Kiitos kysymästä. Kohta pitäisi alkaa nukkumaan, mutta tämä kivitalon kuumuus näillä helteillä,kuin saunassa yrittäisi nukkua... Eikä helteistä kyl kannattaisi valittaa.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kysymästä. Kohta pitäisi alkaa nukkumaan, mutta tämä kivitalon kuumuus näillä helteillä,kuin saunassa yrittäisi nukkua... Eikä helteistä kyl kannattaisi valittaa.
Höpöhöpö. Niistä helteistä justiinsa pitää valittaa jos jostain. Suomi kun nyt vaan ei ole mikään Afrikka.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö. Niistä helteistä justiinsa pitää valittaa jos jostain. Suomi kun nyt vaan ei ole mikään Afrikka.
: ) Saman auringon alla kuiten. Kyllä minä aivan turhasta valitin, ehkä mieleni teki vain tehdä valitus jostain ja höpsistä. Viileä suihkuhan minut viilensi ja nukuinkin hyvin. Onhan meillä Suomessa nämä tulipalopakkasetkin, jotka tuovat taas omat käyttäytymisensä kiviseiniin, jolloin turvaudun villasukkiin : ) Afrikassa kuiten Suomen pakkaset olisivat..tips..tips Nautitaan nyt vain upeista keleistä ja ollaan sopivasti auringon halauksessa.
0Äänestä
Anonyymi
No voih and voih.
Iha itku tulla mulla.
Snif 😢
0Äänestä
Anonyymi
Ei lähdetä ollenkaan sadetta-tanssiin tänään, mutta yksi tips sinne-tänne ei vielä ole houkutus sateelle.
Vastaukset 8
Vanhimmat
Mikä syy moiseen?
Kiitos kysymästä.
Kohta pitäisi alkaa nukkumaan, mutta tämä kivitalon kuumuus näillä helteillä,kuin saunassa yrittäisi nukkua... Eikä helteistä kyl kannattaisi valittaa.
: ) Saman auringon alla kuiten.
Kyllä minä aivan turhasta valitin, ehkä mieleni teki vain tehdä valitus jostain ja höpsistä. Viileä suihkuhan minut viilensi ja nukuinkin hyvin. Onhan meillä Suomessa nämä tulipalopakkasetkin, jotka tuovat taas omat käyttäytymisensä kiviseiniin, jolloin turvaudun villasukkiin : )
Afrikassa kuiten Suomen pakkaset olisivat..tips..tips
Nautitaan nyt vain upeista keleistä ja ollaan sopivasti auringon halauksessa.
No voih and voih.
Iha itku tulla mulla.
Snif 😢
Ei lähdetä ollenkaan sadetta-tanssiin tänään, mutta yksi tips sinne-tänne ei vielä ole houkutus sateelle.
Miksi pitää valittaa helteistä? Tammikuussa valitetaan pakkasista ja joskus liiallisista sateista:)
Annahan soida : )