia tietoja ei saa kertoa eikä esiintyä muina ihmisinä. Eri asia jos ihminen tunnustelee viestejä ottaa ne itseensä vaikka ei ole tunnisteitakaan. Täällä on helppo loukkaantua ja vetää herneitä nenään täysin tuntemattomien teksteistä. Mutta on olemassa myös tekstejä jossa ihmiset ovat oikeasti tunnistettavissa ja jos pienet piirit niin soppa valmis . Luulo ei ole tiedon väärtti. Ja tähän päälle vielä trollit sun muut iskevät. Siihen kait koko homma perustuu että aiheutuu mielipahaa vähän sinne sun tänne. Ja toivoisi että nuo haukkuma viestit siivottaisiin kovemmalla kädellä. Mutta tuovat tuloja niin kukaan ei välitä turha edes tehdä ilmoituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei voi tietää minkä kukin kokee kiusaamisena. Ja täällähän jo säännöissä sanotaan että kenenkään henkilökohtaisia tietoja ei saa kertoa eikä esiintyä muina ihmisinä. Eri asia jos ihminen tunnustelee viestejä ottaa ne itseensä vaikka ei ole tunnisteitakaan. Täällä on helppo loukkaantua ja vetää herneitä nenään täysin tuntemattomien teksteistä. Mutta on olemassa myös tekstejä jossa ihmiset ovat oikeasti tunnistettavissa ja jos pienet piirit niin soppa valmis . Luulo ei ole tiedon väärtti. Ja tähän päälle vielä trollit sun muut iskevät. Siihen kait koko homma perustuu että aiheutuu mielipahaa vähän sinne sun tänne. Ja toivoisi että nuo haukkuma viestit siivottaisiin kovemmalla kädellä. Mutta tuovat tuloja niin kukaan ei välitä turha edes tehdä ilmoituksia.

        Täällä kiusaaminen siinä mielessä vähän tehotonta, että kohde voi leikkiä tietämätöntä, olla aidostikin sitä. Siis kieltäytyä ottamasta loukkauksia itseensä kohdistuvina, jolloin ne valuvat kuin vesi hanhen selästä. Oikea kiusaaja on kohteestaan tarkka ja haluaa varmasti tietää että nuoli osuu maalinsa, jos tätä ei hänelle suo, se ehkä ärsyttää tai sitten luovuttaa. Yleiset ihmisyyden piirteet, kuten ulkonäkö, ikä, älyllinen kapasiteetti ovat melkoista hakuammuntaa, aikuinen ihminen tietää tasan tarkkaan jo rajoitteensa itsekkin. Ja aidosti sattuva loukkaaminen sitten jo ihan spesifiä infoa kyseistä uhrista sisältävää, vaikeammin löydettävää. Kiusaaja voi olla aidosti paha tai ilkeä, luonnevikainen siis.


    • Anonyymi

      Siis olen tietoinen piti kirjoittaa tuohon .

    • Anonyymi

      Kiinnostaisi tietää millaisista henkilökohtaisista asioista puhut. Aika sairasta jos ihminen ei tiedä tällaisesta, eikä näin voi kertoa omin sanoin totuutta.

      • Anonyymi

        Järkyttävää vallan käyttöä toisin sanoen toista ihmistä kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkyttävää vallan käyttöä toisin sanoen toista ihmistä kohtaan.

        Siis aivan järkyttävää!! 😢


    • Anonyymi

      Kertoo jotakin henkilön hyvinvoinnista, jos täytyy aikansa kuluttaa kiusaamiseen.

      • Anonyymi

        Kiusaajahan yleensä väittää että mitään kiusaamista ei ole ollutkaan. En tiedä sitten että mikä siellä päässä on kierossa, kun sitä vaan pitää jatkaa ja jatkaa.
        Tuollaisen ihmisen elämä on melko varmasti surullista ja se täytyy purkaa johonkin joka on helppo kohde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaajahan yleensä väittää että mitään kiusaamista ei ole ollutkaan. En tiedä sitten että mikä siellä päässä on kierossa, kun sitä vaan pitää jatkaa ja jatkaa.
        Tuollaisen ihmisen elämä on melko varmasti surullista ja se täytyy purkaa johonkin joka on helppo kohde.

        Ei olisi kohdetta jos kaikki ihmiset eläisivät samassa tiedossa ja todellisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olisi kohdetta jos kaikki ihmiset eläisivät samassa tiedossa ja todellisuudessa.

        Kerrotut asiat on useimmiten keksittyjä, koska halutaan kiusatun väsyvän ja sairastuvan. Ku on aina elänyt esimerkillisesti. Kotona jo opetettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotut asiat on useimmiten keksittyjä, koska halutaan kiusatun väsyvän ja sairastuvan. Ku on aina elänyt esimerkillisesti. Kotona jo opetettu.

        Sairasta että tällaista saa tehdä ja tehdään vapaasti. Ei mitään järkeä, pelkkää julmuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotut asiat on useimmiten keksittyjä, koska halutaan kiusatun väsyvän ja sairastuvan. Ku on aina elänyt esimerkillisesti. Kotona jo opetettu.

        Kotoa saatu vahva pohjustus kestää eikä suo kiusaajalle mahdollisuuksia satuttaa. Uskon kiusaajan sairastuvan omiin olettamuksiin ja turhautuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaajahan yleensä väittää että mitään kiusaamista ei ole ollutkaan. En tiedä sitten että mikä siellä päässä on kierossa, kun sitä vaan pitää jatkaa ja jatkaa.
        Tuollaisen ihmisen elämä on melko varmasti surullista ja se täytyy purkaa johonkin joka on helppo kohde.

        Olet asian ytimessä. Heidän elämänsä on tosi surullista ja helpointa on vain nauraa heille.
        Minua kiusasi yksi henkilö joskus koulussa enkä koskaan noteerannut sitä niin se henkilö itse vittuuntui siitä niin pahasti että hän oli aina "kyrpä otsassa" kun näki minut.

        Sitten on yksi tapaus tällä hetkellä kimpussa joka on erittäin katkeroitunut omaan elämäänsä. Hän purkaa sitä aika erikoisella tavalla jota en nyt jaksa tähän kuvailla.
        Noh... jokainen tekee itse omat ratkaisunsa. Hänelläkin olisi paljon helpompia keinoja tarjolla miten ratkaista oma tilanteensa mutta kai hän sitten haluaa jäädä tuohon tilaan kun ei edes yritä etsiä keinoa miten olla tyytyväisempi omaan elämäänsä.


    • Anonyymi

      Katsos kun tykkään kiusata. Yksikin karva naisella liikaa, niin kiusaan enkä lopeta!

      • Anonyymi

        Mitä ne toisen karvat sulle kuuluu? Minä ainakaan en halua olla ihan karvaton.


    • Anonyymi

      "Tee toiselle se, minkä toivoisit itsellesi tehtävän".
      Lukee kirjassa. Ehkä se on vähän liikaa.
      " Hellanen aika kun tuokin kiusaaja ja kisaaja joutuisi noilla eväillä vääntämään ihan ite jonkun infantiilin joukopsykoosin kaa..fundeeras..

      • Anonyymi

        kiusaaminen on sadistista miten voi olla niin paha ihminen ilman omaa tuntoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiusaaminen on sadistista miten voi olla niin paha ihminen ilman omaa tuntoa.

        Kiusaaja on henkisesti pohjalla . Ei tiedä muuta keinoa toisen ihmisen mustamaalaamiseen . Syöttää valheita hyväuskoisille hölmöille .


    • Anonyymi

      tämä aloitus on kuin minun elämästä. olen surullinen . miksi .sinä et minua kiinosta paskan vertaa silti sinä ainakun tilaisuus mustamaalaat.

      • Anonyymi

        Miehelle vai naiselle edellinen viesti .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe