Olen huonolla tuulella.
Mut ohimenevää ja
huomenna päivä uus.
Hyvää yötä, mukavilla unilla.
M-T
Huonolla tuulella
8
115
Vastaukset
Mikä syy moiseen?
- Anonyymi
Kiitos kysymästä.
Kohta pitäisi alkaa nukkumaan, mutta tämä kivitalon kuumuus näillä helteillä,kuin saunassa yrittäisi nukkua... Eikä helteistä kyl kannattaisi valittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kysymästä.
Kohta pitäisi alkaa nukkumaan, mutta tämä kivitalon kuumuus näillä helteillä,kuin saunassa yrittäisi nukkua... Eikä helteistä kyl kannattaisi valittaa.Höpöhöpö. Niistä helteistä justiinsa pitää valittaa jos jostain. Suomi kun nyt vaan ei ole mikään Afrikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö. Niistä helteistä justiinsa pitää valittaa jos jostain. Suomi kun nyt vaan ei ole mikään Afrikka.
: ) Saman auringon alla kuiten.
Kyllä minä aivan turhasta valitin, ehkä mieleni teki vain tehdä valitus jostain ja höpsistä. Viileä suihkuhan minut viilensi ja nukuinkin hyvin. Onhan meillä Suomessa nämä tulipalopakkasetkin, jotka tuovat taas omat käyttäytymisensä kiviseiniin, jolloin turvaudun villasukkiin : )
Afrikassa kuiten Suomen pakkaset olisivat..tips..tips
Nautitaan nyt vain upeista keleistä ja ollaan sopivasti auringon halauksessa.
- Anonyymi
No voih and voih.
Iha itku tulla mulla.
Snif 😢- Anonyymi
Ei lähdetä ollenkaan sadetta-tanssiin tänään, mutta yksi tips sinne-tänne ei vielä ole houkutus sateelle.
Miksi pitää valittaa helteistä? Tammikuussa valitetaan pakkasista ja joskus liiallisista sateista:)
- Anonyymi
Annahan soida : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301876
- 1211355
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401140Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591041- 491039
- 1321001
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v266998Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77816Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet81816Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58809