Jotain puuttui

Anonyymi

Taas oli oikein kiva kesäinen päivä puuhineen. Päivän mittaan ja illalla rauhoituttuani aloilleni en voinut olla miettimättä, että olisin halunnut jakaa sen sinun kanssasi nainen :/

19

600

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin se on. Ihan sama mitä teet niin jotain puuttuu. Sama tunne täälläkin. Elämässä kaikki voi olla hyvin, mutta se jokin puuttuu silti.

• Anonyymi

Minusta ei tuntunut tuolta.

• Anonyymi

Olisipa kiva tietää hänen kesäpuuhistaan. Mutta en ole sen arvoinen.

• Anonyymi

Minä olen monta kertaa ajatellut, kuinka kivaa olisi jakaa asioita hänen kanssaan. En mielestäni ole läheisriippuvainen, pärjäilen itseksenikin. Mutta kun rakastaa jotain, eikö se ole ihan luonnollista, että kaipaa hänen lähelleen? Se tekee välillä aika surulliseksi.

• Anonyymi

Näin minäkin tunnen. Pyrin kuitenkin kunnioittamaan toisen valintoja ja siksi en tuputa seuraani missään mielessä.
        Aloittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin minäkin tunnen. Pyrin kuitenkin kunnioittamaan toisen valintoja ja siksi en tuputa seuraani missään mielessä.
        Aloittaja.

Onko hän tehnyt sellaisen valinnan, ettei halua sinua elämääsi? Olette siis ilmeisesti oikein käyneet keskustelut asiasta? - edellinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja.

Mitä hän on valinnut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko hän tehnyt sellaisen valinnan, ettei halua sinua elämääsi? Olette siis ilmeisesti oikein käyneet keskustelut asiasta? - edellinen

Valinnut sellaisen elämäntavan, jota minä en halua elää.

• Anonyymi

Niin sinä sinä sinä, ei muuta! Ohi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyttää päihteitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin, hän ei valinnut minua. Syytä ei kertonut enkä edes kysynyt.

• Anonyymi

Niin mutta kun en minä vastoo sinulle mitenkään.

En ymmärrä mitä tiet ,,,---

• Anonyymi
    • Anonyymi

Niinpä jaettu ilo on kaksinkertainen ilo, vai miten sen nyt meni. Tavallisistakin puuhista tulee erityisempiä hyvässä seurassa ja enemmän hetkessä kiinni, yksin menee usein automaattiohjauksella vaikka olisi sinänsä ihan leppoisaa.

• Anonyymi

Ihastumisen oireilta kuulostaa.

• Anonyymi

Touhukas päivä kaikkineen, turhankin kova menojalka ain välillä. Iltaisin mietteet vaeltaa ja kulkeutuu syvemmälle....seuraavaan päivään, mitä tuoden mukanaan, sitä tiedä en. Vielä vastauksen saan, niin vahva tunne tää.

• Anonyymi

Aiheutat ajatuksinesi fyysisiä tuntemuksia mun kehossa. 😏

• Anonyymi

Niin säkin s !!

• Anonyymi

Tänään meni päivä kerrankin aika leppoisasti ajattelematta miestä. Oli juhlaa, uimista ja metsäkävelyä. Kaikkea ehti ajatella ja suunnitella, kaikkea iloista. Sinä mies olet osa surua, mutta suru ei nyt tähän päivääni mahtunut. Olisitpa osa parempaa tulevaisuutta vaan kun et voi olla niin sitten on asiat näin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Torstaina tulee ulos uutispommi

Ihan uskomatonta on luvassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      5061
    2. Jussi Halla-aho ei jatka puolueen puheenjohtajana

Jussi Halla-aho ei asetu ehdolle Perussuomalaisen puolueen puheenjohtajaksi.
      Maailman menoa
      422
      4120
    3. Ilmaöämpöpumpun tehonkulutus jäähdytyksessä?

Paljonko kuluttaa, kun jatkuvasti käy täysillä? Mikä on jäähdytyksen COP ?
      61
      3651
    4. No nyt! Vappu Pimiä ja Teemu-rakas harvinaisessa yhteiskuvassa: "Suostuu, kun ei tiedä aluksi..."

Vappu ja harvoin nähty "mysteerimies" eli aviomies Teemu poseeraavat Instassa kesäisissä tunnelmissa: https://www.suomi24.fi/viihde/no-nyt-vappu-pimia
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      3059
    5. syy siepin happamuuteen selvisi!

Voiko paljoa happamampaa ilmestystä olla kuin Sara Sieppi Kaunissaaren rannalla ? ressukka kuvitteli iskeneensä kultasuoneen ja pääsevänsä tämän uu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2085
    6. Sofia ja velipoika.

Sofia on tuonut velipoikansa mukaan psykologin vastaanotolle. Taitaa velikin olla yhtä hömelö kun lähtee ratsastamaan tuon lokin mukaan. Sofialla m
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1044
    7. Oikeasti olisin sut halunnut mies

omaksi, kullaksi, rakkaaksi, kumppaniksi, ystäväksi, olkapääksi, hellittäväksi, arkeen ja juhlaan, eteiseen ja peräkammariin, sohvalle ja sänkyyn, rii
      Ikävä
      93
      932
    8. Katariina Anttila oli saanut väkevää palautetta tänään 21.6. toimituksessa!

Toimitukseen marssi hyvin harmistunut haapavetinen rouva henkilö. Oli antanut Katariinalle kunnolla palautetta Ilkka Revon jatkuvasta maalittamisesta.
      Haapavesi
      34
      830
    9. Me kuulumme yhteen.

Mies, minä olen sinulle oikea ja sinä oikea minulle.Me kuulumme toisillemme. Me kuulumme yhteen. Se on näin.
      Ikävä
      51
      824
    10. Persujen laiva on uppoamassa!

Persujen laiva ajoi vaaleissa kiville ja pomopersu otti lopputilin. Kauanko Persulaiva pysyy vielä pinnalla? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6b
      Perussuomalaiset
      236
      695
    Aihe