Olen huonolla tuulella.
Mut ohimenevää ja
huomenna päivä uus.
Hyvää yötä, mukavilla unilla.
M-T
Huonolla tuulella
8
80
Vastaukset
Mikä syy moiseen?
- Anonyymi
Kiitos kysymästä.
Kohta pitäisi alkaa nukkumaan, mutta tämä kivitalon kuumuus näillä helteillä,kuin saunassa yrittäisi nukkua... Eikä helteistä kyl kannattaisi valittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kysymästä.
Kohta pitäisi alkaa nukkumaan, mutta tämä kivitalon kuumuus näillä helteillä,kuin saunassa yrittäisi nukkua... Eikä helteistä kyl kannattaisi valittaa.Höpöhöpö. Niistä helteistä justiinsa pitää valittaa jos jostain. Suomi kun nyt vaan ei ole mikään Afrikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö. Niistä helteistä justiinsa pitää valittaa jos jostain. Suomi kun nyt vaan ei ole mikään Afrikka.
: ) Saman auringon alla kuiten.
Kyllä minä aivan turhasta valitin, ehkä mieleni teki vain tehdä valitus jostain ja höpsistä. Viileä suihkuhan minut viilensi ja nukuinkin hyvin. Onhan meillä Suomessa nämä tulipalopakkasetkin, jotka tuovat taas omat käyttäytymisensä kiviseiniin, jolloin turvaudun villasukkiin : )
Afrikassa kuiten Suomen pakkaset olisivat..tips..tips
Nautitaan nyt vain upeista keleistä ja ollaan sopivasti auringon halauksessa.
- Anonyymi
No voih and voih.
Iha itku tulla mulla.
Snif 😢- Anonyymi
Ei lähdetä ollenkaan sadetta-tanssiin tänään, mutta yksi tips sinne-tänne ei vielä ole houkutus sateelle.
Miksi pitää valittaa helteistä? Tammikuussa valitetaan pakkasista ja joskus liiallisista sateista:)
- Anonyymi
Annahan soida : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787